AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Jeg fikk barn tidligere i år, og har siden graviditeten mislikt tantebarna mine på mannens side. Jeg føler ingen som helst kjærlighet for de. De bare irriterer meg og jeg føler for å kjefte på de om de nærmer seg min baby og finner på noe tull. Jeg skammer meg ekstremt mye over det for jeg har aldri vært sånn tidligere. Niesa mi på min side elsker jeg veldig høyt. Kjærligheten for hun er nesten like stor som datteren min. Og jeg har mer lyst til å tilbringe tid med henne/den siden av familien. er dette normalt? Hva kan ha skjedd? Føler meg så kald som føler det slik. Jeg har ikke sagt det til noen.. Anonymkode: b01c8...800
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Prøv å snu det. Hva hadde du følt om noen mislikte ditt barn? Syns du ikke datteren din fortjener et godt forhold til søskenbarn på begge sider? Anonymkode: 4761c...656 19
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Jeg var lik, måtte ta meg skikkelig sammen. Jeg er glad i de, men de irriterer meg fortere. De søte morsomme små tantebarna blir plutselig store og brutale når en får en liten baby! Kanskje du liker «ditt eget» tantebarn fordi det er mer likt deg og din familie? Hos meg har det gått seg til etter at mine egne barn ble større! Har lært meg å telle til ti og huske på at barn er barn. Anonymkode: 96e4c...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Stakkars barn som har en slik tante! Anonymkode: 584aa...757 9
Støvsugerør Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Du kan ikke noe for hva du føler så ikke tenk negativt om det.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barn som har en slik tante! Anonymkode: 584aa...757 Ja buhu. Hun sier det sikkert til de🤪. Anonymkode: 76ee0...308 11
got2go Skrevet 1. august 2020 #7 Skrevet 1. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barn som har en slik tante! Anonymkode: 584aa...757 Hvorfor er det det? Så lenge hun ikke sier det til dem eller viser det, så er jo de lykkelig uvitende. Ts, dette går seg sikkert til med tiden.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #8 Skrevet 1. august 2020 Off jeg var sånn selv, men det gikk heldigvis over. Anstrengte meg veldig og tilbragte tid med dem og prøvde å bli litt bedre kjent. Nå er jeg også mer voksen, så kanskje derfor. Anonymkode: b56aa...ce6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #9 Skrevet 1. august 2020 Nevøer og nieser. Tantebarn er tanter som er barn. Anonymkode: ef6d2...7f1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #10 Skrevet 1. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Stakkars barn som har en slik tante! Anonymkode: 584aa...757 Jeg har det akkurat på samme måte. Kan ikke fordra barn. Anonymkode: 8a036...946
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 Synes dette er helt greit. Ingen morslisering kan bestemme hva vi føler. Ønsker du ikke tilbringe tid med dem, trenger du det heller ikke. Så lenge du ikke behandler dem dårlig, så er alt i orden. Anonymkode: 86244...fd7
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nevøer og nieser. Tantebarn er tanter som er barn. Anonymkode: ef6d2...7f1 Nei, tantebarn er felles benevnelsen for nevøer og nieser, en kjønnsnøytral benevnelse. Samme som at man sier søskenbarn i stedet for kusiner og fettere. Anonymkode: 96647...132 10
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 6 timer siden, got2go skrev: Hvorfor er det det? Så lenge hun ikke sier det til dem eller viser det, så er jo de lykkelig uvitende. Ts, dette går seg sikkert til med tiden. Selvom hun ikke sier det så merker man det på energien! Barn er ikke så dumme som man tror, de kan lett se om en person liker de eller ikke, spesielt hvis personen har lav terskel for å kjefte på de for filleting. Anonymkode: 81402...324 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selvom hun ikke sier det så merker man det på energien! Barn er ikke så dumme som man tror, de kan lett se om en person liker de eller ikke, spesielt hvis personen har lav terskel for å kjefte på de for filleting. Anonymkode: 81402...324 Men verden er nå engang sånn at ikke alle liker oss og ikke alle vil oss vel. Mennesket er et ikke spesielt hyggelig dyr, mye av tiden. Barn har ikke vondt av å erfare dette, men de har vondt av å ikke bli fortalt det. Anonymkode: 9e7a8...27e
Gjest Dævendøtte Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv å snu det. Hva hadde du følt om noen mislikte ditt barn? Syns du ikke datteren din fortjener et godt forhold til søskenbarn på begge sider? Anonymkode: 4761c...656 Er ikke TS, men jeg hadde faktisk gitt blaffen i om noen hadde mislikt mitt barn. Eller barn generelt, for den saks skyld. Så lenge jeg er glad i min egen unge og den oppfører seg greit, er det meg knekkende likegyldig om en filletante liker ungen min. Tar det for gitt at vedkommende ikke sier det eller mobber ungen min for det.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Heh? Er det en stor grei å ikke være glad i barn som ikke er I direkte familie som seg selv? Jeg kan aldri føle kjærleik for noen andre sine barn, men mine nevøer og nieser elsker jeg over alt annet. Men nevøene til mannen min? Heh? Nei, så mye kjærleik finnes det ikke 😂😂😂🤪🤪 Anonymkode: dbe08...d04 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #17 Skrevet 1. august 2020 Føl hva du vil, men ikke gjør forskjell for det. Hvordan hadde du taklet det hvis det var mannen som mislikte niesen din og krevde at dere var mer med hans side? Fake it till you make it! Anonymkode: 75078...918 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #18 Skrevet 1. august 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men verden er nå engang sånn at ikke alle liker oss og ikke alle vil oss vel. Mennesket er et ikke spesielt hyggelig dyr, mye av tiden. Barn har ikke vondt av å erfare dette, men de har vondt av å ikke bli fortalt det. Anonymkode: 9e7a8...27e Det er snakk om barn! Som voksen så skal man fader seg ta seg sammen og behandle barn ordentlig. Trynefaktor får man heller ta med andre voksne! Skulle ha likt å se hvordan Ts hadde reagert om noen var like fæle med hennes unger. Anonymkode: 81402...324 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #19 Skrevet 1. august 2020 7 timer siden, got2go skrev: Hvorfor er det det? Så lenge hun ikke sier det til dem eller viser det, så er jo de lykkelig uvitende. Ts, dette går seg sikkert til med tiden. Tja, det er ikke usannsynlig at de har merket endring på tante etter at hun selv fikk baby. Hun skriver jo at hun blir oftere irritert på dem. Barn merker ofte sånt. Jeg merker jo også ganske raskt om andre er irritert, uten at de nødvendigvis behøver å si så mye. Ts: Det du føler er nok ikke unormalt. Men du får prøve å tenke at dette er søskenbarn til ditt barn, og at ditt barn sannsynligvis kommer til å bli kjempeglad i dem. Jo flere gode mennesker barnet ditt har i sitt liv, jo bedre er det. Så du må prøve å unngå å ødelegge forholdet til den siden av familien. Anonymkode: 5ea64...956 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå