AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Var i Stavanger for noen uker siden og ble sjokkert over frekkheten til måkene. Har aldri opplevd maken. Her i hovedstaden venter måkene ihvertfall til det er lite folk, mens Stavangermåkene bar tok isen til forbipasserende.😲 Anonymkode: de867...43c 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #3 Skrevet 1. august 2020 Har også merket at måkene i Stavanger ødelegger gleden med å være i byen. Aldri opplevd det i andre byer. Anonymkode: 3c965...0cf
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #4 Skrevet 1. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Var i Stavanger for noen uker siden og ble sjokkert over frekkheten til måkene. Har aldri opplevd maken. Her i hovedstaden venter måkene ihvertfall til det er lite folk, mens Stavangermåkene bar tok isen til forbipasserende.😲 Anonymkode: de867...43c Jeg opplevde ei måke i Stavanger som tok hamburgeren ut av hånden min😱😱 Anonymkode: 8e3e9...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #5 Skrevet 1. august 2020 Sist jeg var i Stavanger hadde jeg AKKURAT kjøpt meg en burger som jeg skulle til å spise. Hele burgeren ble rappa ut av hendene mine før jeg fikk tatt en eneste bit😭😂 Anonymkode: f5198...da6 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #6 Skrevet 1. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplevde ei måke i Stavanger som tok hamburgeren ut av hånden min😱😱 Anonymkode: 8e3e9...a0a Samme gjorde jeg for 15 år siden. Er mye kyst ved Stavanger, og mye kystrestauranter og fast food steder. Måker er vel som andre dyr: lærer av erfaring. Når det ikke får nevneverdige konsekvenser å rappe en is eller burger, er det fritt frem. Flotte fugler, da. Anonymkode: 40727...675
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 Her i Bergen er duene verre enn måkene. De tar ikke maten direkte, men flokker seg rundt den stakkaren som setter seg på en benk for å spise. Er du så dum å kaste en smule ifra deg, får du 100 duer rundt deg. Skikkelig ekkelt. Anonymkode: 98128...7f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå