Gå til innhold

Daten sendte filmsnutt av at en annen kvinne sugde han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er situasjonen: 

Han spurte meg, ut av det blå, på chatten på Snap, hva jeg ville syntes om å se en annen kvinne leke med pikken hans, og før jeg egentlig hadde svart på dette (jeg kan nemlig være temmelig vag) så var det et faktum. 

Viktig tilleggsinfo: Vi har prata masse om sex, og jeg tror han mente å skulle tenne meg. 

Basert på denne informasjonen, hvor jeg har gjort et nummer ut av å utelate mine egne følelser og en del detaljer, hvordan ville du tolka dette, og hvordan ville du forholdt deg til det? 

Anonymkode: 34204...e79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville kuttet kontakten med denne daten.

Anonymkode: c17d6...d5e

• Liker 39
Skrevet

Hadde syntes det var innmari ekkelt og provoserende egentlig.. men spørs jo på deg da, om du tenner på det.. jeg hadde ikke ville hatt noe mer med han å gjøre 🙈

• Liker 16
Skrevet

Jeg ville ikke taklet det, ville ikke datet den karen mer.

Så sånn sett er det jo greit snappen kom før du fikk svart. For om du ønsker ett litt mer åpent forhold, tenner på partnerbytte/trekant... så er det jo null problem. Men om du hadde svart at du ikke likte det, ville jo denne delen av hans sexliv blitt skjult for deg.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hva f?? Så mye rare folk i dag som ikke er helt gode i hodet. Jeg hadde bedt personen dra et visst sted, rapportert profilen om han hadde profil på disse appene, blokkert og kanskje anmeldt det. Det er ikke lov å sende bilder eller filmer av underlivet sitt uoppfordret til folk.

Anonymkode: 9c356...520

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mistet lysten

Anonymkode: c8239...fa2

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Uproft av fyren. Det finnes en bedre enn han der ute!

Anonymkode: 55bd6...b17

• Liker 2
Skrevet

Dette er krenkende adferd

• Liker 2
Skrevet

Typisk menn. Han ønsket nok å vise hvor attraktiv han er. Om filmen er gammel, kan du bare si at det der ønsker du ikke å se. Er filmen ny, må du vurdere om du skal date en som har sex med flere samtidig.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Jentadi skrev:

Typisk menn. Han ønsket nok å vise hvor attraktiv han er. Om filmen er gammel, kan du bare si at det der ønsker du ikke å se. Er filmen ny, må du vurdere om du skal date en som har sex med flere samtidig.

Sender du slike filmer uten at den som mottar filmen har samtyket til dette mener jeg, at dette er seksuelt krenkende adferd og kan strafferettslig forfølges. Bevismaterialet er jo vanntett. Eller er jeg på bærtur her?

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjenner ikke til deres forhold, så det er vanskelig å si hva jeg ville gjort. Om dere har snakket sammen om åpent forhold, og det er utgangspunktet for forholdet, så hadde jeg ikke fortsatt videre dating med ham. Fordi det er noe jeg ikke er komfortabel med, og noe jeg ikke ønsker i et forhold. 

Om dere har snakket om å være eksklusive, men vært generelt åpne om sex (det å snakke om fantasier etc.) så hadde jeg oppfattet en slik snap som at det har skjedd en misforståelse, antatt at det vi har ikke er noe spesielt, og at vi ikke ønsker det samme. Hadde nok blitt såret og avsluttet relasjonen der og da. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må nesten vite hva du faktisk svarte før han sendte det. Du sier du var vag, men kan han ha tolket det du skrev som et ja?

Anonymkode: d4bc6...978

Skrevet
49 minutter siden, Høyeheler skrev:

Sender du slike filmer uten at den som mottar filmen har samtyket til dette mener jeg, at dette er seksuelt krenkende adferd og kan strafferettslig forfølges. Bevismaterialet er jo vanntett. Eller er jeg på bærtur her?

Det kan godt hende at du kunne gjort, men det hadde ikke jeg giddet å bruke tid på. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jentadi skrev:

Det kan godt hende at du kunne gjort, men det hadde ikke jeg giddet å bruke tid på. 

Det kan straffeforfølges, men slike saker blir ofte henlagt pga. ressursmangel hos politiet.

Jeg hadde nok valgt å anmelde likevel, dersom jeg var TS.

Anonymkode: 89147...4c8

Skrevet

Huff, veldig ekkelt. Nei Finn deg heller en annen mann å date. En snill en, det derer bare en drittsekk oppførsel og viser litt til at han har Planer om å utnytte deg seksuelt

Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

og før jeg egentlig hadde svart på dette

Spørsmålet er vel egentlig hva du egentlig svarte, spesielt når du kommer med viktig tilleggsinfo som forteller oss at han kanskje trodde det var noe du tenner på, er det noe du har utelatt som vi burde vite? Siden du egentlig skriver litt vagt i ts også? 

Skrevet
6 minutter siden, Jentadi skrev:
56 minutter siden, Høyeheler skrev:

Det er greit. Det ville vært bort kastet tid. De har jo hatt en viss realasjon.

Skrevet

Hva ønsket han å oppnå med dette? Gjøre deg sjalu? Hadde det vært meg som hadde fått en slik video ville det hatt motsatt effekt for å si det sånn 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Høyeheler skrev:

Hun som var med på filmsnutten skal også samtykke til at den sendes andre.  

TS: Tror jeg hadde droppa ham. Umoden oppførsel! 

Anonymkode: 26017...025

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig synes det er æsj og ville droppet han. Men antar at det kommer litt an på hva som tenner deg og om du er ute etter en kjæreste eller kun en til å ha sex med. Det virker uansett ikke som han er ute etter noe seriøst.

Og store spørsmålet er jo kanskje om denne kvinnen var klar over at hun ble filmet og om hun i såfall synes det er ok at han deler det med andre...

Anonymkode: 41146...2df

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...