Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et portrettintervju med Anita Skorgan i siste KK, har hun oppgitt som en av sine favorittlenker "noe som heter Kvinneguiden". Journalisten kan da fortelle Anita Skorgan at dagens hovedoppslag (i dengang skrivende stund) var et forslag til hvordan man kan lage en kjekk oppslagstavle av alle de brukte vinkorkene sine. Anita ler, og sier hun trodde det var diskusjonsforum... :ler:

Synes det var litt gøy å plutselig lese om KG i KK! :heiajente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig at Anita og journalisten er her

Skrevet

Da er kanskje en av de som henger her til vanlig Anita Skorgan??

:klø:

Tro hva nicket til Anita er?

:ler:

Skrevet

Jeg tror nok ikke journalisten er her, men synes det var veldig hyggelig å høre at Anita kanskje er en av oss fantastiske KG brukere!

Hei, Anita! Så koselig!!! :vinke:

Skrevet
Jeg tror nok ikke journalisten er her, men synes det var veldig hyggelig å høre at Anita kanskje er en av oss fantastiske KG brukere!

Men journalisten visste om korkene?

Heia Anita! :)

Skrevet

Anita hadde tydeligvis på forhånd oppgitt noen av sine favorittlenker, og journalisten hadde sjekket ut hvilke nettsteder dette var. Hvis jeg ikke har misforstått, da. :roll:

Så da journalisten klikket seg inn her hos oss, var forslaget til Lea (var det ikke Lea sitt?) om hvordan å bruke gamle vinkorker det første hun så. Så det ble omtalt som dagens "hovedoppslag". :ler:

Gjest Violetta
Skrevet

Må jo være perfekt for kjendiser da, endelig et sted man kan være helt anonym og slippe å bli dømt ut i fra kjendisstatus og utseende. Skjønner godt om kjente mennesker bruker diskusjonsforum, jeg.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Anita Skorgan er sikkert bare en som gir seg ut for å være en mannlig bruker.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er det deg, Rattle?

Skrevet

Så morsomt da. Blir jo reklame for KG det.

Må huske å lese KK nå da.

Skrevet

:sjarmor:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Er det deg, Rattle?

Nei, tipper det er Feit På Grændiss ;).

Skrevet
Så da journalisten klikket seg inn her hos oss, var forslaget til Lea (var det ikke Lea sitt?) om hvordan å bruke gamle vinkorker det første hun så. Så det ble omtalt som dagens "hovedoppslag".  :ler:

Ja, det var mitt :ler:

Forventer nå at både journalisten og Anita Skorgan har tavler av brukte vinkorker på veggene sine.

Skrevet

KG var jo nevnt i KK for en måneds tid siden også, dette kan vi like :)

Skrevet

Jeg er jo så barnslig at jeg ble riktig stolt da jeg leste det! Stolt både av KG og Lea og av å være medlem i et så "berømt" forum/nettsted. HURRA for KG!

Må liksom flagge litt: :flagg:

Gjest #Spidergirl#
Skrevet

Ho e jo berre eit vaneleg menneske ja så ho bruker vel kg på samme måtte som oss å få ut tankene og meningene sine utan at det vert kobla opp mot ho som artist. Det må være godt. Hei anita :vinke: Du må ha ein riktig go fredagskveld. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...