Gå til innhold

Hvilke "dating" siden for sextreff, hvis man er mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan man lett finne kvinner som hovedsakelig er ute etter sex og som faktisk er ærlig på det? Naken prat? Badoo?

Får mye match på tinder og en del dates, men de flest jeg møter der fremstår som veldig skeptiske og seriøse. Jeg er først og fremst ute etter noe uforpliktende og orker ikke å "playe" rundt, men redd jeg ikke har noe valg!

Hvorfor er det så vanskelig å finne kvinner på nett som hovedsakelig er ute etter litt moro?

Er litt seksuelt frustrert merker jeg, lenge siden sist😏

Anonymkode: a188b...d79

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en ronk 😂😂😂 blir ingen kjønnssykdommer av det

Anonymkode: 5334c...7e1

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de fleste kvinner ikke er ute etter det vel! Herregud! 

Anonymkode: 0fe77...c56

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må jo være tydelig på at du kun er ute etter sex. Skriv det gjerne i bioen.

Anonymkode: 58919...331

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Finnes ikke. Lær deg å sjekke og lese signaler i virkeligheten.

Anonymkode: 50dbc...1de

AnonymBruker
Skrevet

Det er massevis med sextreff på Gaysir om du liker menn også 

Anonymkode: f5a2e...294

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte Badoo for å finne min nåværende fwb. 

Veldig mange menn der som vil ha uforpliktet sex. Var lett å finne noen som bare ville ha det litt gøy (jeg er kvinne). Vet ikke hvordan det er for menn å finne damer som vil ha ons eller fwb, men det virket ikke som om min fwb hadde letet veldig lenge heller. Kanskje vi bare var heldige. Ikke vet jeg. 

Anonymkode: ff840...84d

AnonymBruker
Skrevet

Steder som Cupido, der det går i sex,  har ca 10 menn pr kvinne. Nakenprat kan jeg gjette er noe av det samme.  Du skal virkelig ha noe å by på,  og treffe målgruppen, hvis du skal ha en sjanse.  Når kontakt er opprettet, så bør du være god til å skrive, og formulere deg, ellers mister hun fort lysten. En ærlig Tinderprofil tar deg antagelig lengst, bare på grunn av den store brukermassen. 

Anonymkode: 52cdb...c69

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke sånn at bare du bytter nettsted, så finner du masse damer som er hypp på sex med deg. Vil du ha sex med damer, må du være en mann som damer vil ha.

Støtter ellers forslaget om å treffe menn i stedet, de er oftere kåte på slike treff. 

Anonymkode: 84ea9...77b

Skrevet

Det florer av slike dating sider på nettet. Det er ikke noe problem å få kontakt med kvinner som er helt klar for dine ønsker. Det tar ikke lange tiden før du blir kontaktet der er de kjapp. Så kommer det en liten hake, denne damen vil gjøre deg oppmerksom på for å komme igang med dette ufopliktende treffet vil det komme noen kostnader i tillegg. Your call

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...