Gå til innhold

Runke vs. knulle

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ble veldig lei meg i går egentlig...

Min sambo maste om å ha sex, men jeg orket ikke. Da sa han "jaja, jeg får runke da.. like godt det"

Først trodde jeg han var ironisk, men det viste seg at han mente det for fullt alvor. Er det virkelig normalt?? Synes dere andre gutter her inne at det er like godt å runke som å ha sex??

:(

Så du skulle ønske at når du ikke vil gi ham sex så har han ikke god sex? Hvorfor prøver dere å leke guder jenter? Det virker som om deres lyst og behov er noe mannen skal underkaste seg.

Det må vel i sannhet være BRA at mannen har det fint når du ikke gidder, eller er det OGSÅ noe som er galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klart at hun blir lei seg når hennes sambo synes en kjedelig runk er like godt som å ha sex med henne....  :roll:

HALLO??? ER DET NOEN HJEMME?? Hun ville IKKE ha sex, hvorfor er det ikke bra at han fant en løsning på egen hånd? Eller mener dere at hvis dere sier nei så skal dere samtidig NEKTE menn og ha det litt bra? Isåfall er dere ufyselige i tankegangen, men det er godt vi får det frem.

Skrevet
Uffda, om typen min hadde sagt at det var like godt å runke som å ha sex med meg så hadde jeg nok blitt litt skuffa, men jeg mener og syns vi har det veldig bra, så jeg får satse på at han er av den samme oppfatningen da  :klem:

Vil ikke komme ut for å bli "erstatta" med et runk  :overrasket:

Men hvis du sier nei til sex da? Skal han da få lov til å ta en runk slik trådinnhaverkvinnen mente det?

Skrevet

Med visse menn så er det bedre å gi mannen en runk enn å ha sex med ham faktisk :ler: (Iallfall minst èn jeg har vært borti)

Jeg tror ikke du skal legge så mye i kommentaren hans. Han var vel såra og vonbråten da. Men ikke nekt ham å runke iallfall, det gjør vel ikke så mye om han gjør det når du ikke orker sex.

Ikke hevne deg heller, det er bare barnslig.

Hvis du ikke greier å slutte å tenke på kommentaren hans så ta det opp med ham - på nøytralt grunnlag, ikke når du er sur eller han er sur. Men bare spør på en helt normal og rolig måte hva han mente med at det er like godt å runke som å ha sex med deg?

Det går nok bra skal du si - vi sier alle ting vi ikke mener innimellom.

Skrevet
HALLO??? ER DET NOEN HJEMME?? Hun ville IKKE ha sex, hvorfor er det ikke bra at han fant en løsning på egen hånd? Eller mener dere at hvis dere sier nei så skal dere samtidig NEKTE menn og ha det litt bra? Isåfall er dere ufyselige i tankegangen, men det er godt vi får det frem.

det var vel igrunn aldri snakk om at hun nektet han å runke, men at hun ble lei seg for at han synes det var like godt som å ha sex med henne. Jeg forstår henne godt jeg. Å ha sex med en man elsker burde jo være bedre enn å ta seg en enkel runk? eller er jeg helt på bærtur nå.. ?

Skrevet
det var vel igrunn aldri snakk om at hun nektet han å runke, men at hun ble lei seg for at han synes det var like godt som å ha sex med henne. Jeg forstår henne godt jeg. Å ha sex med en man elsker burde jo være bedre enn å ta seg en enkel runk? eller er jeg helt på bærtur nå.. ?

Hmm... håper du finner masse bær du er. Ja hun nektet ham sex, - og JA han sa at da kan han likeså ronke fordi det er like godt.

DETTE SÅRET DERE, - og da må jeg som mann forsøke å finne ut hva som feiler dere, er det det at han likesågjerne kan runke, - og det ikke er noen forskjell, - eller er det det at dere ikke ØNSKER at han skal oppleve noe godt når dere nekter ham sex?

Hva er problemet? Hvorfor unner dere ikke andre å runke når dere SELV sier nei til sex?

Gjest Guest
Skrevet
Klart at hun blir lei seg når hennes sambo synes en kjedelig runk er like godt som å ha sex med henne....  :roll:

den fysiske nytelsen er vel omtrent den samme, tyder på dårlig selvtillit hvis man blir lei seg for noe slikt, hun føler seg vel kanskje ikke bra nok i senga hvis en runk er like bra.

Gjest ii minette
Skrevet

Slik jeg ser det:

her er det 'feil' i begge hjørner mener jeg.

Er enig med Waco i at det burde IKKE være et problem for jenta om han vil ordne opp i sakene selv når hun ikke vil ha sex. Hallo, det er da ikke noe å bli såret for at han faktisk kan foretrekke dette av og til av ulike grunner. Det trenger jo ikke å si noe om hva han føler/tenker om jenta si.

Det er jo som tidligere sagt bare fint at med alene-sex fra tid til annen, den andre slipper maset og alle er happy.

MEN når det er sagt, han håndterte dette på en barnslig og unødvendig måte! han kunne fint sagt at han da måtte nøye seg med å runke selv, men å slenge en halvsur kommentar om at det er like godt å gjøre det, som å få henne..hadde jeg hørt det hadde han nok fint fått høre at han kunne belage seg på å gjøre nettopp det en stund. IKKE, fordi som sagt, at det er noe som helst galt i at han ønsker det av og til, men fordi han og burde skjønne at det å høre at man er helt overflødig uansett ikke er så nice.

Det hørtes jo ikke ut som trådstarter hadde noe problem med at han istedet ville runke selv, men at hun fikk en ekkel følelse av måten han sa det på.

Gjest trådstarter her
Skrevet

MEN når det er sagt, han håndterte dette på en barnslig og unødvendig måte! han kunne fint sagt at han da måtte nøye seg med å runke selv, men å slenge en halvsur kommentar om at det er like godt å gjøre det, som å få henne..hadde jeg hørt det hadde han nok fint fått høre at han kunne belage seg på å gjøre nettopp det en stund. IKKE, fordi som sagt, at det er noe som helst galt i at han ønsker det av og til, men fordi han og burde skjønne at det å høre at man er helt overflødig uansett ikke er så nice.

Det hørtes jo ikke ut som trådstarter hadde noe problem med at han istedet ville runke selv, men at hun fikk en ekkel følelse av måten han sa det på.

takk, det var akkurat det jeg mente. Jeg haringen problemer med at han runker, men det var måten han sa det på som fikk meg til å reagere... :(

Gjest ii minette
Skrevet
takk, det var akkurat det jeg mente. Jeg har ingen problemer med at han runker, men det var måten han sa det på som fikk meg til å reagere... :(

Og det skjønner jeg godt. Tror ikke det er så mange menn heller som hadde likt å få høre at hun fint kan bruke vibratoren istedet, for det er akkurat like godt som the real stuff uansett liksom.

Umodent. Tror jeg hadde fått et lite behov for å høre om dette var noe han bare sa, men ikke mente, eller om han faktisk mente det han sa, at det spiller liten trille om han får eller ikke får fra deg. DET kunne blitt et issue for meg.

:klem: til deg.

Gjest trådstarter her
Skrevet
Og det skjønner jeg godt. Tror ikke det er så mange menn heller som hadde likt å få høre at hun fint kan bruke vibratoren istedet, for det er akkurat like godt som the real stuff uansett liksom.

Umodent. Tror jeg hadde fått et lite behov for å høre om dette var noe han bare sa, men ikke mente, eller om han faktisk mente det han sa, at det spiller liten trille om han får eller ikke får fra deg. DET kunne blitt et issue for meg.

:klem: til deg.

Spurte han om dette, og han svarte at han mente det. At det var like godt å ta seg en runk som det var å ha sex med meg. Jeg spurte han om det hadde med meg å gjøre eller om det var noe han alltid hadde ment. Han sa at det var noe han hadde ment hele livet. (Noe jeg tviler på ettersom han har hatt et veldig aktivt sexliv før meg). Konklusjonen hans til slutt var at det er like godt å runke som å ha sex, men det er mer SPENNENDE å ha sex enn å runke... :forvirret:

Vet ikke om jeg skal le eller grine....

Gjest ii minette
Skrevet
Spurte han om dette, og han svarte at han mente det. At det var like godt å ta seg en runk som det var å ha sex med meg. Jeg spurte han om det hadde med meg å gjøre eller om det var noe han alltid hadde ment. Han sa at det var noe han hadde ment hele livet. (Noe jeg tviler på ettersom han har hatt et veldig aktivt sexliv før meg). Konklusjonen hans til slutt var at det er like godt å runke som å ha sex, men det er mer SPENNENDE å ha sex enn å runke...  :forvirret:

Vet ikke om jeg skal le eller grine....

eh... :roll::overrasket:

og han kunne ikke brukt flere ord om det å ha sex med deg, annet enn at det var mer spennende enn å runke selv? skjønner følelsene dine godt jeg.

Hadde han ikke forståelse for at dette går inn på deg?

Gjest trådstarter her
Skrevet
eh... :roll::overrasket:

og han kunne ikke brukt flere ord om det å ha sex med deg, annet enn at det var mer spennende enn å runke selv? skjønner følelsene dine godt jeg.

Hadde han ikke forståelse for at dette går inn på deg?

han bare lo da jeg ble lei meg, sa at han ikke kunne skjønne hvorfor det var noen big deal... (i likhet med det mange andre har svartt her inne), men etterhvert virket det som han fikk dårlig samvittighet eller noe og prøvde å spøke det bort..

Gjest GreenSky
Skrevet (endret)
hva så om han synes det er like godt å runke, spiller det neon rolle da?, folk blir jammen lei seg for mye rart

Åh? Hva om dama di sa at hun likte like godt å onanere som å ha sex med deg? Ville du ikke foretrukket at hun likte sex med deg best?

Endret av GreenSky
Gjest lurven
Skrevet

Åh? Hva om dama di sa at hun likte like godt å onanere som å ha sex med deg? Ville du ikke foretrukket at hun likte sex med deg best?

hadde ikke blitt lei meg for det nei :)

Gjest GreenSky
Skrevet
hadde ikke blitt lei meg for det nei :)

Hadde du ikke håpt på at sex med deg var litt mer spennende enn pekefingeren, da?

Skrevet
Hadde du ikke håpt på at sex med deg var litt mer spennende enn pekefingeren, da?

Han hadde vel håpt at hun hadde valgt ham når hun ville ha sex. Men ellers kunne hun vel bruke det som måtte falle henne inn.

Fyren som trådstarter babler om ville jo ha sex med henne først. Så en ser jo at det er førsteprioritet. Men en må da ha en backupplan.

Gjest lurven
Skrevet

var nytelsen det var snakk om her, ikke spenningen det er noe helt annet, den fysiske nytelsen kan vel være like bra den.

Skrevet
Jeg syntes knulling var oppskrytt i lange tider, kunne ikke skjønne hvorfor folk var så opptatt av det. Foretrakk faktisk en god runk, framfor et knull.

Men så traff jeg på en dame som fikk meg til å få opp øynene. Hun var flere ligaer bedre i senga enn noe annet jeg hadde vært borti (og det er en god del). Etter det har jeg skjønt at sex er fantastisk med den rette dama og høyst ordinært ellers.

At typen tar seg en runk når dama ikke vil, trenger ikke bety noe som helst. Men når typen insisterer på at det faktisk er BEDRE å runke.... For å være ærlig, så tror jeg ikke dere er den perfekte match i senga.

Tror alle som har hatt sex vet når de har en partner det virkelig klaffer med i senga. Det blir akkurat som å slite med orgasme, når du først får din første så VET du hva det er!

Bra innlegg. Er helt enig.

Nelle ;)

Gjest ponta
Skrevet

Dette er en meget bra tråd og absolutt en viktig debatt ..

Hvor naive kan jenter bli - jeg lar meg stadig overraske..

Enten så er bare dumme eller foresten de fleste jenter er faktisk dumme på mange områder.

Nå har jeg vært i del forhold og har i tillegg et stort antall damer som jeg hatt sex med (vi snakker om store tall)

Selvsagt er det mange ganger bedre og større nytelse å runke enn ha sex.. dette gjelder jo begge parter .. om jeg velger å runke - så er det jo min sak og noe dama burde vise støtte for og det samme gjelder om dama vil gjøre det selv.. Hvor egosentriske går det ann å bli.. Jeg har vært i noen forhold hvor sexen ikke funket og en gang hadde jeg en dame som nektet meg å runke - Hun kastet jeg rett ut etter 1 års forhold . Hvem skal bestemme over min kropp og hav jeg skal gjøre ? skulle jeg beholde dama å stå i bøttekotte å runke i skjul ?? hvorfor finnes det mange skaphomser hos damer og menn ? som lever hemmelig dobbelliv - noen har de seg med i skjul eller hva tro du ? .(ikke alle - jeg vet det er ikke helt

dum )

Nå har jeg nettopp truffet en jente som er overgår det meste jeg har opplevd hitill og det er mye .. hun gir "kongesex" og vi har "Kongesex" hun Må oh Hun elsker å leke med seg selv mens hun har sex - det gir HENNE større glede .. Jeg er DIGGER det - har ikke noe med om at hun ikke tenner på meg eller noe annet - det er hennes greie - vi har dødsbra kjemi fra første blik - vi har kommunikasjon som fungerer og vi tenner på hverandre - vi har mye av det skal til for å få det fungere på flere plan -

La gutta få runke og la jentene gjør det om - det er det de vil . H a sex når begge er kåte og har lyst på hverandre , sex skal være gøy , noe som er deilig .

Ha aldri sex når du ikke vil .. ikke ha sex når ikke er opplagt tildet - er den ene veldig kåt - ja da får han /hun fixe det selv ..

Det er feil å tro at sex er noe du må stille opp med å gi som plikt fordi du er i ett forhold.. Det er starten på å drepe ett godt forhold på sikt - tro meg ...

God sommer : :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...