AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Er det mer hygienisk å suge kuk enn å slikke fitte? Peniser er jo ofte veldig rene, mens vaginer ofte har utflod? Anonymkode: 96988...cdc
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Det kommer no greier ut av penisen også før prgasme også Anonymkode: f75f5...af9 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Peniser har forhud, det er alt jeg har å si... Det kan regelrett STINKE av penis, mannfolk er sjeldent renslige nok. Og husk at det ofte kommer flere dråper urin ut etter toalettbesøk og buksa er dratt på. All urinen som er igjen i urinrøret piller ut. Det blir rimelig ekkelt etter mange timer siden sist dusj! Anonymkode: 3f4c9...f4e 24
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Just now, AnonymBruker said: Peniser har forhud, det er alt jeg har å si... Det kan regelrett STINKE av penis, mannfolk er sjeldent renslige nok. Og husk at det ofte kommer flere dråper urin ut etter toalettbesøk og buksa er dratt på. All urinen som er igjen i urinrøret piller ut. Det blir rimelig ekkelt etter mange timer siden sist dusj! Anonymkode: 3f4c9...f4e Ja og det smaker fysjjj med gammelt piss på penis 🤨 Anonymkode: 0b683...b6f 3
Lisa Rowe Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Spørs hva du vil definere som hygienisk og uhygienisk. Jeg personlig ser ikke på utflod som uhygienisk, på samme måte som jeg ikke ser på verken precum eller sæd som uhygienisk. Det er en naturlig del av underlivet vårt. Peniser har dog forhud som samler bakterier, og min erfaring er at de fleste menn heller ikke tørker seg etter de har tisset, de bare rister den litt, og da sitter det jo igjen urinrester. Penis har nok mer bakterier enn vagina, om du spør meg. 15
Cinnamondiva Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Vel, ikke om man er flink å vaske seg med asan intimservietter før det blir oral sex😇
Munti Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 (endret) 6 minutter siden, Lisa Rowe said: Spørs hva du vil definere som hygienisk og uhygienisk. Jeg personlig ser ikke på utflod som uhygienisk, på samme måte som jeg ikke ser på verken precum eller sæd som uhygienisk. Det er en naturlig del av underlivet vårt. Peniser har dog forhud som samler bakterier, og min erfaring er at de fleste menn heller ikke tørker seg etter de har tisset, de bare rister den litt, og da sitter det jo igjen urinrester. Penis har nok mer bakterier enn vagina, om du spør meg. Altså utflod er jo et avfallsprodukt fra kroppens egen renselse, akkurat som snørr og ørevoks. Uhygienisk er det vel ikke, men ikke veldig delikat heller akkurat! Edit: ombestemte meg, det er faktisk uhygienisk å slikke på utflod, på samme måte som det er uhygienisk å slikke snørr. Endret 31. juli 2020 av Munti
Høyeheler Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Om penisen er blank polert har du ingen garanti for at den er sykdomsfri eller det mer hygenisk å putte den i munnen eller slikke en fitte. Gjør du dette sammen med tilfeldige sexpartnere uten å bruke kondom er det russisk roulett du driver. Skriver det slik da, kjønn er ukjent
Lisa Rowe Skrevet 31. juli 2020 #10 Skrevet 31. juli 2020 1 minutt siden, Munti skrev: Altså utflod er jo et avfallsprodukt fra kroppens egen renselse, akkurat som snørr og ørevoks. Uhygienisk er det vel ikke, men ikke veldig delikat heller akkurat! Jeg påsto vel heller ikke at det var delikat, kun at jeg personlig ikke synes det er uhygienisk, og at det fint kan sammenlignes med f.eks sæd, for det kan jeg garantere deg at ikke er veldig delikat heller.
Munti Skrevet 31. juli 2020 #11 Skrevet 31. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker said: Peniser har forhud, det er alt jeg har å si... Det kan regelrett STINKE av penis, mannfolk er sjeldent renslige nok. Og husk at det ofte kommer flere dråper urin ut etter toalettbesøk og buksa er dratt på. All urinen som er igjen i urinrøret piller ut. Det blir rimelig ekkelt etter mange timer siden sist dusj! Anonymkode: 3f4c9...f4e Det er jo akkurat det samme med klitorishetten vi kvinner har. Det samler seg talg der óg hvis man ikke vasker under. Og det er jo dét kukost er: talg som har bygget seg opp over tid. 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #12 Skrevet 31. juli 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mer hygienisk å suge kuk enn å slikke fitte? Peniser er jo ofte veldig rene, mens vaginer ofte har utflod? Anonymkode: 96988...cdc Finnes nok av peniser med masse smegma 🙄 Anonymkode: 78d8a...878 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #13 Skrevet 31. juli 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Peniser har forhud, det er alt jeg har å si... Det kan regelrett STINKE av penis, mannfolk er sjeldent renslige nok. Og husk at det ofte kommer flere dråper urin ut etter toalettbesøk og buksa er dratt på. All urinen som er igjen i urinrøret piller ut. Det blir rimelig ekkelt etter mange timer siden sist dusj! Anonymkode: 3f4c9...f4e Fitta har skamlepper. Sånn sett er det likt. Kvinner får også smegma om de ikke vasker seg godt. Jeg vet ikke om kvinner er mer hygieniske enn menn. Hvis jeg skal dømme etter meg selv er alle menn hysterisk renslige. Anonymkode: 3ced9...696
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #14 Skrevet 31. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fitta har skamlepper. Sånn sett er det likt. Kvinner får også smegma om de ikke vasker seg godt. Jeg vet ikke om kvinner er mer hygieniske enn menn. Hvis jeg skal dømme etter meg selv er alle menn hysterisk renslige. Anonymkode: 3ced9...696 Nei, jeg har ihvertfall ikke skamlepper. Jeg har ingenting som heter noe med skam på hele kroppen min, og underlivet mitt er ihvertfall ikke noe som jeg skammer meg over. Tenk litt over ordbruken din og hvilke holdninger slike ord stammer fra. Kvinner har kjønnslepper. Ikke skamlepper. Anonymkode: 78194...fe5 12
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #15 Skrevet 31. juli 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det mer hygienisk å suge kuk enn å slikke fitte? Peniser er jo ofte veldig rene, mens vaginer ofte har utflod? Anonymkode: 96988...cdc Slutt å lag grisetråder!!! Anonymkode: 4975c...39c
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #16 Skrevet 31. juli 2020 Om han er omskjært og nydusjet så er det jo greit. Synes personlig det er litt... kleint å bli slikket. Man får jo ikke dusjet inni fitta. Anonymkode: 79f84...6b1
Munti Skrevet 31. juli 2020 #17 Skrevet 31. juli 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg har ihvertfall ikke skamlepper. Jeg har ingenting som heter noe med skam på hele kroppen min, og underlivet mitt er ihvertfall ikke noe som jeg skammer meg over. Tenk litt over ordbruken din og hvilke holdninger slike ord stammer fra. Kvinner har kjønnslepper. Ikke skamlepper. Anonymkode: 78194...fe5 Spennende du er da, som ikke har skambein! Et medisinsk mirakel. 3
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #18 Skrevet 31. juli 2020 2 minutter siden, Munti skrev: Spennende du er da, som ikke har skambein! Et medisinsk mirakel. https://sml.snl.no/skambenet Bruk underlivsben Anonymkode: a8110...af2 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #19 Skrevet 31. juli 2020 2 timer siden, Cinnamondiva skrev: Og oral sex er det beste😇 Signerer denne Anonymkode: 1b1bf...49d
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #20 Skrevet 31. juli 2020 Å slikke fitte er mer hygienisk, fordi kvinner er mye rensligere enn menn. Menn overvurderer ofte seg selv, og tror det er nok å skvette litt vann på pikken så er de rene. Kvinner er liveredde for at det skal lukte, og er gullende rene, oftest. Anonymkode: 88c09...e64 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå