Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt, fødte en nydelig sønn for litt over 2 år siden. Husker første gang vi skulle prøve å hygge oss etter dette gjordet det vondt selv om vi tok det rolig😅. «Problemet» vårt ble at jeg syntes det alltid var vondt under sex. Ikke hele tiden men ofte. Da ble det heller ikke mye kos... Men gravide igjen ble vi, denne gangen sydde jeg en del, var på kontroll sist uke å alt er bra. Så vi tok «steget» i dag. Saken er at det var jo ikke vondt i det hele tatt, helt perfekt! Så vår konklusjon var at kanskje jeg måtte bli «ødelagt» å fiksa ordentlig på nytt😂. Spørsmålet mitt er, har noen av dere opplevd dette?, at sex blir enda bedre etter et par fødsler?🤭🤪

Anonymkode: 15b3e...a5d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja faktisk! Ble sydd etter første barn, men ikke etter andre. Sex ble markant bedre etter nr 2 kom 😅 for min del tror jeg det handler mest om at jeg er mer trygg på egen kropp, og tør å slippe hemninger i større grad nå enn før. Samme partner hele tiden. 

Anonymkode: 530b2...1d7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde det. Har født tre ganger. Revnet mye og de første månedene etter fødsel var jeg livredd for at kroppen skulle være ødelagt, at jeg skulle bli inkontinent og aldri ha glede av sex mer. Men ikke bare ble kroppen som før igjen, sex ble mye bedre. Jeg har alltid fått orgasme lett, men nå går det faktisk enda raskere og det føles rett og slett bare enda deiligere. 

Anonymkode: 71e4e...dd1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...