Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn som pleier bare og ta drikke til meg sjøl på fest. Da mener jeg at jeg gidder ikke og ta me hele 400ml flaske av vodka som jeg ikke skal drikke hele, men tar det jeg tror jeg drikker. Blir ofte spurt om hvorfor ikke ta med hele flaska?

Da tenker jeg hvorfor skal jeg det? Om jeg tar med en hel flaske vodka osv så skal plutselig mangen i festen ha, det samme med røyk, der jeg håper at mesteparten har med seg slik at jeg ikke trenger og gi vekk hele røykpakka på en festen, Vis jeg tar med en hel vodka flaske så blir det nesten bare drukket opp av andre og da har jeg ikke igjen til og ta med til neste anledning. 

For av og til sa er det disse folka som ikke har med seg alko og skal snylte av andre. Flere som gjør det slikt?

Anonymkode: 10dfa...ef0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar aldri med mer enn det jeg skal drikke. Hvorfor skal man stå for andre sin fyll? Kulturen i Norge er at man skal ta med egen drikke til seg selv, ikke til alle andre.

Anonymkode: 466da...591

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg tar med meg hele flasker når jeg er på fest. Men i ditt tilfelle er det jo bare å si at du ikke tar med hele flasker, for da drikker du mye mer og blir fullere. Og det orker du ikke😊

Anonymkode: 2d2af...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...