AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 jeg hadde på knestrømper og typen min sa du ser så sexy ut. Og at han likte strømpene først når vi lå i senga og jeg tok av kjolen, også skulle jeg ta av strømpene så sa han skal du ta av de også. Så sa jeg ja etterpå så sa han sa han ville pule meg med strømpene På. kan ha noe type fetisj? Er første gang jeg brukte de med han. Med sexy undertøy. Anonymkode: e4a2c...925
Høyeheler Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Både ja og nei. Det mange menn tenner vannvittig på en kvinne i sengen med sexy undertøy, stømper og gjerne med høyhælte sko eller støvletter i samme rennet.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Akkurat nå, Høyeheler skrev: Både ja og nei. Det mange menn tenner vannvittig på en kvinne i sengen med sexy undertøy, stømper og gjerne med høyhælte sko eller støvletter i samme rennet. Han ville bare ha strømpe. Ikke undertøyet😅 Anonymkode: e4a2c...925
Høyeheler Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han ville bare ha strømpe. Ikke undertøyet😅 Anonymkode: e4a2c...925 Det var nok at du beholdt stømpene på du vet i alle fall hor landet ligger.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 52 minutter siden, Høyeheler skrev: Det var nok at du beholdt stømpene på du vet i alle fall hor landet ligger. Hva mener du Anonymkode: e4a2c...925
Høyeheler Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du Anonymkode: e4a2c...925 Ville han låne dine strømper og pule deg med dine strømper på sine bein. Har jeg oppfattet dette riktig nå?
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg hadde på knestrømper og typen min sa du ser så sexy ut. Og at han likte strømpene først når vi lå i senga og jeg tok av kjolen, også skulle jeg ta av strømpene så sa han skal du ta av de også. Så sa jeg ja etterpå så sa han sa han ville pule meg med strømpene På. kan ha noe type fetisj? Er første gang jeg brukte de med han. Med sexy undertøy. Anonymkode: e4a2c...925 Såååå.......han liker at du har på strømper når dere har sex, i det minste som en avveksling. Litt tynt grunnlag for å snakke om fetisj. Hva med å bare fortsette å variere sexlivet og sammen finne frem til hva dere eventuelt liker av fetisjer og kinks.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 52 minutter siden, Høyeheler skrev: Ville han låne dine strømper og pule deg med dine strømper på sine bein. Har jeg oppfattet dette riktig nå? Nei, han ville jeg skulle ha de på meg mens vi hadde sex Anonymkode: e4a2c...925
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 Helt vanlig og normalt. Ingenting å bekymre seg over. Bare vær glad du har en kjæreste som tør si hva han liker. 👍 Anonymkode: 6fd3d...a47 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt vanlig og normalt. Ingenting å bekymre seg over. Bare vær glad du har en kjæreste som tør si hva han liker. 👍 Anonymkode: 6fd3d...a47 Ja💕 Anonymkode: e4a2c...925 1 1
Søgni Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Søgni, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg hadde på knestrømper og typen min sa du ser så sexy ut. Og at han likte strømpene først når vi lå i senga og jeg tok av kjolen, også skulle jeg ta av strømpene så sa han skal du ta av de også. Så sa jeg ja etterpå så sa han sa han ville pule meg med strømpene På. kan ha noe type fetisj? Er første gang jeg brukte de med han. Med sexy undertøy. Anonymkode: e4a2c...925 Fordi man tenner på noen eller syns det er sexy betyr det ikke at han har en fetish. Stor forskjell. Anonymkode: ac129...b44
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 Vil bare ha en normal mann med normal sexlyst, normale lyster og som er trofast. Er så mye rart der ute! Hjelpes!! Anonymkode: 847f5...5a8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg hadde på knestrømper og typen min sa du ser så sexy ut. Og at han likte strømpene først når vi lå i senga og jeg tok av kjolen, også skulle jeg ta av strømpene så sa han skal du ta av de også. Så sa jeg ja etterpå så sa han sa han ville pule meg med strømpene På. kan ha noe type fetisj? Er første gang jeg brukte de med han. Med sexy undertøy. Anonymkode: e4a2c...925 Kan være en fetish, kan bare være at han syntes du så sexy, kan være han har lest at kvinner har bedre sjans for å oppnå orgasme med sokkene på Anonymkode: 2f7b8...d99
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vil bare ha en normal mann med normal sexlyst, normale lyster og som er trofast. Er så mye rart der ute! Hjelpes!! Anonymkode: 847f5...5a8 Og hva er normal mann med normal sexlyst og normale lyster ifølge deg? Anonymkode: 6fd3d...a47
Gorgonzola Skrevet 3. august 2020 #16 Skrevet 3. august 2020 På 1.8.2020 den 11.20, AnonymBruker skrev: jeg hadde på knestrømper og typen min sa du ser så sexy ut. Og at han likte strømpene først når vi lå i senga og jeg tok av kjolen, også skulle jeg ta av strømpene så sa han skal du ta av de også. Så sa jeg ja etterpå så sa han sa han ville pule meg med strømpene På. kan ha noe type fetisj? Er første gang jeg brukte de med han. Med sexy undertøy. Anonymkode: e4a2c...925 Vær glad du har en som både gir komplimenter og kommer med ønsker. Lissepasning for happiness. Vi snakker tross alt ikke om ekstremiteter her
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #17 Skrevet 3. august 2020 På 1.8.2020 den 13.40, Høyeheler skrev: Ville han låne dine strømper og pule deg med dine strømper på sine bein. Har jeg oppfattet dette riktig nå? Jeg hadde blitt tent av å ha sex med dama med å låne hennesknestrømper i nylon, eventuelt hennes støvletter eller høye hæler. Deilig tanke å ha på seg deg hun bruker på å føle seg sexy, jeg kan låne dette og gjøre henne kåt, hun elesker rollebytte. Vet at dama liker at jeg bruker hennes klær Mens vi har oss😘 Anonymkode: 63bc0...70b
draug 75 Skrevet 4. august 2020 #18 Skrevet 4. august 2020 Fetisj og fetisj... Ja, jo, i alle fall hvis han ikke klarer å pule deg hvis du ikke har knestrømpene på. Jeg vet ikke om vi skal kalle det et sykdomstegn at vi skal ha diagnoser på alt, metadiagnose, kan vi ikke heller bare si det slik: er det egentlig et problem? Problemer av typen: er du ubekvem med å ha på deg knestrømpene under samleie?
Gjest Frietøyler Skrevet 4. august 2020 #19 Skrevet 4. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blitt tent av å ha sex med dama med å låne hennesknestrømper i nylon, eventuelt hennes støvletter eller høye hæler. Deilig tanke å ha på seg deg hun bruker på å føle seg sexy, jeg kan låne dette og gjøre henne kåt, hun elesker rollebytte. Vet at dama liker at jeg bruker hennes klær Mens vi har oss😘 Anonymkode: 63bc0...70b Dette er vel mer i retning av en fetisj..........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå