AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 ... sammenlignet med tilsvarende mengde morsmelk eller mme? Anonymkode: 8aa55...615
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Gjorde ingen forskjell her.. Anonymkode: 11248...a5d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjorde ingen forskjell her.. Anonymkode: 11248...a5d Så baby ble like mett av 1 dl melk som av en dl grøt, liksom? Jeg blir ihvertfall mer mett av mat enn av tilsvarende mengde væske. Gjelder ikke det også for babyer? Anonymkode: 8aa55...615
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så baby ble like mett av 1 dl melk som av en dl grøt, liksom? Jeg blir ihvertfall mer mett av mat enn av tilsvarende mengde væske. Gjelder ikke det også for babyer? Anonymkode: 8aa55...615 Synes det var rart selv, hadde sett for meg bedre dupper, etc, men baby var like raskt sulten igjen. Hadde på et tidspunkt 4 porsjoner med grøt, amming, sviske, brød og annet i tillegg i løpet av en dag. Det som metter best nå, er melk før dupp, kan gå lenge på kun melk. Hjalp bedre når jeg byttet til mme, enn mm. Håper andre har hatt bedre erfaring enn meg 🙂 Anonymkode: 11248...a5d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det var rart selv, hadde sett for meg bedre dupper, etc, men baby var like raskt sulten igjen. Hadde på et tidspunkt 4 porsjoner med grøt, amming, sviske, brød og annet i tillegg i løpet av en dag. Det som metter best nå, er melk før dupp, kan gå lenge på kun melk. Hjalp bedre når jeg byttet til mme, enn mm. Håper andre har hatt bedre erfaring enn meg 🙂 Anonymkode: 11248...a5d Like raskt sulten, men spiste han også samme mengde/like store porsjoner fast føde som melk? Anonymkode: 8aa55...615
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Mye av maten som gis i starten er jo veldig kalorifattig, så merket lite forskjell her. Anonymkode: cc5b9...3ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå