AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Tv er super interessert når MENNESKER i fullfart reiser for å komme før klokka 24 for å unngå å bli testet. Ingen blir testet mens de kommer hjem. Mens på båt så blir mennesker som gissel plassert på en båt uten noen innvendig å få komme hjem. Hvis et menneske plutselig skulle få corona virus på fly, skal alle bli innesperret på fly i månedsvis. Er det virkelig ingen som reagerer på hvordan ledere og regjering behandler mennesker, at disse menneskene ikke psykisk kollapser er det for meg et under. Selv når mennesker offentlig sa at de hadde fått korona virus, så ble dem jo ikke låst inne, men kun at det overholdt regelen hadde karantene hjemme. Så hvorfor kan ikke en etter en person fra et skip få gå på land for å plassere seg 14 dager i karantene? Dette er en menneskelig sinnssyk tankegang som ikke hører hjemme noe sted. Hvor er FRP som kan hjelpe disse menneskene ut av en kontroversiell regel som ikke er personbehandling, men en regelrett frykt som ikke handler om å se hele mennesket. Anonymkode: fb299...a6e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Les deg opp på lov om allmennfarlige smittsomme sykdommer. Covid-19 er en allmennfarlig smittsom sykdom, og da kan man gjøre ganske inngripende tiltak for å beskytte resten av samfunnet. Et eksempel på det er tvangsisolering. Det er ikke å diskriminere ellet å ikke "se hele mennesket", men at man må beskytte samfunnet mot slike farlige sykdommer. Anonymkode: e35b3...c2b 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Les deg opp på lov om allmennfarlige smittsomme sykdommer. Covid-19 er en allmennfarlig smittsom sykdom, og da kan man gjøre ganske inngripende tiltak for å beskytte resten av samfunnet. Et eksempel på det er tvangsisolering. Det er ikke å diskriminere ellet å ikke "se hele mennesket", men at man må beskytte samfunnet mot slike farlige sykdommer. Anonymkode: e35b3...c2b du får lese deg opp, det stemmer ikke noe i det du sier. Det er jo riv ruskende galt at menneskelig hensyn blir fjernet. Anonymkode: fb299...a6e
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Hvem er det som er «gisselplassert» på en båt? Anonymkode: ac053...c8f
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: du får lese deg opp, det stemmer ikke noe i det du sier. Det er jo riv ruskende galt at menneskelig hensyn blir fjernet. Anonymkode: fb299...a6e Hva skal jeg lese meg opp på mener du? Det stemmer faktisk det jeg sier, men det virker som at du sliter med å finne informasjon om det, så da legger jeg ved link. https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1994-08-05-55 Anonymkode: e35b3...c2b 2
Anbefalte innlegg