Marissa Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Sommer er salattid, og jeg lurer på hvilken dressing som kan kjøpes i butikk dere anbefaler? Lager ofte selv, men det hadde vært greit med en god ferdigdressing som er kjapp å ta med
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #2 Skrevet 1. august 2020 11 timer siden, Marissa skrev: Sommer er salattid, og jeg lurer på hvilken dressing som kan kjøpes i butikk dere anbefaler? Lager ofte selv, men det hadde vært greit med en god ferdigdressing som er kjapp å ta med Synes ingen er særlig gode. Et rømmebeger med hvitløkskrydder er enkelt og godt- eller det man måtte ønske av urter og krydder eller skvise sitron i Anonymkode: 1fc87...8b0 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Har ikke smakt så mange, men syns Fransk dressing og Hamburger dressing (begge Idun) er gode.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 Thousand Islands. Anonymkode: e3111...253
Brunhilde Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Hvis jeg kjøper dressing er det gjerne cæsarsalatdressingen fra Card Inis, men egentlig liker jeg best balsamico som dressing og det er lett å ta med seg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå