Væren Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 I et portrettintervju med Anita Skorgan i siste KK, har hun oppgitt som en av sine favorittlenker "noe som heter Kvinneguiden". Journalisten kan da fortelle Anita Skorgan at dagens hovedoppslag (i dengang skrivende stund) var et forslag til hvordan man kan lage en kjekk oppslagstavle av alle de brukte vinkorkene sine. Anita ler, og sier hun trodde det var diskusjonsforum... Synes det var litt gøy å plutselig lese om KG i KK!
Dagoberta Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Da er kanskje en av de som henger her til vanlig Anita Skorgan?? :klø: Tro hva nicket til Anita er?
Væren Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #5 Skrevet 14. juli 2005 Jeg tror nok ikke journalisten er her, men synes det var veldig hyggelig å høre at Anita kanskje er en av oss fantastiske KG brukere! Hei, Anita! Så koselig!!!
Mrs. K Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Jeg tror nok ikke journalisten er her, men synes det var veldig hyggelig å høre at Anita kanskje er en av oss fantastiske KG brukere! Men journalisten visste om korkene? Heia Anita!
Væren Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #7 Skrevet 14. juli 2005 Anita hadde tydeligvis på forhånd oppgitt noen av sine favorittlenker, og journalisten hadde sjekket ut hvilke nettsteder dette var. Hvis jeg ikke har misforstått, da. Så da journalisten klikket seg inn her hos oss, var forslaget til Lea (var det ikke Lea sitt?) om hvordan å bruke gamle vinkorker det første hun så. Så det ble omtalt som dagens "hovedoppslag".
Gjest Violetta Skrevet 14. juli 2005 #8 Skrevet 14. juli 2005 Må jo være perfekt for kjendiser da, endelig et sted man kan være helt anonym og slippe å bli dømt ut i fra kjendisstatus og utseende. Skjønner godt om kjente mennesker bruker diskusjonsforum, jeg.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. juli 2005 #9 Skrevet 14. juli 2005 Anita Skorgan er sikkert bare en som gir seg ut for å være en mannlig bruker.
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juli 2005 #10 Skrevet 14. juli 2005 Anita Skorgan er sikkert bare en som gir seg ut for å være en mannlig bruker. ← Er det deg, Rattle?
monja Skrevet 14. juli 2005 #11 Skrevet 14. juli 2005 Så morsomt da. Blir jo reklame for KG det. Må huske å lese KK nå da.
Superlammet Skrevet 14. juli 2005 #12 Skrevet 14. juli 2005 Anita Skorgan er sikkert bare en som gir seg ut for å være en mannlig bruker. ←
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. juli 2005 #13 Skrevet 14. juli 2005 Er det deg, Rattle? ← Nei, tipper det er Feit På Grændiss .
Gjest Lea Skrevet 14. juli 2005 #15 Skrevet 14. juli 2005 Så da journalisten klikket seg inn her hos oss, var forslaget til Lea (var det ikke Lea sitt?) om hvordan å bruke gamle vinkorker det første hun så. Så det ble omtalt som dagens "hovedoppslag". ← Ja, det var mitt Forventer nå at både journalisten og Anita Skorgan har tavler av brukte vinkorker på veggene sine.
Grooo Skrevet 14. juli 2005 #16 Skrevet 14. juli 2005 KG var jo nevnt i KK for en måneds tid siden også, dette kan vi like
Væren Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #18 Skrevet 15. juli 2005 Jeg er jo så barnslig at jeg ble riktig stolt da jeg leste det! Stolt både av KG og Lea og av å være medlem i et så "berømt" forum/nettsted. HURRA for KG! Må liksom flagge litt:
Gjest #Spidergirl# Skrevet 15. juli 2005 #20 Skrevet 15. juli 2005 Ho e jo berre eit vaneleg menneske ja så ho bruker vel kg på samme måtte som oss å få ut tankene og meningene sine utan at det vert kobla opp mot ho som artist. Det må være godt. Hei anita Du må ha ein riktig go fredagskveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå