Gå til innhold

Demonsterer mot coronatiltak i Berlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier seg selv. En gjeng med fjotter som er mindre intelligente, og ganske egoistiske.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man kan alltids diskutere og være uenig i tiltak og virkemidler, men når de kaller korona en konspirasjonsteori blir det vanskelig å ta dem seriøst.

Anonymkode: dd6f2...038

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan alltids diskutere og være uenig i tiltak og virkemidler, men når de kaller korona en konspirasjonsteori blir det vanskelig å ta dem seriøst.

Anonymkode: dd6f2...038

Nettopp. Når man kaller corona en konspirasjonsteori så er det noe galt..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At protester er fullt lovlige. Noe selv politiet i Berlin anerkjenner. 

I det vi beveger oss bort fra den tankegangen lever vi i et diktatur. Noe som ikke er ønskelig for noen. 

Anonymkode: 6c88e...05c

Skrevet

Kan bli tidenes baksmell for disse. Demonstrer mot milde tiltak, og framprovoserer fullstendig lockdown i steden :P

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At protester er fullt lovlige. Noe selv politiet i Berlin anerkjenner. 

I det vi beveger oss bort fra den tankegangen lever vi i et diktatur. Noe som ikke er ønskelig for noen. 

Ikke enig. Midt i en pandemi så hadde jeg ønsket en stat som grep inn og beskyttet oss mot idiotene - beskytte liv og helse. 

De samme tyskerne setter seg på fly, båt osv imorgen og ferierer i Norge. Jævlig kjipt å miste en forelder eller selv bli dødssyk, fordi 17,000 tyskere mener Corona er en konspirasjonsteori. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Ikke enig. Midt i en pandemi så hadde jeg ønsket en stat som grep inn og beskyttet oss mot idiotene - beskytte liv og helse. 

De samme tyskerne setter seg på fly, båt osv imorgen og ferierer i Norge. Jævlig kjipt å miste en forelder eller selv bli dødssyk, fordi 17,000 tyskere mener Corona er en konspirasjonsteori. 

Foreslår at du flytter til Kina. Plombering av dører, nedstengning av byer, og skytevåpen om du ikke etterlever dette, høres riktig ut for deg. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Foreslår at du flytter til Kina. Plombering av dører, nedstengning av byer, og skytevåpen om du ikke etterlever dette, høres riktig ut for deg. 

Lol.

Trives bra i Norge jeg, selv om jeg skulle ønske staten var hardere mot de som bevisst og egoistisk setter folkedugnaden på spill - som f.eks de black life folka som demonstrerte i Oslo. 

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
  • Opprett ny...