AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Del Skrevet 1. august 2020 Jeg må vaske terrassen før jeg kan beise. Hadde planer om å gjøre det i dag, men har ikke rukket. Nå begynner det jo å bli kvelden... Kan jeg gjøre det i morgen, eller blir det for mye støy på en søndag? Er det bedre å gjøre det lørdags kveld kl. 21.00? Anonymkode: a4a45...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Del Skrevet 1. august 2020 Kommer jo an på hvordan du bor? Er det i borettslag med strenge regler eller tett innpå barnefamilier dropper du det kanskje, ellers ville jeg bare kjørt på i kveld Anonymkode: e5b16...a4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Del Skrevet 1. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo an på hvordan du bor? Er det i borettslag med strenge regler eller tett innpå barnefamilier dropper du det kanskje, ellers ville jeg bare kjørt på i kveld Anonymkode: e5b16...a4e Bor tettbebygd i eneboligstrøk. Tenker å gjøre det i morgen, søndag. Er det innafor? Anonymkode: a4a45...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Del Skrevet 1. august 2020 Det syns jeg må være innafor. Særlig hvis du venter til utpå ettermiddagen. Anonymkode: 98ce5...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Del Skrevet 1. august 2020 Her kan vi fint bråke på søndager, her klipper folk plen, bruker høytrykksspyler, snekrer etc på de fleste dager (ikke 17. Mai osv, men søndager er ikke hellige her). Så om man kan bråke kommer veldig an på hvor du bor. Anonymkode: 1ac38...770 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Del Skrevet 1. august 2020 Hadde ikke brydd meg om naboene gjorde det på en søndag, så lenge de ikke startet grytidlig eller holdt på sent på kvelden Anonymkode: 5d508...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Del Skrevet 1. august 2020 Har noen av naboene dine brukt høyttrykksspyler eller bensindrevet gressklipper på en søndag? Hvis ikke, ville jeg latt det være. Men prøver du, finner du sikkert raskt ut hvor populært det er. Anonymkode: 35ca6...b85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå