Gå til innhold

Et det dette menn ønsker seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn ønsker glad, sexy, pen, bra kropp, stram fitte, selvsikker, selvtillit, fornøyd med seg selv, ukomplisert, lite følelser osv.

Anonymkode: 2fc67...6d8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dørmatta si, det!

Flink pike!

Skru av alt som er kvinnelig i deg, og bli en knulledukke i stedet!

(Selvfølgelig er det ikke dette MENN ønsker seg, de ønsker seg en kompleks og selvstendig KVINNE. Men guttevalper ønsker seg sikkert slike tømmestasjoner som det du beskriver der.)

Anonymkode: ad52a...34a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er dørmatta si, det!

Flink pike!

(Selvfølgelig er det ikke dette MENN ønsker seg, de ønsker seg en kompleks og selvstendig KVINNE. Men guttevalper ønsker seg sikkert slike tømmestasjoner som det du beskriver der.)

Hear hear 👏🏻 

Anonymkode: cecd5...237

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn ønsker glad, sexy, pen, bra kropp, stram fitte, selvsikker, selvtillit, fornøyd med seg selv, ukomplisert, lite følelser osv.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skru av alt som er kvinnelig i deg

Heh, så det er galt å ha disse kvalitetene? Synes også at et par av faktorene er litt "over the top", men mange av dem er jo gode kvaliteter hos både menn og kvinner spør du meg. Godt humør, se bra ut, selvtillit/ikke "needy".

Anonymkode: 878ee...84b

• Liker 1
Skrevet

Jeg ønsker meg ei normal dame med normale verdier og normalt glad i å møte meg på de punkter jeg setter pris på. 

Dog er det en skikkelig utfordring da veldig få er "normale".

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dørmatta si, det!

Flink pike!

Hva har noe av dette med dørmatte å gjøre? Så alt det som er kvinnelig er lav selvtillit, slem. stygg, misfornøyd, komplisert og mye følelser, og alt dette gjør henne selvstendig?

• Liker 3
Gjest MrTeddy29
Skrevet

drømmedama mi er ganske enkel:

Snill, omtenksom, bryr seg om andre, kan oppføre seg, fin personlighet og stand til og ta vare på sin egen økonomi. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heh, så det er galt å ha disse kvalitetene? Synes også at et par av faktorene er litt "over the top", men mange av dem er jo gode kvaliteter hos både menn og kvinner spør du meg. Godt humør, se bra ut, selvtillit/ikke "needy".

Anonymkode: 878ee...84b

Nei, ikke galt i seg selv, men det som presenteres i HI er ikke en kvinne, det er en plastic fantastic drømmedame, og det er ikke det en moden mann ønsker seg.

Leste til og med at guttevalper i dag vurderer kvinner ut fra om de har fregner eller føflekker. De er ikke vant med å se virkelige kvinner. 

Så da får man velge da, hvem man ønsker å sikte seg inn på: Modne menn som vet at kvinner har fregner og dårlige dager innimellom. Eller umodne guttevalper som tror kvinner kommer med blankpolert overflate og med kun to følelser; glad og kåt. 

Det som beskrives er Stepford wives anno 2020. La heller robotene ta seg av disse taperne av noen menn, så vi slipper å risikere at de formerer seg, sier jeg bare! 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spurte en mann om dette og sa at det er ikke sånn jeg er. Fikk ikke svar en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dørmatta si, det!

Flink pike!

Er jo det motsatte TS beskriver.. selvsikkerhet er jo langt fra faresignal på dørmatte

Anonymkode: d040c...b4b

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jo det motsatte TS beskriver.. selvsikkerhet er jo langt fra faresignal på dørmatte

Anonymkode: d040c...b4b

Ekte selvsikkerhet, ja. 

Men det finner du jo ikke spor av i HI.

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ekte selvsikkerhet, ja. 

Men det finner du jo ikke spor av i HI.

Det står jo selvsikker. 

Anonymkode: 9d4d8...796

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står jo selvsikker. 

Anonymkode: 9d4d8...796

Ja?

Og man tror på alt man leser, uten kritisk sans?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja?

Og man tror på alt man leser, uten kritisk sans?

🙄

Det var da veldig til forsvar!

Alle liker vel en kjæreste som er glad, sexy og har selvtillit, ingen av de tingene går på et polert plastikkutseende. Sexy for meg går på personlighet! 

Det betyr ikke at folk uten selvtillit ikke kan være glade og sexy, hvis det er det du er redd for! Eller at du må ha perfekt kropp for å være sexy! Osv. Ukomplisert er vel en som er rett fram, at man slipper å tolke vedkommende, fordi h*n sier ting. 

Fornøyd med seg selv har NULL med utseendet å gjøre! NULL!! 

Ingen vil ha noen med lite følelser, vel? En som er ukomplisert er nok det som menes der også, som ikke lager drama. (Men her misforstår menn endel, siden de tror de har dramaqueens fordi damene reagerer på at menn er hjernedøde, dette er de unge umodne gutta. De samme som tenker "stram fitte". Idioter.) 

Tror generelt du tolket alt i verste mening her. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neitakk.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pia Sofia skrev:

🙄

Det var da veldig til forsvar!

Alle liker vel en kjæreste som er glad, sexy og har selvtillit, ingen av de tingene går på et polert plastikkutseende. Sexy for meg går på personlighet! 

Det betyr ikke at folk uten selvtillit ikke kan være glade og sexy, hvis det er det du er redd for! Eller at du må ha perfekt kropp for å være sexy! Osv. Ukomplisert er vel en som er rett fram, at man slipper å tolke vedkommende, fordi h*n sier ting. 

Fornøyd med seg selv har NULL med utseendet å gjøre! NULL!! 

Ingen vil ha noen med lite følelser, vel? En som er ukomplisert er nok det som menes der også, som ikke lager drama. (Men her misforstår menn endel, siden de tror de har dramaqueens fordi damene reagerer på at menn er hjernedøde, dette er de unge umodne gutta. De samme som tenker "stram fitte". Idioter.) 

Tror generelt du tolket alt i verste mening her. 

Og jeg tror mange ikke en gang evner å tolke en tekst. Og da gidder ikke jeg å forklare den på nytt og på nytt.

Det et tydeligvis mange som faktisk så det samme som meg. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg tror mange ikke en gang evner å tolke en tekst. Og da gidder ikke jeg å forklare den på nytt og på nytt.

Det et tydeligvis mange som faktisk så det samme som meg. 

Dere SÅ det ikke! Dere tolket det sånn, fordi det bekrefter deres egen frykt. 

Kvinner er så strenge med seg selv og andre kvinner. Jeg har noen ganger i mitt liv hørt kompiser snakke om damer, at den og den er SÅ fin! Og skammer meg over å si at jeg har blitt overrasket, fordi det så ofte har vært damer jeg selv ikke har tenkt dette om. Og damer som definitivt ikke tenker det om seg selv! Gjerne litt småtjukke damer uten mye selvtillit. Dette har fått meg til å se på folk med andre øyne enn jeg gjorde da jeg selv var ung og dum. Du trenger ikke passe til noe ideal på sosiale medier for at gutta skal synes du er deilig, det er bare noe jentene tror! Du skulle bare visst! 

Du har jo den lille andelen unge idiotiske menn med plastikkrav og de roper høyt! Men de er bare en veldig liten andel! Lover!! Bare å overse! 

Dette skulle jeg så ønske at alle unge jenter visste! 

Endret av Pia Sofia
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Pia Sofia skrev:

Dere tolket det sånn, fordi det bekrefter deres egen frykt. 

Frykt?

Snakk om å tolke!

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Pia Sofia skrev:

Du trenger ikke passe til noe ideal på sosiale medier for at gutta skal synes du er deilig, det er bare noe jentene tror! Du skulle bare visst! 

Du har jo den lille andelen unge idiotiske menn med plastikkrav og de roper høyt! Men de er bare en veldig liten andel! Lover!! Bare å overse!

Tror du blander meg med TS?

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker du for alle menn nå? Vet ikke om du er klar over det,men menn er like forskjellige som kvinner,og alle ønsker ikke det samme. I så fall vil jeg si: kvinner ønsker snill,kjekk,bra kropp,stor,hard penis,selvsikker,selvtillit,fornøyd med seg selv,medgjørlig,forståelsesfull og følsom. Høres egentlig litt ut som en kvinne med penis,når jeg tenker meg om. 😆 Jaja,nå vet dere i hvert fall hva kvinner vil ha,siden jeg har sagt det!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...