AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #21 Del Skrevet 1. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker og at take-away mat når han er blitt sulten kanskje smaker bedre enn blomster. Anonymkode: 20d84...7af Han ligger på sykehus, og det er sannsynligvis flere på rommet hans. Er noen nyoperert, vil de ofte være kvalm og uvel etterpå, da er det ikke ideelt at en pasient på rommet får pizza eller annen sterkt krydret mat der. Bestill heller blomster. Det er leverandører som også tilbyr små konfektesker, bamser og lignende, sammen med buketten. Det er en hyggelig oppmerksomhet, uansett kjønn, og disse leverer opp på avdelingen. Du må bare forsikre deg om at du vet nøyaktig hvor han ligger, slik at ikke buketten blir levert et annet sted. Jeg opplevde en gang at pasienten var blitt flyttet i mellomtiden, og at buketten vi bestilte bare ble liggende på avdelingen. Veldig dumt når man betaler mange hundre kroner for bukett og levering. Anonymkode: 0a804...88e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 2. august 2020 #22 Del Skrevet 2. august 2020 18 timer siden, Candiru skrev: Istedet for å skrive " nei ditt og datt er kleint" så kan man skrive "jeg synes ditt og datt er kleint". Det er ingen fasit på personlige preferanser. 👆Dette👆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #23 Del Skrevet 2. august 2020 Har sett litt på blomster, og ser at jeg kan få levert med sjokolade. Det koster jo litt for en liten bukett da, med levering og alt, men jeg tror egentlig han ville ha syntes det var koselig. Uansett tenker jeg på det til i morgen, får jo ikke noe levert i dag uansett. TS Anonymkode: e591a...638 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yoshi Skrevet 2. august 2020 #24 Del Skrevet 2. august 2020 Min kjæreste hadde elsket det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #25 Del Skrevet 3. august 2020 TS her! Jeg hinta litt til ham om blomster, uten at jeg trodde han skjønte at jeg vurderte å sende. Han skulle gjerne hatt noe fint å se på, men så for seg at det ble mye styr å få de over i en vase (selv om personalet selvsagt ordner dette). Så jeg dropper blomstrene for denne gangen, og gir han heller noe fint når han kommer hjem Anonymkode: e591a...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluttstykke Skrevet 3. august 2020 #26 Del Skrevet 3. august 2020 Jeg er mann og hadde satt stor pris på blomster hvis det var meg som lå på sykehuset. Siden han har gitt uttrykk for at han ønsker noe fint å se på, og du likevel har gått bort fra blomster, kan du ikke bare sende han en fin selfie av deg selv på snap eller melding? Personlig setter jeg stor pris på at kona sender meg en søt selfie med ei hyggelig melding av og til. Skal ikke så mye til for å løfte dagen til oss mannfolk 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 3. august 2020 #27 Del Skrevet 3. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her! Jeg hinta litt til ham om blomster, uten at jeg trodde han skjønte at jeg vurderte å sende. Han skulle gjerne hatt noe fint å se på, men så for seg at det ble mye styr å få de over i en vase (selv om personalet selvsagt ordner dette). Så jeg dropper blomstrene for denne gangen, og gir han heller noe fint når han kommer hjem Anonymkode: e591a...638 Det synes jeg var skikkelig dumt! Så klart han får hjelp til å få blomstene i vase. Jeg ville ikke brydd meg om bekymringen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #28 Del Skrevet 3. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Synest heller at det skal være vanskeligere å bli ufør grunnet psyken. Opplever en god sum der som hadde hatt godt av å bli utfordret og hatt ihvertfall en deltidsjobb. Anonymkode: f1577...1d7 7 timer siden, Sluttstykke skrev: Jeg er mann og hadde satt stor pris på blomster hvis det var meg som lå på sykehuset. Siden han har gitt uttrykk for at han ønsker noe fint å se på, og du likevel har gått bort fra blomster, kan du ikke bare sende han en fin selfie av deg selv på snap eller melding? Personlig setter jeg stor pris på at kona sender meg en søt selfie med ei hyggelig melding av og til. Skal ikke så mye til for å løfte dagen til oss mannfolk 😉 Han fikk et litt vågalt bilde i går😂 1 time siden, petterm skrev: Det synes jeg var skikkelig dumt! Så klart han får hjelp til å få blomstene i vase. Jeg ville ikke brydd meg om bekymringen hans. Ja, de har jo vaser på avdelingen og de ansatte ordner med slikt. Bare syns summen blir litt stor for noe jeg ikke er helt sikker på om han vil ha.. Anonymkode: e591a...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #29 Del Skrevet 3. august 2020 Oj, det kom med et feil sitat der, beklager. Ei jeg kjenner kjører forbi stedet der i morgen, kanskje jeg ber hun kjøpe noen litt rimeligere blomster og leverer. Ikke så ille med en bukett til 79 som å bruke 4-500 kr.. TS Anonymkode: e591a...638 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå