Gå til innhold

Bruke høytrykkspyler på en søndag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg må vaske terrassen før jeg kan beise. Hadde planer om å gjøre det i dag, men har ikke rukket. Nå begynner det jo å bli kvelden... Kan jeg gjøre det i morgen, eller blir det for mye støy på en søndag? Er det bedre å gjøre det lørdags kveld kl. 21.00? 

Anonymkode: a4a45...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kommer jo an på hvordan du bor? Er det i borettslag med strenge regler eller tett innpå barnefamilier dropper du det kanskje, ellers ville jeg bare kjørt på i kveld

Anonymkode: e5b16...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer jo an på hvordan du bor? Er det i borettslag med strenge regler eller tett innpå barnefamilier dropper du det kanskje, ellers ville jeg bare kjørt på i kveld

Anonymkode: e5b16...a4e

Bor tettbebygd i eneboligstrøk. Tenker å gjøre det i morgen, søndag. Er det innafor? 

Anonymkode: a4a45...ee5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det syns jeg må være innafor. Særlig hvis du venter til utpå ettermiddagen.

Anonymkode: 98ce5...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her kan vi fint bråke på søndager, her klipper folk plen, bruker høytrykksspyler, snekrer etc på de fleste dager (ikke 17. Mai osv, men søndager er ikke hellige her). Så om man kan bråke kommer veldig an på hvor du bor. 

Anonymkode: 1ac38...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke brydd meg om naboene gjorde det på en søndag, så lenge de ikke startet grytidlig eller holdt på sent på kvelden

Anonymkode: 5d508...699

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har noen av naboene dine brukt høyttrykksspyler eller bensindrevet gressklipper på en søndag? Hvis ikke, ville jeg latt det være. Men prøver du, finner du sikkert raskt ut hvor populært det er.

Anonymkode: 35ca6...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...