Gjest Anonym nå.. Skrevet 14. juli 2005 #1 Skrevet 14. juli 2005 Ble veldig lei meg i går egentlig... Min sambo maste om å ha sex, men jeg orket ikke. Da sa han "jaja, jeg får runke da.. like godt det" Først trodde jeg han var ironisk, men det viste seg at han mente det for fullt alvor. Er det virkelig normalt?? Synes dere andre gutter her inne at det er like godt å runke som å ha sex??
Gjest Johan Skrevet 14. juli 2005 #2 Skrevet 14. juli 2005 Kommer litt ann på dama det. Har vært borti jenter som er så talentløse i senga/så vie i musa at det var like godt, om ikke bedre å runke. Og så har jeg opplevd andre siden også... :enig_anim:
Gjest trådstarter her Skrevet 14. juli 2005 #3 Skrevet 14. juli 2005 Kommer litt ann på dama det. Har vært borti jenter som er så talentløse i senga/så vie i musa at det var like godt, om ikke bedre å runke. Og så har jeg opplevd andre siden også... :enig_anim: ← lite oppløftende svar... men takk i alle fall..
Nelle Skrevet 14. juli 2005 #4 Skrevet 14. juli 2005 Jeg kjenner ingen gutter som synes det er bedre å runke enn knulle.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. juli 2005 #5 Skrevet 14. juli 2005 Det er nok ikke bedre, men svaret fikk du nok fordi han ble fornærmet og snurt. Såret stolthet kanskje.
Gjest Mito24 Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 Ikke store forskjellen, nei. Skjønt, hvis du onanerer, må du ta hånd om griseriet selv.
Lestat Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 (endret) Jeg kjenner ingen gutter som synes det er bedre å runke enn knulle. ← Er du sikker på at de ville fortalt deg det hvis det var det de mente ? :kgblunk: Det hender seg det er bedre ja. Definitvt bedre enn dårlig fyllesex f.eks Ellers er jeg enig med "Johan". Jeg har også vært i situasjoner hvor man i ettertid lurer på hvorfor i alle dager man ikke bare tok seg en runk - ville mest sannsynlig vært bedre. Bedre enn dårlig sex ja... Endret 14. juli 2005 av Lestat
Gjest Lene23 Skrevet 14. juli 2005 #8 Skrevet 14. juli 2005 Dette sa han kun for å såre deg. Det går på stoltheten løs når menn blir avvist...
Gjest Mannen Skrevet 14. juli 2005 #9 Skrevet 14. juli 2005 Tror nok det er slik en del av gutta her er inne på. I visse situasjoner er det bedre å runke enn å knulle. Det er likevel på ingen måte en erstatning. Eksempler på når det er bedre å runke: - Når sexen er fullstendig mislykket - Når du er litt sliten og ikke orker alt styret med forspill/tilfredstille henne - Når du bare vil ta en kjapp en - og ingen vet bedre enn deg selv hvordan det skal gjøres. Og til dere kvinner som lever i den villfarelse at ingen gutter, kategorisk uansett situasjon, synes det er bedre å runke enn å knulle; Realitycheck!! De som er litt oppegående sier selvfølgelig ikke dette direkte til dama/kona/kjæresten.
Gjest ddd Skrevet 14. juli 2005 #10 Skrevet 14. juli 2005 Her var det tydeligvis mange unge gutter og gutter som enda ikke har opplevd hvordan man har skikkelig sex. Selvsagt er det bedre å knulle med dama si enn å runke. Bare tull og si noe annet, det eneste det beviser er at gutten er ekstremt dårlig i senga...
Gjest Mannen Skrevet 14. juli 2005 #11 Skrevet 14. juli 2005 det eneste det beviser er at gutten er ekstremt dårlig i senga... ← Det var jo pussig - hvordan har det seg at det er et bevis på at man er ekstremt dårlig i senga?
Malou Skrevet 14. juli 2005 #12 Skrevet 14. juli 2005 Og til dere kvinner som lever i den villfarelse at ingen gutter, kategorisk uansett situasjon, synes det er bedre å runke enn å knulle; Realitycheck!! Du tror kanskje ikke at det samme kan gjelde for kvinner i gitte situasjoner?
Lestat Skrevet 14. juli 2005 #13 Skrevet 14. juli 2005 Jøss, nærtagende ? Klart det finnes situasjoner der alene-sex kan være best. Gjelder vel både kvinner og menn, uavhening av alder osv. Jeg skal være enig i at det er mer unntaket enn regelen. Det jeg regarte på var generaliseringen av typen "alle menn er sånn og sånn - alltid". Hvis dere virkelig tror det så må jeg si meg enig med "Mannen" - Realitycheck...
Gjest Fasit Skrevet 14. juli 2005 #14 Skrevet 14. juli 2005 Det finnes ingen fasit svar, men jeg tror at det perfekte knull (og hva det perfekte knullet er, finnes det ikke noe fasit svar på heller) er det beste. Det finnes ingen fasit svar, men jeg tror et mislykket knull(og hva et mislykket knull er, finnes det ikke noe fasit svar på heller) er det verste.
Gjest Mito24 Skrevet 14. juli 2005 #15 Skrevet 14. juli 2005 Det finnes ingen fasit svar, men jeg tror at det perfekte knull (og hva det perfekte knullet er, finnes det ikke noe fasit svar på heller) er det beste. Det finnes ingen fasit svar, men jeg tror et mislykket knull(og hva et mislykket knull er, finnes det ikke noe fasit svar på heller) er det verste. ← Ja, da tenker jeg den saken er oppklart.
Gjest Herremann Skrevet 14. juli 2005 #16 Skrevet 14. juli 2005 Jeg syntes knulling var oppskrytt i lange tider, kunne ikke skjønne hvorfor folk var så opptatt av det. Foretrakk faktisk en god runk, framfor et knull. Men så traff jeg på en dame som fikk meg til å få opp øynene. Hun var flere ligaer bedre i senga enn noe annet jeg hadde vært borti (og det er en god del). Etter det har jeg skjønt at sex er fantastisk med den rette dama og høyst ordinært ellers. At typen tar seg en runk når dama ikke vil, trenger ikke bety noe som helst. Men når typen insisterer på at det faktisk er BEDRE å runke.... For å være ærlig, så tror jeg ikke dere er den perfekte match i senga. Tror alle som har hatt sex vet når de har en partner det virkelig klaffer med i senga. Det blir akkurat som å slite med orgasme, når du først får din første så VET du hva det er!
Gjest Gjest_lilpi_* Skrevet 14. juli 2005 #17 Skrevet 14. juli 2005 At typen tar seg en runk når dama ikke vil, trenger ikke bety noe som helst. Men når typen insisterer på at det faktisk er BEDRE å runke.... For å være ærlig, så tror jeg ikke dere er den perfekte match i senga. Tror alle som har hatt sex vet når de har en partner det virkelig klaffer med i senga. Det blir akkurat som å slite med orgasme, når du først får din første så VET du hva det er! ← men nå var det aldri sagtv at det var BEDRE, men at det var like godt...
Gjest lurven Skrevet 14. juli 2005 #18 Skrevet 14. juli 2005 hva så om han synes det er like godt å runke, spiller det neon rolle da?, folk blir jammen lei seg for mye rart
Lickerman Skrevet 14. juli 2005 #19 Skrevet 14. juli 2005 Min sambo maste om å ha sex, men jeg orket ikke. Da sa han "jaja, jeg får runke da.. like godt det" Rart at han maste om sex om han synes at et runk er like godt Hvorfor da mase om sex? Det var nok "bare" en totalt unødvendig og sur kommentar fra hans side. Neste gang han spør/inviterer til sex kan du jo bare si at han kan ta seg et runk isteden siden det er var like godt Så får han smake egen "medisin!"
missluna Skrevet 14. juli 2005 #20 Skrevet 14. juli 2005 hva så om han synes det er like godt å runke, spiller det neon rolle da?, folk blir jammen lei seg for mye rart ← Klart at hun blir lei seg når hennes sambo synes en kjedelig runk er like godt som å ha sex med henne....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå