Tusseline Skrevet 18. juli 2005 #42 Skrevet 18. juli 2005 HALLO??? ER DET NOEN HJEMME?? Hun ville IKKE ha sex, hvorfor er det ikke bra at han fant en løsning på egen hånd? Eller mener dere at hvis dere sier nei så skal dere samtidig NEKTE menn og ha det litt bra? Isåfall er dere ufyselige i tankegangen, men det er godt vi får det frem. ← Svarer selv om denne kommentaren ikke var rettet mot meg. Ja, for all del. Men jeg forsto det slik at han synes det var ett fett, å ha sex med henne og det ta et runk. Dessuten virket han litt furten, det må da gå an å si nei til sex? Itillegg var det en unødvendig kommentar (sålenge han mente det på en furten måte, vel og merke).
Gjest gjest i dag Skrevet 19. juli 2005 #43 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er i midten av 20-åra og veldig glad i sex. Men må innrømme at jeg som oftest har de deiligste orgasmene alene. Så dette er nok helt normalt, også blant jenter! J
Gjest gjest i dag Skrevet 19. juli 2005 #44 Skrevet 19. juli 2005 ooops, glemte å si at jeg er JENTE!! (det var jeg som skrev innlegget ovenfor)
aline Skrevet 19. juli 2005 #45 Skrevet 19. juli 2005 Jeg er i midten av 20-åra og veldig glad i sex. Men må innrømme at jeg som oftest har de deiligste orgasmene alene. Så dette er nok helt normalt, også blant jenter! J ← jeg har også lettere orgasmer alene, og får sterkere orgasmer alene en sammen med noen, men det betyr da ikke at jeg ikke faktisk synes sex er bedre likevel. ja, jeg kan få en fysisk like god følelse akkurat der nede når jeg fikser det selv, men helheten i det å ha sex, spesiellt med en du faktisk er glad i og som du kjenner til hvor liker å bli tatt på og som vet hvor du er mest følsom... for meg kan aldri onanering bli like bra som sex med en jeg er glad i! hadde partneren min slengt ut av seg at han synes det var like godt å fikse det sjæl, så hadde han nok fått gjort det litt en tid fremover. og det kunne jo faktisk ikke blitt sett på som hevn engang, for ham spiller det jo ikke noe forskjell likevel, gjør det vel? vi kvinnfolk skal være så vanvittig forsiktig med å ikke si noe som kanskje på en eller annen måte kan få mannen til å føle seg mindre seksuellt konge som han ønsker å være, for stakkar mannen, men vi kan få slengt i trynet at det er like godt å ronke som å ha sex med oss? at han ronker om jeg ikke vil, helt greit. at han ronker ellers også, også helt greit. av og til er det det man ønsker, uten at det er like godt av den grunn.
Gjest Guest Skrevet 19. juli 2005 #46 Skrevet 19. juli 2005 Vel, jeg må innrømme at visst får jeg gode orgasmer på egenhånd, men de jeg får med typen er så utrolig mye bedre, syns jeg og trives godt med å ha det sånn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå