Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er straks i uke 31 og har de siste månedene sovet så dårlig. Jeg er kjempetrøtt når jeg legger meg men klarer ikke falle i søvn. Kroppen er urolig, det er ubehagelig å snu seg, og jeg må tisse ofte. Ender opp med at jeg kun har sovet noen få timer når jeg våkner. Kjenner jeg gruer meg til de siste 6 ukene på jobb. Noen som har tips? Jeg har sånn posisjoneringspute, men syns ikke den hjelper.

Anonymkode: 6886b...bdd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er straks i uke 31 og har de siste månedene sovet så dårlig. Jeg er kjempetrøtt når jeg legger meg men klarer ikke falle i søvn. Kroppen er urolig, det er ubehagelig å snu seg, og jeg må tisse ofte. Ender opp med at jeg kun har sovet noen få timer når jeg våkner. Kjenner jeg gruer meg til de siste 6 ukene på jobb. Noen som har tips? Jeg har sånn posisjoneringspute, men syns ikke den hjelper.

Anonymkode: 6886b...bdd

*De siste ukene skulle det stå.

Skrevet

Har det helt likt, men det har (utrolig nok blitt litt bedre nå på slutten). Mine tips:

- skru på så lite lys som mulig når du må opp for å tisse

- lydbok hjelper meg til å falle til ro 

- hvis det er helt håpløst så står jeg opp og ser litt serie på sofaen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30 uker og har akkurat samme problem, selv om jeg har liten mage og lite vondter i kroppen. Jeg føler meg helt utmattet når jeg aldri får ordentlig søvn. Jeg har ikke mange tips, da jeg ikke har klart å ordne det enda, men jeg syns det går litt bedre hvis jeg legger meg tidlig, så jeg vet jeg har god tid før jeg MÅ sovne. Hvis jeg bør sovne innen kl.23 for å få 8 timer søvn, kan jeg finne på å legge meg kl.21. Ellers syns jeg også det hjelper med sovemaske, for nå på sommeren er det jo så lyst, selv med lystette gardiner. 

Anonymkode: 6aac7...38b

AnonymBruker
Skrevet

Sov dessverre ekstremt dårlig de siste månedene, men første ukene etter fødsel sov både jeg og baby utrolig godt (kun 2-3 timer om gangen, men det ble mye totalt!)

Anonymkode: 358c4...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...