AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Hva tenker dere om dette? https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/XgvOGx/demonstrerer-mot-coronatiltak-i-berlin Anonymkode: 32c75...2aa
NorthernLight Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Det sier seg selv. En gjeng med fjotter som er mindre intelligente, og ganske egoistiske. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Man kan alltids diskutere og være uenig i tiltak og virkemidler, men når de kaller korona en konspirasjonsteori blir det vanskelig å ta dem seriøst. Anonymkode: dd6f2...038 3
NorthernLight Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man kan alltids diskutere og være uenig i tiltak og virkemidler, men når de kaller korona en konspirasjonsteori blir det vanskelig å ta dem seriøst. Anonymkode: dd6f2...038 Nettopp. Når man kaller corona en konspirasjonsteori så er det noe galt.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 At protester er fullt lovlige. Noe selv politiet i Berlin anerkjenner. I det vi beveger oss bort fra den tankegangen lever vi i et diktatur. Noe som ikke er ønskelig for noen. Anonymkode: 6c88e...05c
kjøkkenkar Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Kan bli tidenes baksmell for disse. Demonstrer mot milde tiltak, og framprovoserer fullstendig lockdown i steden :P 2
Jr.Garcon Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: At protester er fullt lovlige. Noe selv politiet i Berlin anerkjenner. I det vi beveger oss bort fra den tankegangen lever vi i et diktatur. Noe som ikke er ønskelig for noen. Anonymkode: 6c88e...05c Ikke enig. Midt i en pandemi så hadde jeg ønsket en stat som grep inn og beskyttet oss mot idiotene - beskytte liv og helse. De samme tyskerne setter seg på fly, båt osv imorgen og ferierer i Norge. Jævlig kjipt å miste en forelder eller selv bli dødssyk, fordi 17,000 tyskere mener Corona er en konspirasjonsteori. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 8 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Ikke enig. Midt i en pandemi så hadde jeg ønsket en stat som grep inn og beskyttet oss mot idiotene - beskytte liv og helse. De samme tyskerne setter seg på fly, båt osv imorgen og ferierer i Norge. Jævlig kjipt å miste en forelder eller selv bli dødssyk, fordi 17,000 tyskere mener Corona er en konspirasjonsteori. Foreslår at du flytter til Kina. Plombering av dører, nedstengning av byer, og skytevåpen om du ikke etterlever dette, høres riktig ut for deg. Anonymkode: 6c88e...05c 3
Jr.Garcon Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 (endret) 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Foreslår at du flytter til Kina. Plombering av dører, nedstengning av byer, og skytevåpen om du ikke etterlever dette, høres riktig ut for deg. Anonymkode: 6c88e...05c Lol. Trives bra i Norge jeg, selv om jeg skulle ønske staten var hardere mot de som bevisst og egoistisk setter folkedugnaden på spill - som f.eks de black life folka som demonstrerte i Oslo. Endret 1. august 2020 av Jr.Garcon 1
Anbefalte innlegg