Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Selinepine
Skrevet

Kunne du blitt sammen med eksen til en venn?

For meg har det alltid vært utenkelig, men nå har noe skjedd.

Har blitt ordentlig kjent med eksen til en venninne (kjente han aldri ordentlig da de var sammen).

Han er alt jeg kan ønske meg. Vi er utrolig like og jeg føler at vi er som skapt for hverandre.

Har ikke turt å verken flørte med ham eller fortelle hva jeg føler.

Men hvis vi er meant to be, så kan jeg vel ikke la uskrevne regler stoppe meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det spørs på hva slags forhold de har nå, hvordan det endte, hva hun synes om det/hvordan hun føler om han nå osv.

Gjest Guest
Skrevet

Det kommer nok litt an på hvordan forholdet deres var, og hvor lenge siden det var at det ble slutt. Har en kamerat som ble sammen med venninna til eks dama si. De var ikke kjempenære venninner, men de spurte henne likevel om det var greit. Først var hun litt tilbakeholden, men det gikk greit etter en stund.

Han er nå gift med venninna, og har fått sitt første barn! :)

Synes du skal ta det forsiktig, og bli bedre kjent med ham. Hvis dere virkelig ønsker å være sammen kan du jo ta en prat med henne om det? Best å spille med åpne kort, og er hun en god venninne vil hun selvsagt unne deg dette. :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Du bør i hvertfall ta det opp med venninna di først syns jeg - sånn at hun kan få uttale seg og forberede seg.

Søstera mi opplevde at ei venninne prøvde seg på ex'en hennes noen måneder etter at det ble slutt, og hun syns ikke det var ålreit. Det er noe med de uskrevne reglene, mente hun på.

Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg så veldig om det, men hadde satt pris på å få vite om følelsene til venninna mi før hun evt. kjørte løpet fullt ut.

Som du sier - hvis dette er Mannen så er det jo trist å la han gå fordi han har en historie med venninna di. Men jeg syns som sagt at du bør ta det opp med henne så hun får tenkt gjennom og tatt stilling til det - antakeligvis går det greit bare hun får tenkt seg om vil jeg tro.

Gjest Guest
Skrevet

Klart! En eks er en eks.

Dersom to personer virkelig passer sammen er det det eneste som virkelig betyr noe.. Ikke hvor de har "dyppa litt" fra før..

Skrevet

Kommer ann på hvordan forholdet mellom venninnen og denne ex'en var og hvor lenge siden det ble et brudd.

Jeg ville nok ikke ha blitt sammen med noen av mine venninners ex'er. Men hvis fristelsen hadde blitt stor, så ville jeg iallefall ha snakket med venninnen.

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Hold veninna di utenfor og følg hjertet ditt. Det at det ble slutt mellom dem kan like mye skyldes veninna di som eksen hennes. Dersom hun ikke tåler dette, er hun ikke en venninne å samle på allikevel. Uansett er det viktigere at du kanskje finner en sjelefrend å dele hverdagen med resten av livet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...