AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #1 Skrevet 1. august 2020 Vet ikke om dette blir helt riktig sted å legge dette men... Det kan jo bli påbudt med munnbind. Så hvordan gjøre det med små barn? Vi har en tass på ett år, hvordan få han til å ha på munnbind? Nå har vi ikke prøvd å ha på han munnbind, men tenker det blir samme scenario som med solbriller. De skal røskes og dras av så fort som mulig. Hva skal man gjøre med så små barn? Anonymkode: 9f85c...a4a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 Blir vel som på fly, at de minste barna er unntatt påbudet. Anonymkode: 23e4e...a73 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Ingen land har påbud om munnbind for barn under to år, så jeg tviler sterkt at det blir påbudt her heller. Anonymkode: 7bfef...1f9 2
Tanuki Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 jeg ser 2 åringer med munnbind her vi bor, ikke i Norge, men tror barn under 2 år ikke er påkrevd munnbind.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Vi var på legevakta med 2åringen og ikke sjans på å få på henne munnbind. I tillegg var hun livredd for meg, legen, sykepleierene og alle som hadde munnbind på... Sååå det kan bli en prøvelse. Anonymkode: 97694...4d0
Gjest WhisperingWind Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 Kommer ikke til å skje med min 5 åring 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå