AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Dere som bor alene. Hvordan gjør dere det? jeg bor alene og strever veldig med situasjonen og har derfor Nå begynt å være «nær» familien min, dvs foreldrene, søsken og et par nevøer. Uten å kunne omgås dem normalt og innimellom gi en klem og være på besøk så kommer ikke livet til å opprettholdes for noen av oss. Hvordan er dere andre? fhi har jo sagt at man kan være nær de nærmeste selv om man ikle bor sammen men føler likevel at kommunikasjonen på akkurat det er ganske vag Anonymkode: 4482f...d51
GammelKaktus Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Nå har jo jeg barn så helt alene er jeg ikke men kjenner på det å ha besøk av venner og ikke kunne klemme de når de kommer og går, spesielt de jeg bare treffer et par ganger i året. Eneste jeg klemmer utenom guttungen er bestevenninna mi og hennes barn. Vi er de eneste som klemmer på hverandre og har god kontroll på oss selv og barna. Med en gang vi Tenker at er du ikke i risikogruppen så burde du nå kunne unne deg en klemmevenn og to. 😄
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 10 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Nå har jo jeg barn så helt alene er jeg ikke men kjenner på det å ha besøk av venner og ikke kunne klemme de når de kommer og går, spesielt de jeg bare treffer et par ganger i året. Eneste jeg klemmer utenom guttungen er bestevenninna mi og hennes barn. Vi er de eneste som klemmer på hverandre og har god kontroll på oss selv og barna. Med en gang vi Tenker at er du ikke i risikogruppen så burde du nå kunne unne deg en klemmevenn og to. 😄 Nei da har du jo barn å være med. Så kan ikke sammenlignes🤪 jeg blir tussete av det risikogreiene, men vi i familien er ganske normale sammen nå så får vi bare håpe det går bra! ja seff savner å kunne gi en venn en klem når man møtes men det blir Liksom ikke helt det samme og det kan jeg fint klare p unngå. Men er så ensom aleneboer at nærmeste familie må jeg nesten være vanlig med og gi en klem og besøke. Anonymkode: 4482f...d51 1
GammelKaktus Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei da har du jo barn å være med. Så kan ikke sammenlignes🤪 jeg blir tussete av det risikogreiene, men vi i familien er ganske normale sammen nå så får vi bare håpe det går bra! ja seff savner å kunne gi en venn en klem når man møtes men det blir Liksom ikke helt det samme og det kan jeg fint klare p unngå. Men er så ensom aleneboer at nærmeste familie må jeg nesten være vanlig med og gi en klem og besøke. Anonymkode: 4482f...d51 Forstår jeg godt, som sagt er du alene og ikke i risikogruppen så ser jeg ikke problemet. Har venner som har valgt å flytte hjem under coronakrisen når det var som verst for det ble så tungt å være alene. 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Jeg bor alene, og er i risikogruppen. Det går veldig bra for min del. Jeg har valgt å fortsatt holde avstand. Det skal jeg fortsette med en stund til siden familien har vært på ferieturer. Ser jo at folk har glemt å skulle holde avstand i køer, på spisesteder osv. Vet jo ikke om de kan ha dratt med seg smitte. Ser jo smittetallene øker igjen. Anonymkode: f70e1...f5d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere som bor alene. Hvordan gjør dere det? jeg bor alene og strever veldig med situasjonen og har derfor Nå begynt å være «nær» familien min, dvs foreldrene, søsken og et par nevøer. Uten å kunne omgås dem normalt og innimellom gi en klem og være på besøk så kommer ikke livet til å opprettholdes for noen av oss. Hvordan er dere andre? fhi har jo sagt at man kan være nær de nærmeste selv om man ikle bor sammen men føler likevel at kommunikasjonen på akkurat det er ganske vag Anonymkode: 4482f...d51 Har min kohort på 5 personer. Det er lite og føles forsvarlig. Har ikke reist i sommer. Vet at "mine 5" har flere i sine kretser. Men det får jeg ikke gjort særlig med. Anonymkode: c9ebb...934
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #8 Skrevet 2. august 2020 Dette er så vanskelig😳 men ser hvertfall rundt meg (Og åå sosiale medier) at folk oppfører seg normalt med Noe familie og venner. og det må man jo nesten hvis man ikke skal kollapse psykisk Anonymkode: 4482f...d51
Anbefalte innlegg