Gå til innhold

Terskelen for å slutte opplyse han om detaljer ang ufødte barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God morgen. 

Lurer på hva som er greit i denne situasjonen. Barnefar ønsker kontakt med sitt ufødte barn men har sluttet å bry seg om oppdateringer om barnet. Var på ordinært ultralyd og fikk vite mulig avvik men nå ta en til for å være sikker. Ble veldig redd og fortalte han men han gir ikke svar eller støtte tilbake. Jeg vil gjerne slutte å bruke tid på å informere han videre. Er det greit ?

Anonymkode: 0ec28...d05

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God morgen. 

Lurer på hva som er greit i denne situasjonen. Barnefar ønsker kontakt med sitt ufødte barn men har sluttet å bry seg om oppdateringer om barnet. Var på ordinært ultralyd og fikk vite mulig avvik men nå ta en til for å være sikker. Ble veldig redd og fortalte han men han gir ikke svar eller støtte tilbake. Jeg vil gjerne slutte å bruke tid på å informere han videre. Er det greit ?

Virker som han kun har ønsket å være engasjert når ting har vært tilsynelatende greit. Når det nå har kommet opp et mulig «problem» kommer hans sanne jeg frem, da var det ikke så viktig å engasjere seg likevel.. Jeg hadde ikke involvert han fra nå av. Jeg har selv fått vite om avvik på ultralyd som viste seg å være veldig alvorlig, støtten fra mannen min da hadde jeg ikke klart meg uten.

Anonymkode: 3cf79...902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

God morgen. 

Forstår jeg det slik at du og barnefar ikke er sammen, altså at han får info av deg på sms e.l.? Kan det ha blitt for mye? At du har fortalt så mye, at han rett og slett ikke leser meldingene, for "Ja, nå forteller hun om 20. sparket i dag". Noen kvinner blir veldig gravide når de er gravide. Pass deg for.

Et avvik på ultralyd trenger ikke bety noe alvorlig feil. Men jeg forstår selvsagt at det bekymrer deg. Men når det gjelder barnefaren, så har det kanskje blitt for mange meldinger, og når det faktisk er viktig, drukner det i mengden av uviktige meldinger og blir ikke sett.

Kan også være han er opptatt. Om du sendte i går f eks, så kan det hende han ikke har sett meldingen. Ikke alle som ser på meldinger hele tiden.

Anonymkode: d1f76...481

AnonymBruker
Skrevet

Han kan innvolvere seg selv og ta kontakt med deg når han vil ha oppdateringer. Supert at du er på tilbudsiden og tar kontakt med ham, men når han ikke svarer kan du med god samvittighet vente til han tar initiativ og kontakt 

Anonymkode: 7d658...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...