AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Er det vanskelig? Er det sånn at alle som jobber slike steder holder på jobben sin til de går av som pensjonister? Det er min drømmearbeidsplass som ferdig utdannet sykepleier..... Anonymkode: 0461c...c38
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Å få jobb på poliklinikk som nyutdannet er tilnærmet umulig. Du får sikte deg inn på jobb på en ortopedisk sengepost, og så forsøke å komme deg over etter noen år. Anonymkode: fb476...edc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Jeg fikk jobb på poliklinikk to år etter jeg var ferdig utdannet. Trodde det var drømmejobben. Men nå etter 5 år kjeder jeg meg i hel 🤣 går tilbake til turnus og en litt mere actionfylt post. Min erfaring er at de litt eldre holder på disse stillingene fordi man blir livredd for å komme seg ut på marka igjen. Man mister jo en del av splfaget av å jobbe på poliklinikk. Mye "robotarbeid" samme om og om igjen. Mister ofte det kliniske blikket osv. Men det er bare å søke 😊 Anonymkode: 41fb5...57a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk jobb på poliklinikk to år etter jeg var ferdig utdannet. Trodde det var drømmejobben. Men nå etter 5 år kjeder jeg meg i hel 🤣 går tilbake til turnus og en litt mere actionfylt post. Min erfaring er at de litt eldre holder på disse stillingene fordi man blir livredd for å komme seg ut på marka igjen. Man mister jo en del av splfaget av å jobbe på poliklinikk. Mye "robotarbeid" samme om og om igjen. Mister ofte det kliniske blikket osv. Men det er bare å søke 😊 Anonymkode: 41fb5...57a Er du fornøyd med sykepleieryrket? Mye negativt her inne ang yrket.... Anonymkode: 0461c...c38
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du fornøyd med sykepleieryrket? Mye negativt her inne ang yrket.... Anonymkode: 0461c...c38 Ja veldig fornøyd 👍😊 men nå har jeg jobbet veldig fine plasser da. Først tre år på barneavdeling og så på kirurgisk polklinikk. Ingen tunge løft eller lav bemanning. Starter nå på en intensivavdeling så det blir jo veldig travelt men lærerikt. Begynner på en master neste høst. Mulighetene er mange og jeg vet at jeg har valgt riktig yrke. Anonymkode: 41fb5...57a
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja veldig fornøyd 👍😊 men nå har jeg jobbet veldig fine plasser da. Først tre år på barneavdeling og så på kirurgisk polklinikk. Ingen tunge løft eller lav bemanning. Starter nå på en intensivavdeling så det blir jo veldig travelt men lærerikt. Begynner på en master neste høst. Mulighetene er mange og jeg vet at jeg har valgt riktig yrke. Anonymkode: 41fb5...57a Fantastisk å høre! Kanskje jeg skal søke meg til en av de avdelingene som ferdig utdannet:) Drømmer om videreutdanning etterhvert, men det er flere år fram i tid. Anonymkode: 0461c...c38
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk å høre! Kanskje jeg skal søke meg til en av de avdelingene som ferdig utdannet:) Drømmer om videreutdanning etterhvert, men det er flere år fram i tid. Anonymkode: 0461c...c38 Ja jeg valgte bevisst litt ok steder i begynnelsen for å ikke miste piffen som nyutdannet. Orket ikke bli utbredt som fersk sykepleier. Nå er jeg bedre rustet og bedre på å sette grenser etter 7 år som sykepleier(var hjelpepleier i 5 år før) greit å jobbe litt forskjellige steder før man begynner på videreutdanning. Masse lykke til 😊 Anonymkode: 41fb5...57a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå