Gå til innhold

Han blir aldri stiv nok til samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva pokker gjør jeg med det? 
Har forsøkt å snakke om det men skjønner på han at det er veldig vanskelig. Han sier han synes jeg er deilig så det betyr vel at han ønsker å bekrefte at han vil være intim med meg.

Suger han til han kommer, da er han litt stiv men aldri skikkelig. Prøver vi å ha samleie forsvinner hele greia... altså penis krymper helt. Vi har fått det til bittelitt men det var helt merkelig, jeg kjente ingenting..? Erigert er penisen hans normal i størrelse.

Dette er nytt for meg så er rådløs.

Anonymkode: d6ead...28b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

😬 

Sveiper venstre på denne. Med mindre dere begge er sånn, 70. 

Anonymkode: ba018...cb6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Eh... hadde nok latt ham gå.

Anonymkode: d909e...9c6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt sex mange ganger? Kan jo vare være prestasjonsangst.. 

Anonymkode: 408c6...b8b

• Liker 2
Skrevet

Det er lite du kan gjøre med det hvis han ikke vil prate om det. Desverre.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Få ham til legen. Min kjæreste hadde problemer med å opprettholde ereksjonen, og årsaken viste seg å være at han ikke hadde nok blod og jern i kroppen, antakelig pga. en tarmsykdom. Så fikk han tilskudd og så forsvant problemet.

Anonymkode: e2f3e...97e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har dere hatt sex mange ganger? Kan jo vare være prestasjonsangst.. 

Anonymkode: 408c6...b8b

I noen uker, fire fem. Ja kanskje det. 
Jeg har blitt redd for å si noe galt.. så det føles litt låst. På spørsmålet om et par bør ha samleie må jo svaret bli ja... 

AnonymBruker
Skrevet

Han er bifil eller homofil. 

Anonymkode: 67faa...003

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har nok potensproblemer, han burde prate med lege.

Anonymkode: 664fe...817

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Han må da vel selv kunne si noe om årsaken til at den ikke går opp? Har det alltid vært sånn? Har han vørt hos legen?

Anonymkode: a9610...e75

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Det er lite du kan gjøre med det hvis han ikke vil prate om det. Desverre.

Jeg vet. Han må det om vi skal få til noe videre. 

AnonymBruker
Skrevet

Eksmannen min var sånn. Jeg trodde det var prestasjonsangst og til slutt trodde jeg han var homo. Men han hadde nok mest impotens. 
Utrolig irriterende. Funket ikke sammen. 

Anonymkode: 40a75...060

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg vil forsøke å si noe så må jeg jo være ærlig. Det føles litt brutalt å gjøre det. Men et stille forhold nytter ikke..

Hva kan jeg si for å ikke tråkke på fyren? 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forsøkt å snakke om det men skjønner på han at det er veldig vanskelig. Han sier han synes jeg er deilig så det betyr vel at han ønsker å bekrefte at han vil være intim med meg.

Suger han til han kommer, da er han litt stiv men aldri skikkelig. Prøver vi å ha samleie forsvinner hele greia... altså penis krymper helt. Vi har fått det til bittelitt men det var helt merkelig, jeg kjente ingenting..? Erigert er penisen hans normal i størrelse.

Snakk om perverse ting. 

Anonymkode: 1701d...33e

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen erfaring med akkurat den problemstillingen egentlig men det er jo veldig relevant hvor lenge dere har holdt på slik....

Det finnes noen medisiner som kan ta fullstendig knekken på mannlig seksualfunksjon, f.eks. SSRI, men umulig å si om det er relevant her.

Hvis hjernen begynner å fokusere på det skal det også veldig lite til før ting går ad undas, f.eks. hvis man starter dårlig og begynner å tenke på det. Jeg hadde noe litt lignende med én partner da jeg var veldig ung men kun med oralsex. Det var utelukkende fordi jeg ble så redd for at det skulle skje at jeg ikke klarte å tenke på annet, og vips. Det ordnet seg heldigvis, men ting er veeeldig psykisk for menn også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, likestilling skrev:

Ingen erfaring med akkurat den problemstillingen egentlig men det er jo veldig relevant hvor lenge dere har holdt på slik....

Det finnes noen medisiner som kan ta fullstendig knekken på mannlig seksualfunksjon, f.eks. SSRI, men umulig å si om det er relevant her.

Hvis hjernen begynner å fokusere på det skal det også veldig lite til før ting går ad undas, f.eks. hvis man starter dårlig og begynner å tenke på det. Jeg hadde noe litt lignende med én partner da jeg var veldig ung men kun med oralsex. Det var utelukkende fordi jeg ble så redd for at det skulle skje at jeg ikke klarte å tenke på annet, og vips. Det ordnet seg heldigvis, men ting er veeeldig psykisk for menn også.

Så kanskje jeg burde holde kjeft en stund til å heller fokusere på å vise hvor godt jeg liker han? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Feil kondom størrelse?

Anonymkode: 0a5b8...c38

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så kanskje jeg burde holde kjeft en stund til å heller fokusere på å vise hvor godt jeg liker han? 

Hvorfor være så dillete?

Si at han har ti minutter på seg, ellers går du og finner en annen!

Kanskje det hjelper..

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ikke din oppgave å fikse denne mannen. Ikke vær dum. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ikke din oppgave å fikse denne mannen. Ikke vær dum. 

Skulle likt å se den dagen man sier det samme til en mann som har en kvinne som ikke blir våt :fnise:

• Liker 9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...