AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Del Skrevet 1. august 2020 Hei, var hos legen for en test, og spurte om å ta en østrogen-test, da jeg i det siste har lagt på meg fett og har mista mye muskler. Som jeg mistenkte, kom det tilbake høyt, det kom på 16, referanseverdien er fra 0-16. Av de treningsnarkomanene jeg har spurt, så sier dem enten latterlig høyt eller at det er høyt for noen i min alder(gutt, 22). Hva tenker dere? Driver å vurderer om jeg skal hoppe på anit østrogener og minske det. Anonymkode: 37109...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Del Skrevet 1. august 2020 Deg igjen? Kan du ikke bare leve livet og ikke henge deg opp i dette? Du blir psyk av det. Spis riktig og slutt med å stresse så blir alle nivåer riktig Anonymkode: f8414...9a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Del Skrevet 1. august 2020 Ta sink tilskudd vær dag! Det løser problemet Anonymkode: ac45f...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå