Bolla! Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Hei! Planlegger å kjøpe en trådløs støvsuger, men går meg litt vill i utvalget 🙈 mine kriterier er at den må fungere bra på hår/dyrehår og at den ikke er så alt for dyr. er det noen der ute som har noen tips til støvsuger til meg?
Munti Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Med støvsuger så synes jeg man får det man betaler for altså... jeg hadde gått for det dyreste du har råd til. Jeg har en dyson. Elsker den. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Jeg angrer på innkjøp av en slik. Det er en Phillips. Fint å slippe ledningen, men den utlader etter en halvtime, og da har jeg bare støvsugd første etasje. Videre syns jeg den har dårlig sug, og det medfølger ikje munnstykke til møbler. Fordelen er at du slipper å skifte pose, du tømmer støvet hver gang. Så her blir det trådstøvsuger i tillegg. Anonymkode: 0d19e...a28
Blålilla Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Har Dyson hjemme og Philips Speedpro på hytta. Liker Dyson best.
Hmmmmmm Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Jeg har en til 1000 kr. Ikke den beste. Driftstid er vel 15-20 min. Har robotstøvsuger i tillegg, bruker den kun når det er litt bøss jeg må ta opp. Punkt støvsuging med andre ord. Jeg er positivt overrasket over hvor mye en roterende børste tar av bikkje hår. Helt konge i sofaen.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #7 Skrevet 2. august 2020 Jeg har Bosch unlimited. Liker at den har to batterier, slik at jeg kan lade et, mens jeg støvsuger. Anonymkode: 256c6...e15
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #8 Skrevet 3. august 2020 På 31.7.2020 den 20.58, -Mala- skrev: Hei! Planlegger å kjøpe en trådløs støvsuger, men går meg litt vill i utvalget 🙈 mine kriterier er at den må fungere bra på hår/dyrehår og at den ikke er så alt for dyr. er det noen der ute som har noen tips til støvsuger til meg? Litt lettere for folk å hjelpe deg vis du sier hvor mye du vil bruke på en støvsuger? Anonymkode: e83f1...02f
Kittykat Skrevet 3. august 2020 #9 Skrevet 3. august 2020 Vi har en Dyson V8. Jeg elsker den og jeg er så glad for at jeg slipper å stresse med støvsugerposer og ledninger Den kostet ca 5000 kr når jeg kjøpte den for noen år siden. 1
GjestSiden2006 Skrevet 5. august 2020 #10 Skrevet 5. august 2020 Dette er et dyr! Ingen tvil. Navnet juger ikke. Bursdagsgave og julegave fra alle dekker dette om du ikke vil ut med alt selv.
Neket Skrevet 5. august 2020 #11 Skrevet 5. august 2020 Så det var kampanje på Dyson V7 på Dyson.no nå, 2990 eller noe. Har Dyson V7 selv og er strålende fornøyd!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2020 #12 Skrevet 6. august 2020 jeg kjøpte en nilfisk trådløs støvsuger-den suger-i negativ mening🤭 jeg er nødt å ha en ny trådløs. er dyson bedre enn philips? philips har jo en med moppefunksjon, ca 7000 kr. noen råd? dritlei billige bomkjøp; blir dyrt i lengden😏 har en vanlig støvsuger, men må ha en god trådløs i tillegg. Anonymkode: 790f5...fe7
ekkoet Skrevet 6. august 2020 #13 Skrevet 6. august 2020 har en dyson 10 på hytten - jeg er fornøyd med den, konen liker den ikke. Jeg synes den er veldig praktisk, lett tilgjengelig og grei til å ta opp smuler rundt bord og støv langs veggene for å fikse raskt og holde støvnivået nede. Konen tenker mer på når man støvsuger hele hytten, den fungerer jo til det og, men jeg ser jo at for henne er det en tung støvsuger å bruke til dette, da finner hun heller frem den gamle.
LukaFrost Skrevet 6. august 2020 #14 Skrevet 6. august 2020 Jeg vil anbefale Dyson. Jeg er veldig begeistret for min. Kjøpte den nest dyreste.
Bolla! Skrevet 11. august 2020 Forfatter #15 Skrevet 11. august 2020 Takk for nye svar 🙂 må nok spare litt og gå for en dyson etterhvert.
Neket Skrevet 11. august 2020 #16 Skrevet 11. august 2020 1 time siden, -Mala- skrev: Takk for nye svar 🙂 må nok spare litt og gå for en dyson etterhvert. https://www.dyson.no/stovsugere/tradlose-stovsugere/dyson-v7/motorhead-origin.html?utm_campaign=no_no__floorcare__all__do__always_on_all__purchase__carousel__all__dpa&utm_source=facebook&utm_medium=p_social&utm_term=retargeting&utm_content=fac_DPA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå