AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Vil bare ha et unge og vil det skal være gutt, Mulig å få det valgt? Anonymkode: 2ac9d...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Du kan betale for det i utlandet, ja. Dyrt og ingen garanti for at det klaffer og man blir gravid. I Norge er det ikke lov, med mindre det er medisinske grunner til det. Anonymkode: 5eb22...4b9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan betale for det i utlandet, ja. Dyrt og ingen garanti for at det klaffer og man blir gravid. I Norge er det ikke lov, med mindre det er medisinske grunner til det. Anonymkode: 5eb22...4b9 Hvorfor er det ikke lov i Norge? hvor mye koster det ca? Anonymkode: 2ac9d...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ikke lov i Norge? hvor mye koster det ca? Anonymkode: 2ac9d...dbc Det koster nok mer enn du har råd til. Anonymkode: 80c56...abf 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det ikke lov i Norge? hvor mye koster det ca? Anonymkode: 2ac9d...dbc Av etiske grunner, et kjønn skal ikke bli sett på som bedre og foretrukket over et annet. Anonymkode: ac524...39f 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det koster nok mer enn du har råd til. Anonymkode: 80c56...abf Det står 68.000 lengre opp. Anonymkode: ac524...39f 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står 68.000 lengre opp. Anonymkode: ac524...39f Kommer opp i flere hundretusener. Anonymkode: 80c56...abf
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Av etiske grunner, et kjønn skal ikke bli sett på som bedre og foretrukket over et annet. Anonymkode: ac524...39f Vet, men i noen kulturer (Pakistan, India) så pleier gutten å ta vare på moren når hun blir gammel. man bor altså med gutten. vil ikke være i gamlehjem eller bo alene derfor ønsker jeg meg en gutt Anonymkode: 2ac9d...dbc
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet, men i noen kulturer (Pakistan, India) så pleier gutten å ta vare på moren når hun blir gammel. man bor altså med gutten. vil ikke være i gamlehjem eller bo alene derfor ønsker jeg meg en gutt Anonymkode: 2ac9d...dbc Sånn vil det ikke være når du blir gammel uansett, iallfall ikke om du bor i Norge. Få barn om du ønsker deg barn for barnets skyld, ikke for at det skal passe inn i planer og forestillinger du har for egen del. Anonymkode: 4dbe2...917 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet, men i noen kulturer (Pakistan, India) så pleier gutten å ta vare på moren når hun blir gammel. man bor altså med gutten. vil ikke være i gamlehjem eller bo alene derfor ønsker jeg meg en gutt Anonymkode: 2ac9d...dbc Vi har ikke den kulturen i Norge, mest sannsynlig bor barnet med ny egen familie og du alene. Anonymkode: ac524...39f 7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet, men i noen kulturer (Pakistan, India) så pleier gutten å ta vare på moren når hun blir gammel. man bor altså med gutten. vil ikke være i gamlehjem eller bo alene derfor ønsker jeg meg en gutt Anonymkode: 2ac9d...dbc God idé 👍 Som sagt, du har ikke råd. Anonymkode: 80c56...abf 1
Neutral90 Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Søk på pgd. Litt usikker på hvilke land som tillater det (uten medisinsk grunn), vet det er lov i USA. Da blir embryo undersøkt og en av de tingene de ser er hvilket kjønn embryoet lommer til å få om det blir en baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå