Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har to små kuler, eller hevelser kan man kanskje si, rett innenfor det ene neseboret. Den siden av nesen er øm. Jeg tror de har vært der en stund.

Jeg googla litt og leste at HPV kan trigge kreft i nesen. Det har jeg jo (er vaksinert), men nå ble jeg kjempebekymra :(

Tør ikke gå til legen heller og bli ledd av EVT, men redd for kreft.

Er kvinne og 25 år gammel.

Anonymkode: 1fd2a...c78

AnonymBruker
Skrevet

Altså.. Det kan like gjerne være en underjordisk kvise. Ikke ta så på veg for ingenting. 

Anonymkode: d40ed...b07

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså.. Det kan like gjerne være en underjordisk kvise. Ikke ta så på veg for ingenting. 

Det er ikke kviser, merker forskjellen :(

Skrevet

Sannsynligheten for at det er kreft er svært liten. Det kan være alt fra en kvise, en byll, en skade fra fall eller en forkjølelse. Mest sannsynlig ingenting farlig.

Men gå til legen om du er bekymret slik at legen kan hjelpe å roe deg ned. Dette går helt bra. ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke kviser, merker forskjellen :(

Du merker forskjell på kreft og kvise? 

Imponerende, kanskje du burde bli healer. 

• Liker 5
Skrevet

Uten at jeg vet så er det nok en større sjanse for å google seg syk enn om man faktisk blir syk.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du merker forskjell på kreft og kvise? 

Imponerende, kanskje du burde bli healer. 

Merker forskjell på kvise og noe annet 😒

Ogga bogga boggeli boo - neste gang du driter, drukner du i do 🔮 🧙‍♀️ 

So mote it be 🙌🏼 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Uatskillelig skrev:

Sannsynligheten for at det er kreft er svært liten. Det kan være alt fra en kvise, en byll, en skade fra fall eller en forkjølelse. Mest sannsynlig ingenting farlig.

Men gå til legen om du er bekymret slik at legen kan hjelpe å roe deg ned. Dette går helt bra. ❤️

Takk for fint svar ❤️❤️❤️ Venter en uke eller to og så ser jeg om det har gått vekk eller om jeg skal gå til legen evt.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for fint svar ❤️❤️❤️ Venter en uke eller to og så ser jeg om det har gått vekk eller om jeg skal gå til legen evt.

Ikke utsett det😊 Få det sjekket siden du er så bekymret❤️

Anonymkode: 9d2e6...8cf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være en betent hårsekk?

Anonymkode: 7ae7e...932

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du bekymret så gåtil en lege. Men slike innegrodde kviser kan vare i mange år, selv om noen forsvinner etter kort tid. Fettkuler går heller ikke bort.  Hadde kuler i nesa selv som jeg opererte bort, fordi de var plagsomme og ikke forsvant etter flere år, puster langt bedre nå. Var bare fett. 

Anonymkode: 87800...6e6

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være en betent hårsekk?

Anonymkode: 7ae7e...932

Er du bekymret så gåtil en lege. Men slike innegrodde kviser kan vare i mange år, selv om noen forsvinner etter kort tid. Fettkuler går heller ikke bort.  Hadde kuler i nesa selv som jeg opererte bort, fordi de var plagsomme og ikke forsvant etter flere år, puster langt bedre nå. Var bare fett. 

Anonymkode: 87800...6e6

Har liksom en kul som er utstående og gjør vondt som jeg tror kan være en betent hårsekk, ja. Men så har jeg en annen kul - som ikke er helt en kul, mer en ujevn hovenhet - som ikke er vond, men er ikke sånn i andre neseboret. Vært sånn en stund nå. Vet det kan være så mangt, men fikk litt hetta av det HPV greiene.

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig en talgcyste. Inni nesen er det ekstremt lite risiko for hudkreft da solen ikke kommer til. Gå til legen. 

Anonymkode: 909f2...f69

• Liker 1
Skrevet

Helt sikkert ikke noe farlig, men ta deg en tur til legen om du er veldig bekymret!

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En eldre lege sa en gang:

En lege har ubetinget plikt til å hjelpe pasienter som 

Er syk

Tror de er syk 

Innbiller seg at de er syk

Ta en tur til legen, du vil ikke bli ledd av.

• Liker 3
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen kommer ikke til å le av deg! Tipper hen faktisk syntes det er bra du sjekker deg om du er bekymret for kreft, i stedet for å gå rundt og være redd. Det kan jo være små cyster. Faren min fikk det i huden, og de måtte fjernes. Helt ufarlig om man tar det tidlig 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...