AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Mannen min og jeg er 53-53 år gamle. Vi har vært sammen i 34 år og gift i 28 av dem. To voksne barn. I ferien har vi hatt sex ca annenhver dag. Ellers et par ganger i uken. Hva tenker dere om mengden? Bør vi tenke at dette er "bra nok"? Anonymkode: 35e64...be0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Dette høres meget bra ut, nesten luksus. Vi er 45-46 år, sammen i 27 år og gift i 16 år. 2 tenåringsgutter som bor hjemme. Vi har sex ca 1 gang pr uke, i perioder noe sjeldnere. Nå i ferien noe mindre enn vanlig, merkelig nok (hun har lite lyst, han har lyst hele tiden). Anonymkode: f8941...852
Rant Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Det som er bra nok er det dere to er komfortable med. Det er det viktigste. Men det høres ut som dere har et trygt og kjærlig ekteskap med masse kos og omsorg. 😍
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #4 Skrevet 2. august 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Mannen min og jeg er 53-53 år gamle. Vi har vært sammen i 34 år og gift i 28 av dem. To voksne barn. I ferien har vi hatt sex ca annenhver dag. Ellers et par ganger i uken. Hva tenker dere om mengden? Bør vi tenke at dette er "bra nok"? Anonymkode: 35e64...be0 Jeg er mann på 50. Vi har normalt sex ca en gang i uken, men i ferien har det blitt litt mer. Vi har tenåringer hjemme, og det gir litt begrenset privatliv. Jeg synes det er bra. Ikke noe problem i alle fall. Jeg har lyst oftere (så klart), men det blir litt heftigere når man rekker å savne det litt Anonymkode: f92c8...dad
Geojak Skrevet 2. august 2020 #5 Skrevet 2. august 2020 Et par ganger i uken synes jeg må være bra, så lenge dere er fornøyd selv. Her har vi hatt problemer med lyst hos henne, (vi er 55 og 56). ser ut som vi nå har klart å finne tilbake til hennes lyst, men har ikke sex mer enn ca en gang i måneden (foreløpig). Men det er dog vesentlig bedre enn ett år eller mer mellom hver gang. Hadde lysten vår blitt vekket et par ganger i uka hadde jeg vært mer enn fornøyd 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå