Gå til innhold

Hva er det med måkene i Stavanger? Er det slik at de også er preget av oljerikdommen og krever sin rett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var i Stavanger for noen uker siden og ble sjokkert over frekkheten til måkene. Har aldri opplevd maken. Her i hovedstaden venter måkene ihvertfall til det er lite folk, mens Stavangermåkene bar tok isen til forbipasserende.😲

Anonymkode: de867...43c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HAhahaha

Anonymkode: 4d58f...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har også merket at måkene i Stavanger ødelegger gleden med å være i byen. Aldri opplevd det i andre byer. 

Anonymkode: 3c965...0cf

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var i Stavanger for noen uker siden og ble sjokkert over frekkheten til måkene. Har aldri opplevd maken. Her i hovedstaden venter måkene ihvertfall til det er lite folk, mens Stavangermåkene bar tok isen til forbipasserende.😲

Anonymkode: de867...43c

Jeg opplevde ei måke i Stavanger som tok hamburgeren ut av hånden min😱😱

Anonymkode: 8e3e9...a0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var i Stavanger hadde jeg AKKURAT kjøpt meg en burger som jeg skulle til å spise. Hele burgeren ble rappa ut av hendene mine før jeg fikk tatt en eneste bit😭😂

Anonymkode: f5198...da6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg opplevde ei måke i Stavanger som tok hamburgeren ut av hånden min😱😱

Anonymkode: 8e3e9...a0a

Samme gjorde jeg for 15 år siden.

Er mye kyst ved Stavanger, og mye kystrestauranter og fast food steder. Måker er vel som andre dyr: lærer av erfaring. Når det ikke får nevneverdige konsekvenser å rappe en is eller burger, er det fritt frem. Flotte fugler, da.

Anonymkode: 40727...675

AnonymBruker
Skrevet

Her i Bergen er duene verre enn måkene. De tar ikke maten direkte, men flokker seg rundt den stakkaren som setter seg på en benk for å spise. Er du så dum å kaste en smule ifra deg, får du 100 duer rundt deg. Skikkelig ekkelt.

Anonymkode: 98128...7f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...