AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Jeg og mannen min har lenge pratet om at vi begge har lyst til å teste ut swingersklubb. Nå har vi endelig fått bestemt oss så nå skal det skje Men saken er den, denne klubben vi har vært i kontakt med sier at her finnes det alle typer mennesker og det er flott, men hvordan er det med hårvekst og sånt? 🙈 Her hjemme er vi veldig laidback på sånt og bryr oss lite om hvor mye hår andre har nedentil. Det eneste jeg gjør er å bruke barbermaskin nedentil så det blir jo ikke helt glatt. Jeg kan ikke bruke høvel for da blir jeg så sår og nuppete. Voksing har jeg aldri prøvd siden smerteterskelen min på sånne ting er superlav 😄 Noen som har erfaring med swingersklubb og som kan gi meg litt inside information? ☺️ Anonymkode: d7131...d61
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Jeg kunne selvfølgelig spurt de som driver klubben, men tenker at de vil si kom som du vil, men så ender det opp med at jeg føler meg som en ape i forhold til alle andre 😂 Anonymkode: d7131...d61
Hunmedham Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Mange er barberte, noen er ikke. Alt er greit. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Okey, takk 😄 kommer til å barbere meg da. Snuser på voksing også, men det tror jeg blir for smertefullt. Anonymkode: d7131...d61
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Okey, takk 😄 kommer til å barbere meg da. Snuser på voksing også, men det tror jeg blir for smertefullt. Anonymkode: d7131...d61 La det være som det er, stussing er vel ok. Det er for søren helt naturlig å ha hår der da Anonymkode: 2b2cb...623 3
Doolittle Skrevet 2. august 2020 #6 Skrevet 2. august 2020 Det er veldig stor aksept for at folk er forskjellige i swingersmiljøet, så lenge de er renslige og velstelte. Ingen grunn til å tenke at du må være glattbarbert for at ikke folk skal prate. Gå slik dere føler dere finest og kos dere! 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: La det være som det er, stussing er vel ok. Det er for søren helt naturlig å ha hår der da Anonymkode: 2b2cb...623 Jeg liker selv å barbere meg så det kommer jeg uansett til å gjøre. Nyter sex bedre da også, spesielt jentesex. Er bare ikke ofte jeg gidder 🙈 Anonymkode: d7131...d61
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Akkurat nå, Doolittle skrev: Det er veldig stor aksept for at folk er forskjellige i swingersmiljøet, så lenge de er renslige og velstelte. Ingen grunn til å tenke at du må være glattbarbert for at ikke folk skal prate. Gå slik dere føler dere finest og kos dere! Takk 😊 eneste typ tilfeldige sexen jeg har hatt med andre har vært med folk man har chattet med på forhånd og da har man jo sendt litt bilder til og fra og de vet hvordan jeg ser ut før man møtes. Litt skummelt når man ikke vet hvem som er der før man kommer 😬🙈 Anonymkode: d7131...d61
Doolittle Skrevet 2. august 2020 #9 Skrevet 2. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk 😊 eneste typ tilfeldige sexen jeg har hatt med andre har vært med folk man har chattet med på forhånd og da har man jo sendt litt bilder til og fra og de vet hvordan jeg ser ut før man møtes. Litt skummelt når man ikke vet hvem som er der før man kommer 😬🙈 Anonymkode: d7131...d61 Ja, det skjønner jeg godt. Man veit jo ikke om man kanskje vil slumpe på å treffe kjente der, liksom. Selv om begge parter er ute i samme ærend og det ikke egentlig er noen grunn til det kan det jo fort oppleves litt småkleint å støte på naboer eller folk man kjenner fra jobb. Jeg møtte en tidligere kollega en gang for eksempel. Vi smilte og sa hei til hverandre, og det var det, men det var likevel en "oh shit!"-følelse når jeg la merke til henne. 😄 Mange velger å "debutere" på utenlandske swingersklubber hvor det er minimal sjanse for å møte kjentfolk.
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2020 #10 Skrevet 2. august 2020 Det er et veldig stort spenn i utseende på swingersklubber, og takhøyden er nødvendigvis høy. Du har ingenting å bekymre deg for. Lykke til! Partner og jeg venter også på at coronaen skal gå inn i senfase.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #11 Skrevet 2. august 2020 37 minutter siden, Doolittle skrev: Ja, det skjønner jeg godt. Man veit jo ikke om man kanskje vil slumpe på å treffe kjente der, liksom. Selv om begge parter er ute i samme ærend og det ikke egentlig er noen grunn til det kan det jo fort oppleves litt småkleint å støte på naboer eller folk man kjenner fra jobb. Jeg møtte en tidligere kollega en gang for eksempel. Vi smilte og sa hei til hverandre, og det var det, men det var likevel en "oh shit!"-følelse når jeg la merke til henne. 😄 Mange velger å "debutere" på utenlandske swingersklubber hvor det er minimal sjanse for å møte kjentfolk. Åja, bor jo på et relativt lite sted. Og det er jo heller ikke mange klubber å velge mellom, og vi har valgt nettopp denne pga deres regler og rutiner som gjør at jeg føler meg trygg. Men tanken på det å møte på kjentfolk får jeg litt fnatt av, men man trenger jo ikke omgås så tett på akkurat de isåfall 🙈 Det pleier visst å være 40-50 mennesker der hver gang, men nå i disse tider så er det kun lov med max 20 Men, man er jo der av samme grunn så burde jo ikke være noen grunn til å føle ubehag heller Anonymkode: d7131...d61 1
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2020 #12 Skrevet 2. august 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men, man er jo der av samme grunn så burde jo ikke være noen grunn til å føle ubehag heller What happens at swingersklubben, stays at swingersklubben. Dette er en æreskodeks.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #13 Skrevet 2. august 2020 12 minutter siden, Alterego666 skrev: What happens at swingersklubben, stays at swingersklubben. Dette er en æreskodeks. Håper det 😬 vil jo gjerne kunne slappe helt av og bare slå meg løs liksom. Ikke tenke på at om jeg møter noen ute blant folk så blir jeg avslørt Anonymkode: d7131...d61
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2020 #14 Skrevet 2. august 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper det 😬 vil jo gjerne kunne slappe helt av og bare slå meg løs liksom. Ikke tenke på at om jeg møter noen ute blant folk så blir jeg avslørt Anonymkode: d7131...d61 Hva er worst case scenario? At du blir blåst som en liberal og emansipert kvinne som er sterk nok til å sette nytelse i fokus. Det komme uansett ikke til å skje. Alene som er på klubben ønsker i større og mindre grad å være diskrete.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 47 minutter siden, Alterego666 skrev: Hva er worst case scenario? At du blir blåst som en liberal og emansipert kvinne som er sterk nok til å sette nytelse i fokus. Det komme uansett ikke til å skje. Alene som er på klubben ønsker i større og mindre grad å være diskrete. Sant sant 😄 Anonymkode: d7131...d61
Doolittle Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 Ja, jeg mener ikke at det er noen fare for at utenforstående får vite om at dere var på klubben, bare at det kan føles litt rart å støte på folk man ikke hadde regna med å støte på. Jeg ser at bruken av uttrykket "støte på" kan leses på flere måter. Litt gøy, så lar det stå. 😄
Gjest Lasox Skrevet 2. august 2020 #17 Skrevet 2. august 2020 Midt i en pandemi? Ikke klag etterpå om dere har fått covid-19!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #18 Skrevet 2. august 2020 1 minutt siden, Doolittle skrev: Ja, jeg mener ikke at det er noen fare for at utenforstående får vite om at dere var på klubben, bare at det kan føles litt rart å støte på folk man ikke hadde regna med å støte på. Jeg ser at bruken av uttrykket "støte på" kan leses på flere måter. Litt gøy, så lar det stå. 😄 😅 ja man får håpe på den ene betydningen, men kanskje helst ikke den andre betydningen 😘 Anonymkode: d7131...d61
Doolittle Skrevet 2. august 2020 #19 Skrevet 2. august 2020 Hvem veit? Kanskje han der hyggelige, kjekke naboen plutselig dukker opp.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #20 Skrevet 2. august 2020 6 hours ago, Alterego666 said: What happens at swingersklubben, stays at swingersklubben. Dette er en æreskodeks. Spørsmål, du er mann som liker anal leking på deg selv som f.eks fisting og store leker? Har du hatt slik sex og da samtidig truffet bekjente? Hvordan gikk det evnt? Tror du noen prater om det? Ble selv avslørt og latterligjort av min egen vennerkrets, eller ex vennekrets for å si det slik.. ikke på swinging, men det ble kjent av ei bitter exkjæreste som valgte å henge meg ut Anonymkode: 75c95...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå