AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 De nærmeste vennene deres- hvor lenge har dere kjent dem? Jeg er 40 år, noen har jeg kjent i 33 år(siden første klasse), andre 20 år ca. Jeg har flere gode venner jeg har møtt Dr siste årene, men er ikke like nær disse. Har dere møtt venner «sent» i livet som dere har blitt veldig nære? Anonymkode: 4c46a...5c9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Noen kjenner jeg fra første klasse på barneskolen, noen fra studietiden og noen kom senere gjennom felles interesser/aktiviteter. Noen av de senere vennene har også blitt nære. Anonymkode: c877c...160
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Har egentlig innsett at jeg ikke har venner mer, kun bekjente av varierte grader. Anonymkode: f3f92...608 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig innsett at jeg ikke har venner mer, kun bekjente av varierte grader. Anonymkode: f3f92...608 samme her. vennskap er ikke en prioritet selv om det sikkert hadde vert fint å ha så har jeg blitt så forskjellig fra mine gamle venner, og nye har jeg liksom ikke så streke bånd med. Anonymkode: 2fd6b...ddc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Bestevenninnen min og jeg ble venner i barnehagen. Kommer fra bygda så de de fleste vennene mine ble jeg kjent med på barneskolen, så gikk vi ungdomsskolen sammen, så videregående sammen, og alle må ut for å gå på universitetet og da er det vanligvis enten Oslo eller Trondheim, så da bor vi I samme by, og omgåes der, noen av oss flytter tilbake igjen til bygda og fortsetter vennskapet her. Så de eldste og nærmeste er de jeg har vokst opp med. Men har noen få jeg har blitt kjent med i voksen alder som jeg er nære, men det er noe spesielt med de vennene man har gått igjennom hele livet sammen med. Anonymkode: fb8a4...37c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Jeg har tre veldig gode venninner To av dem traff jeg da jeg var i 20-årene og hun siste har jeg kjent i ca 15 år nå. Jeg er i 50-årene. Anonymkode: 63751...ee7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig innsett at jeg ikke har venner mer, kun bekjente av varierte grader. Anonymkode: f3f92...608 Jeg og. Vi var en gjeng på 5. Fire ble til to par, som etterhvert ble til fire single mennesker. De samme fire utviklet seg i en annen retning enn den femte som tidlig ble utenfor. De fire flyttet til hver sin kant av landet og etterhvert flyttet noen til utlandet. Har flyktig kontakt med to nå. Ellers har jeg ikke gode venner lenger, har ikke tid til å lage en god grobunn for ett godt vennskap nå. Anonymkode: 1e34d...de1
Gjest Warrior Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 (endret) Siden 1996 da va vi var 6 år. Blir 24 år om jeg ikke tar feil? Er 30 nå. Noen ble jeg kjent med litt senere. Endret 1. august 2020 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har egentlig innsett at jeg ikke har venner mer, kun bekjente av varierte grader. Anonymkode: f3f92...608 Same here. Anonymkode: 0310d...182 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 Har heldigvis ingen lengre Anonymkode: 4e23e...83f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå