AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Jeg har lyst til å ha et "friends with benefits" forhold med en mann. En pulekompis. Jeg har aldri hatt det før. Har kun vært i to forhold, og hatt noen få ons. I forholdene har sexen vært bra og ons-sexen har vært dritt. Det har sikkert litt med tillit å gjøre, og at vi har kommunisert angående hva vi liker og ikke liker i senga osv. Jeg har ikke hatt sex på et par år pga jeg ikke vil ha ons og jeg vil ikke ha kjæreste heller. Men en å ha sex med derimot, det vil jeg gjerne ha.... Men hvordan fungerer sånne forhold? Hvordan går man frem? Det svært ideelle ville være om han også likte å se film, så kunne vi se film sammen og ligge sammen. Jeg er veldig glad i å se film og serier men syns det er kjedelig å se spesielt filmer alene. Så hadde jo vært fint om han syntes det var gøy også, i tillegg til å ligge med meg. Ikke at han er med og ser film bare for å ha sex etterpå. Jeg er veldig glad i lidenskapelig og "romantisk" sex. Mye kyssing, øyekontakt, der det kun er rom for oss to og ingen andre, fylt med begjær osv. Liker røff sex også. Men kan man ha slik "romantisk" sex med en pulevenn? Og hvor finner jeg en slik venn? Jeg regner med tinder, men hva bør jeg skrive i bioen? Bør jeg skrive hvor høy jeg er og legge ut bilde av meg selv i helfigur (dristig? ikke dristig?)? Er det nok å skrive "ikke ute etter forhold", skjønner menn hva jeg vil da? Setter stooor pris på svar. Jeg er en 25 år gammel kvinne. Anonymkode: 874a2...f77
Hr. Aktiv Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 De fleste skjønner vel det, men de ivrigste gjør ikke det. Du må sikkert sortere litt mtp. på de som biter på, men dette er ingen umulig oppgave til den rette mannen. Mange menn er nettopp ute etter et slikt forhold.
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Ved å spørre de du kanskje er interessert i, om de er interessert i en slik ordning. Sikkert en del som er det. For min del hadde jeg aldri akseptert et slikt "vennskap". 1
Rant Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Ta kontakt på nettsteder hvor man treffes for sånt. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du ønsker romantisksex, om det kun er snakk om fwb. Da er det fare for at følelser dukker opp, og det er jo ikke akkurat meningen med et slikt forhold. Tror du at du klarer å distansere deg nok følelsesmessig? Jeg hadde aldri klart et sånt forhold i lengden. Men om man ønsker det, for all del, kjør på. Men vær åpen og direkte. Gi beskjed om det oppstår følelser, slik at du ikke blir hektet på en fyr som aldri kan tenke seg noe annet enn sex. Det kan være sårt og vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 7 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: De fleste skjønner vel det, men de ivrigste gjør ikke det. Du må sikkert sortere litt mtp. på de som biter på, men dette er ingen umulig oppgave til den rette mannen. Mange menn er nettopp ute etter et slikt forhold. Skjønner når jeg skriver i bioen at jeg ikke er ute etter forhold? Eller? Kan jeg skrive "ute etter "vennskap""? Eller blir det for tacky? Jeg syns dette er veldig vanskelig. Jeg vil ikke misforstås. 6 minutter siden, MarieLo skrev: Ved å spørre de du kanskje er interessert i, om de er interessert i en slik ordning. Sikkert en del som er det. For min del hadde jeg aldri akseptert et slikt "vennskap". Greit å luke ut de som ikke er interessert ganske kjapt da. Det vil si at de som er interessert i forhold osv sveiper meg til venstre når de leser bioen f.eks. 2 minutter siden, Rant skrev: Ta kontakt på nettsteder hvor man treffes for sånt. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor du ønsker romantisksex, om det kun er snakk om fwb. Da er det fare for at følelser dukker opp, og det er jo ikke akkurat meningen med et slikt forhold. Tror du at du klarer å distansere deg nok følelsesmessig? Jeg hadde aldri klart et sånt forhold i lengden. Men om man ønsker det, for all del, kjør på. Men vær åpen og direkte. Gi beskjed om det oppstår følelser, slik at du ikke blir hektet på en fyr som aldri kan tenke seg noe annet enn sex. Det kan være sårt og vanskelig. Jeg skal ikke utelukke at følelser kan dukke opp, men det betyr ikke at jeg vil være kjæreste med fyren. Jeg vil ikke ha et forhold, jeg har blitt bedratt i de jeg har vært i og jeg orker ikke den runddansen igjen. Og om følelser dukker opp får jeg bare distansiere meg litt, huske at det kun er sex osv. Anonymkode: 874a2...f77
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Funker best med noen som ikke får seg noe aå lett. Anonymkode: 19cdd...8c5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Funker best med noen som ikke får seg noe aå lett. Anonymkode: 19cdd...8c5 Hva mener du? Anonymkode: 874a2...f77
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 Du må nesten velge: bare sex, eller forhold. Det du beskriver er forhold, med mindre du har ekstremt lavt sexbehov. Anonymkode: ed93f...ea5 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Hadde ikke skrevet noe i bioen som kan indikere at du kun vil ha sex. Tenker at du som kvinne vil få veldig mange henvendelser da. Hadde lagt ut normale bilder og ikke typiske utfordrende bilder. Hva en er ute etter kan en ta etterhvert. Anonymkode: 9aff5...570 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #10 Skrevet 31. juli 2020 Hele greia med en pulevenn er jo nettopp det - pule. Ikke at han skal se film med deg, spise mat med det, gå turer, leke kjæreste rett og slett. Nei, dere skal ha sex, ferdig. Alt utenfor det er noe dere begge må bli enig om, før det er ikke et rent ff forhold. Anonymkode: c6647...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #11 Skrevet 31. juli 2020 Du kan rote deg bort i mye rart. Anonymkode: 73a11...d03
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lyst til å ha et "friends with benefits" forhold med en mann. En pulekompis. Jeg har aldri hatt det før. Har kun vært i to forhold, og hatt noen få ons. I forholdene har sexen vært bra og ons-sexen har vært dritt. Det har sikkert litt med tillit å gjøre, og at vi har kommunisert angående hva vi liker og ikke liker i senga osv. Jeg har ikke hatt sex på et par år pga jeg ikke vil ha ons og jeg vil ikke ha kjæreste heller. Men en å ha sex med derimot, det vil jeg gjerne ha.... Men hvordan fungerer sånne forhold? Hvordan går man frem? Det svært ideelle ville være om han også likte å se film, så kunne vi se film sammen og ligge sammen. Jeg er veldig glad i å se film og serier men syns det er kjedelig å se spesielt filmer alene. Så hadde jo vært fint om han syntes det var gøy også, i tillegg til å ligge med meg. Ikke at han er med og ser film bare for å ha sex etterpå. Jeg er veldig glad i lidenskapelig og "romantisk" sex. Mye kyssing, øyekontakt, der det kun er rom for oss to og ingen andre, fylt med begjær osv. Liker røff sex også. Men kan man ha slik "romantisk" sex med en pulevenn? Og hvor finner jeg en slik venn? Jeg regner med tinder, men hva bør jeg skrive i bioen? Bør jeg skrive hvor høy jeg er og legge ut bilde av meg selv i helfigur (dristig? ikke dristig?)? Er det nok å skrive "ikke ute etter forhold", skjønner menn hva jeg vil da? Setter stooor pris på svar. Jeg er en 25 år gammel kvinne. Anonymkode: 874a2...f77 Jeg er mann, men ellers litt i samme situasjon; eller var. Jeg var i et lengre forhold før dette og trenger rett og slett en pause, men jeg utelukker ikke heeeelt å finne den store kjærligheten, jeg bare jakter ikke, om det gir mening. Det jeg vil ha er nærhet, sex, noen å ha det gøy med etc. men som ikke er et typisk "kjæresteforhold", og jeg har fått akkurat det egentlig. Hun bor akkurat langt nok unna til at det er uaktuelt å "stikke innom" så hun kommer for å overnatte, og blir her gjerne et par netter der vi begge har fri. Vi lager mat og ser film og slikt, men det er ingen andre som er involverte slik det gjerne er med kjærester, og det er hemmelig. Jeg er også glad i lidenskapelig og "romantisk" sex ++ når kjemien er der. Egentlig føler jeg at jeg kunne skrevet det meste av det du skriver. Hvordan man finner en slik er ikke godt å si, for jeg var vel egentlig utrolig heldig sånn sett. Det var første jenta jeg skrev til på tinder, rett og slett fordi hun var søt, og så hadde vi veldig god kjemi, og møttes etter et par uker. Jeg hadde ikke skrevet noe spesielt i profilen min om dette, men forklarte det akkurat som det var (for din del er det kanskje litt annerledes); at jeg ikke leter etter noe forhold nå, men at jeg muligens er åpen for noe mer etter hvert som er for bra til å gi slipp på. Jeg håper fortsatt på at jeg finner "den store kjærligheten" en gang Ja, man kan ha alt mellom himmel og jord, men det er klart at det er vanskelig å holde følelser helt utenfor dersom det blir veldig romantisk. For min del er det ikke noe problem, og jeg håper det ikke blir det for henne heller. Jeg kan godt ha litt sommerfugler i magen uten å ønske noe typisk "kjæresteforhold" av den grunn. Som jente på Tinder har du et hav av muligheter, men vær åpen om akkurat hva du vil ha (ikke i bio, men med de du har kjemi med) før noe møte. Det som er greia er at du faktisk er ute etter et "forhold", bare ikke et typisk kjæresteforhold. Hvis dere er ekslusive og har romantisk og lidenskapelig sex og ser film sammen så har dere jo et "forhold". Jeg har egentlig fått akkurat det jeg vil ha, men jeg ser jo at det er et slags forhold og jeg vil ikke at hun skal ligge med noen andre, og hun har det på samme måten. En jente jeg såvidt pratet med helt i begynnelsen (vi hadde ikke noe særlig kjemi ellers) svarte "en venn som også kan være en spesiell venn 😉" da jeg spurte henne om hva hun lette etter. Det var en formulering som det var ganske lett å forstå, og noe i den gata kan kanskje fungere? Først må du jo finne ut hva du egentlig vil ha, men det går an.... Det "forholdet" (jeg velger å kalle en spade for en spade her) som jeg har nå er som du beskriver egentlig, vi har mye sex og spiser frokost og holder stort sett senga. Vi kan se filmer sammen og ingen av oss har noe ønske om å møte noen andre. En form for følelser vil nødvendigvis oppstå, men jeg håper vi kan fortsette å ha det akkurat som vi har det så lenge som mulig, og hittil fungerer det veldig bra... Anonymkode: 18c46...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå