AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Del Skrevet 31. juli 2020 Jeg holder på med en fyr, vi er vel så nærme kjærester som det går an, men har ikke gått ut med det offentlig til noen enda. Dette har vart i ca 3 mnd. Nå har han havnet på sykehus, og blir liggende noen dager da det er helg og han må igjennom en operasjon. Jeg har ikke mulighet til å dra og besøke ham nå pga jobb og avstand til sykehuset, men vil gjerne sende ham noe for å muntre ham opp. Er blomster veldig kleint til en mann? Finnes det andre ting det går an å få levert på sykehus nå? Tenker ikke noe voldsomt dyrt, bare en liten ting for å vise at jeg bryr meg. Jeg kjenner ingen i området som kan levere noe for meg.. Anonymkode: e591a...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munti Skrevet 31. juli 2020 #2 Del Skrevet 31. juli 2020 (endret) Ja det synes jeg er kleint altså 🙈 Mulig jeg tar feil her men jeg ville ikke gjort det. Er det ikke nok å ringe han, så han vet du bryr deg på den måten? Endret 31. juli 2020 av Munti 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Del Skrevet 31. juli 2020 Jeg ville bare ringt eller sendt en liten videomelding. Dropp blomstene. Anonymkode: 49394...b87 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StripeteSitron Skrevet 31. juli 2020 #4 Del Skrevet 31. juli 2020 Ville kanskje heller bestilt en pizza til han eller noe mat du vet han er glad i, om det er mulig? Hyggelig at du har lyst til å gjøre noe for han ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Del Skrevet 31. juli 2020 Blomster er som regel ikke tillatt på sykehus pga allergi. Så jeg ville funnet noe annet å sende han, eventuelt bare ringt han daglig. Anonymkode: 68a31...bef 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Del Skrevet 31. juli 2020 Vi prater på meldinger ganske jevnt, så han vet at jeg bryr meg. Hadde jeg kommet på besøk hadde jeg kjøpt med noe av favorittgodteriet hans, men ser ikke helt hvordan jeg kan få levert det. Jeg vet at det er lov med blomster der han ligger. Sende pizza blir litt vanskelig da jeg ikke aner når de har måltider ellers.. Bare et lite tilleggspørsmål - hadde dere svart det samme om det var snakk om å sende blomster til en dame? 😛 Jeg hadde i alle fall blitt superglad om han hadde sendt meg blomster hvis situasjonen var omvendt. Anonymkode: e591a...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Del Skrevet 31. juli 2020 Det er ikke vanlig at man får blomster dersom man er på sykehus for en liten operasjon bare. Det er noe annet om noen er innlagt i en måned for kreftbehandling eller noe sånt. Anonymkode: 5662c...cb9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Del Skrevet 31. juli 2020 Nå har jeg en «mann» som stadig vekk er på sykehuset - men skal sies vi har vært frem og tilbake i ca 14 av 17 år😅. Husker første gangen stressa jeg voldsomt med å gi han noe når han lå inne, men pga morfinen han fikk og morfin hjerne pga hjertestans og operasjoner av andre ting pluss pluss diverse så fikk han selv det han trengte og spurte om. Spør heller om han trenger noe, og kjøp det han trenger og lever det 😃😃😃. Da slipper du å gruble grable😃😃😃... Blir ganske kjedelig med blomster. Skal sies min «mann» er en seig en, siden han har hatt altfor mye hjertestans og galle, og i tillegg operasjon av brukket arm så vet at han alltid glemmer noe hjemme eller glemmer noe her og der generelt 😅.. Anonymkode: fc3b1...7ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamondiva Skrevet 31. juli 2020 #9 Del Skrevet 31. juli 2020 Åh, synes du skal virkelig sende han blomster. Det er så varmt og så fint å gjøre for en annen person. Kanskje eventuelt sende med et lite kort også😇 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melis123 Skrevet 31. juli 2020 #10 Del Skrevet 31. juli 2020 Det er superkoselig å få blomster, men mange sykehus tillater det ikke, så det ville jeg sjekket først. Hva med ev morgenlevering.no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #11 Del Skrevet 31. juli 2020 TS her Han blir muligens liggende lengre, så vet ikke om vi snakker en uke eller tre.. Jeg er en person som er veldig glad i å gi gaver, er liksom min måte å vise at jeg bryr meg på. Er bare redd blomster er litt lite mandig og at det hadde vært bedre med noe godteri - som jeg ikke får levert.. Jeg vet forresten at han kan motta blomster der han ligger. Anonymkode: e591a...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #12 Del Skrevet 31. juli 2020 Det er ikke lov med blomster. Men veldig fint å sende noe annet. Anonymkode: a2208...46f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 1. august 2020 #13 Del Skrevet 1. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her Han blir muligens liggende lengre, så vet ikke om vi snakker en uke eller tre.. Jeg er en person som er veldig glad i å gi gaver, er liksom min måte å vise at jeg bryr meg på. Er bare redd blomster er litt lite mandig og at det hadde vært bedre med noe godteri - som jeg ikke får levert.. Jeg vet forresten at han kan motta blomster der han ligger. Anonymkode: e591a...638 Da synes jeg absolutt at du skal sende blomster! Vi mannfolk setter også pris på blomster, og på omtanken som ligger bak! Hvis han - mot formodning - ikke skulle like blomster, så setter han allikevel helt sikkert pris på at det er din måte å vise at du tenker på ham. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Del Skrevet 1. august 2020 Min mann setter pris på blomster, for han vet meningen bak dem. Kanskje du får levert noe sjokolade med blomstene også? Mange her tilbyr det Ikke vær redd for å være deg selv, og gjøre det du syns er riktig. Så lenge du kan levere blomster på avdelingen, hvorfor ikke? Anonymkode: f22b5...f4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Del Skrevet 1. august 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi prater på meldinger ganske jevnt, så han vet at jeg bryr meg. Hadde jeg kommet på besøk hadde jeg kjøpt med noe av favorittgodteriet hans, men ser ikke helt hvordan jeg kan få levert det. Jeg vet at det er lov med blomster der han ligger. Sende pizza blir litt vanskelig da jeg ikke aner når de har måltider ellers.. Bare et lite tilleggspørsmål - hadde dere svart det samme om det var snakk om å sende blomster til en dame? 😛 Jeg hadde i alle fall blitt superglad om han hadde sendt meg blomster hvis situasjonen var omvendt. Anonymkode: e591a...638 Nei. Det er mer vanlig å sende blomster til kvinner enn menn, og kvinner er som regel mer opptatt av slikt. Anonymkode: 49394...b87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #16 Del Skrevet 1. august 2020 Ikke send blomster til menn. Det er kleint og di blir stort sett bare flaue av det. Anonymkode: 3619a...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 1. august 2020 #17 Del Skrevet 1. august 2020 Jeg ville blitt veldig glad for blomster. Jeg har aldri tenkt at det skulle være kleint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hansehan Skrevet 1. august 2020 #18 Del Skrevet 1. august 2020 41 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg ville blitt veldig glad for blomster. Jeg har aldri tenkt at det skulle være kleint. Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candiru Skrevet 1. august 2020 #19 Del Skrevet 1. august 2020 Jeg jobbet i blomsterbutikk noen år, og vi leverte masse blomster til menn på sykehus. Og så må vi tenke litt over hvordan vi formulerer oss her folkens. Istedet for å skrive " nei ditt og datt er kleint" så kan man skrive "jeg synes ditt og datt er kleint". Det er ingen fasit på personlige preferanser. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #20 Del Skrevet 1. august 2020 Tenker og at take-away mat når han er blitt sulten kanskje smaker bedre enn blomster. Anonymkode: 20d84...7af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå