Hei004 Skrevet 1. august 2020 #1 Del Skrevet 1. august 2020 Hei jeg bestilte nylig noe fra Zalando ( første gang). Fikk hjelp av pappa, men fikk likevel ikke noe melding eller epost om at pakken min er levert og hentenummer osv. Hvordan skal jeg da hente pakken min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Del Skrevet 1. august 2020 Vet du om varene er sendt og ankommet da? Anonymkode: 3a64c...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 1. august 2020 #3 Del Skrevet 1. august 2020 Hvordan vet du at den har kommet hvis du ikke har fått noe melding om dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei004 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, smilo skrev: Hvordan vet du at den har kommet hvis du ikke har fått noe melding om dette Ifølge Zalando ble den levert i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Del Skrevet 1. august 2020 Butikken er sikkert sein med å scanne inn posten. Det skjer ofte i vår butikk. Smør deg med tålmodighet så kommer nok snart hentemeldingen Anonymkode: e402b...791 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 1. august 2020 #6 Del Skrevet 1. august 2020 6 minutter siden, Hei004 skrev: Ifølge Zalando ble den levert i går Men du har vel kollinummeret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 1. august 2020 #7 Del Skrevet 1. august 2020 Kan du ha fått hentemelding på digipost? Har fått der noen ganger, kommer ingen varsler om det hverken på sms eller mail. Men spor pakke på posten.no så finner du det ut. Skal gå an å hente en pakke uten hentelapp, med feks kollinr eller her jeg bor på bygda bare ved å møte opp🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei004 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #8 Del Skrevet 1. august 2020 15 minutter siden, Jdz skrev: Men du har vel kollinummeret? Ja den har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei004 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 1. august 2020 10 minutter siden, Mumsmums skrev: Kan du ha fått hentemelding på digipost? Har fått der noen ganger, kommer ingen varsler om det hverken på sms eller mail. Men spor pakke på posten.no så finner du det ut. Skal gå an å hente en pakke uten hentelapp, med feks kollinr eller her jeg bor på bygda bare ved å møte opp🙈 Det vet jeg ikke helt. Kan sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei004 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #10 Del Skrevet 1. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Butikken er sikkert sein med å scanne inn posten. Det skjer ofte i vår butikk. Smør deg med tålmodighet så kommer nok snart hentemeldingen Anonymkode: e402b...791 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei004 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 1. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du om varene er sendt og ankommet da? Anonymkode: 3a64c...c0a Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Del Skrevet 1. august 2020 Etter min erfaring sender Zalando pakkene sine med PostNord, så da vil ikke sporing på posten.no gi noe resultat. Du kan forsøke her: https://www.postnord.no/nb/vare-verktoy/pakkesporing Anonymkode: bcd48...eff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 1. august 2020 #13 Del Skrevet 1. august 2020 2 timer siden, Hei004 skrev: Ja den har jeg Da bruker du kollinummeret til å spore pakken og drar til hentestedet og hentet den 😊 De kan finne den både kollinummer og hentekode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 1. august 2020 #14 Del Skrevet 1. august 2020 Appen til PostNord er bra. Den finner pakker automatisk og gir deg melding når pakke ankommer hentested 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hei004 Skrevet 1. august 2020 Forfatter #15 Del Skrevet 1. august 2020 4 timer siden, Jdz skrev: Da bruker du kollinummeret til å spore pakken og drar til hentestedet og hentet den 😊 De kan finne den både kollinummer og hentekode. Takk for hjelpen! Fikk hentet pakken😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Del Skrevet 1. august 2020 7 timer siden, Hei004 skrev: Ifølge Zalando ble den levert i går Som i at «de har levert den til posten» levert? Når man bestiller noe så får man alltid en mail som sier at de har levert varen, men det betyr strengt tatt bare at de har levert det fra seg til posten/postnord, og så får man sporing (om det er det), og kan følge med på pakken. Anonymkode: b6e9a...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå