AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Kan noen bare dele litt hyggelige, koselige fine ting de har opplevd i det siste? Eller positive, gledelige ting dere har tenkt på? Er i et litt nedtrykt humør. Kanskje dette er teit, men hvorfor ikke. Anonymkode: ba2a8...f58 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Ikke teit Sola skinner, jeg har tuborg i kjøleskapet. Happy ❤️ Anonymkode: 21d82...ae3 1
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Ungene fra gården var her ista, og vi satt her og snakket litt. De lurte på om jeg ville bli med ut i båt i morgen, og da sa jeg at foten min ikke var helt god. Så gikk de hjem, og så kom moren med støttebandasje 🙂 så snilt. Da blir det kanskje båttur i morgen 🙂 2
Nooni Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Fin tråd. Jeg har jobbet mye de siste månedene, men har nå fri i helgen og kanskje mandag. Det er fantatisk. Tidligere i kveld fikk jeg en sms fra min venninne som skrev at hun savnet en Nooni-kveld, fordi det finnes ingenting som får henne til å føle seg bedre enn det. Det gjorde meg glad, for jeg har savnet henne og alle de fine samtalene også. Nå har vi planlagt et møte ❤️ 1
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Og så vil jeg si at du griper dette godt an TS. Istedenfor å synke ned, så vil du bli løftet opp. Husk at ting går over. Kanskje fortere enn du tror ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Takk ❤️ Så hyggelige dere er alle sammen Anonymkode: ba2a8...f58 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 Det er bare én dag til kjæresten kommet hjem igjen! Og det gjør meg skikkelig glad, selv om han bare har vært borte siden igår. Anonymkode: 37c29...fad 1
SoWhat? Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 (endret) Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er bare én dag til kjæresten kommet hjem igjen! Og det gjør meg skikkelig glad, selv om han bare har vært borte siden igår. Anonymkode: 37c29...fad 😄 koselig å være forelsket ! Endret 31. juli 2020 av SoWhat?
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, SoWhat? skrev: 😄 koselig å være forelsket ! Ja, veldig koselig! Vært sammen i fire år, men med barn på veg har jeg blitt forelsket i ham på nytt. Får ikke nok av han Anonymkode: 37c29...fad 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #10 Skrevet 31. juli 2020 Jeg koser meg med en bok som er litt morsom ☺️ Det er blå himmel ute, og i morgen er det lørdag. Da skal jeg drikke kaffe på senga ☕ Anonymkode: fe94d...d8f 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #11 Skrevet 31. juli 2020 Jeg hilste på en kosete kattunge på gåturen min i dag, den var gulstripete og hadde nesten brune øyne. Og så har jeg ligget rett ut i parken og bare nytt solen og varmen og en god bok. Til slutt middag og kaffe. Fin dag. Anonymkode: 3d633...d40 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #12 Skrevet 31. juli 2020 Svigermor er langt borte fra meg😊 Veldig lenge til neste gang vi møtes. En herlig tanke. Anonymkode: 0519d...12a
Banankaka04 Skrevet 31. juli 2020 #13 Skrevet 31. juli 2020 (endret) Jeg er bare veldig takknemlig for å være i live! Jeg er takknemlig for at jeg har alt det jeg trenger! Jeg er også takknemlig for at du lagde denne tråden, TS! Nå som det er så mye negativitet rundt omkring i hele verden, er det fint å kunne lese noe positivt også! Ha en fin kveld! Endret 31. juli 2020 av Banankaka04 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli 2020 #14 Skrevet 31. juli 2020 Jeg har bestemt meg for å ta en spontangåtur langs en del asfalt i morgen. Den går gjennom et bysentrum, videre ut i periferien og så skal jeg gå ei rute som jeg bare har tenkt at jeg skulle gå faktisk i mange år... og det fører til en stor skog som har mange mulige utganger. Jeg har som sagt aldri vært der før, så veien blir til mens jeg går i morgen tidlig. #huskåsjekkeværmeldingen, Hoppe Niste(r) skal smøres, helsejuice og smudi skal lages, så jeg blir full av gode vitaminer og kraft nok til å la turen vare lenge. Tror jeg skal passere et vann også og planlegger å ha rast der...hvis jeg kan finne et flåttfritt sted. Haha...neida...jeg mener joda, det skal bli en finfin tur alene med meg selv og litt musikk på ørene i asfaltbiten av gåingen. Resten skal bestå av fuglesang og naturlige lyder. #gledermeg 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Skrevet 1. august 2020 Samboeren min koste og pratet med katten i dag, aldri sett så mye kjærlighet med de to. Det var fantastisk å se. Elsker dem begge. Kjøpte også en pakke med gode kjeks som jeg koset meg veldig med nå😁 Anonymkode: a6469...18c
Cinnamondiva Skrevet 1. august 2020 #16 Skrevet 1. august 2020 Vel, er takknemlig for et fint vær, for Gud og for denne tråden😇❤️Og nei du er ikke teit som lager en positiv tråd. 😇❤️Stor og varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå