AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Del Skrevet 31. juli 2020 Tørr nesten ikke å bruke flaska ferdig..... hva er deres tanker om det? Anonymkode: 95762...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Del Skrevet 31. juli 2020 Pudder generelt uansett merke er ikke anbefalt pga fare for å utvikle atsma og lignende. Det brukes ikke på barsel pga det. Anonymkode: 2b5aa...e88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Del Skrevet 31. juli 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pudder generelt uansett merke er ikke anbefalt pga fare for å utvikle atsma og lignende. Det brukes ikke på barsel pga det. Anonymkode: 2b5aa...e88 Hvorfor bruker barn det?😅 skjønner ikke Anonymkode: 95762...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Del Skrevet 1. august 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor bruker barn det?😅 skjønner ikke Anonymkode: 95762...250 For å ikke bli sår. Jeg brukte potetmel i valker mens de var små. Mine har vært skikkelige sumobrytere og ble fort såre i valker. Men da tok jeg potetmel på fingeren og gned forsiktig. Fint støv i lungene er ikke bra Jeg kjøpte babypudder til å lage playdoo i fjor. Det er jo SÅ parfymert. Hadde aldri brukt det på babyer Anonymkode: 87e92...48a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Del Skrevet 1. august 2020 Har aldri brukt pulver, pøser på med olje i stedet. Anonymkode: 272bf...82f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Del Skrevet 1. august 2020 Som svar på overskriften: Det er mye, spesielt kosmetikk, som er rettet mot barn eller livet med barn, men som er tilsatt veldig ugreie stoffer som er både allergifremkallende og kreftfremkallende. Veldig greit å være obs på dette når man handler inn til barn (og voksne). Anonymkode: 9c506...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Del Skrevet 1. august 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Tørr nesten ikke å bruke flaska ferdig..... hva er deres tanker om det? Anonymkode: 95762...250 Kastet den da jeg hørte om det. (Flere år siden). Anonymkode: 27c12...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå