AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Har en slektning, som ble myndig i dag. Ikke søsken eller tantebarn,,,lenger ut. Gratulerte vedkommende på Facebook, da vi er venner der. I virkeligheten kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger vi har møttes. Har aldri hatt en ordentlig samtale sammen...Ble overraska da det kom tikkende inn en Messenger - melding om at dersom noen ønsker å vippse gave, så er tlf.nr det og det.. Er ikke dette vel frimodig å sende ut til folk?? Eller er det jeg som er for gammeldags? Vil ikke føle meg kjip heller.... Anonymkode: baa0e...763 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 🤣 Er det mulig. Anonymkode: d68ad...563 10
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Jeg følte det var spesielt jeg også 😜 Så da er det vel innafor å ikke svare på den Messenger- meldingen. ?Jeg har jo allerede gratulert. Anonymkode: baa0e...763 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Jøje meg! Det høres helt utrolig merkelig ut. Hva svarer man på slikt liksom? Anonymkode: 49fa3...e5f 4
Ulrikke Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 Helt klart frekt. Hadde ikke svart på den (og selvfølgelig ikke Vippset heller). 5
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 ‘Nei, men du kan få boka ‘skikk-og-bruk’ i gave av meg.’ Anonymkode: 362c5...bb6 13
Gjest BethD Skrevet 1. august 2020 #11 Skrevet 1. august 2020 (endret) Seriøst? Så utrolig frekt. Ikke normalt. Og derfor vippser du ikke en dritt. Makan Endret 1. august 2020 av BethD
Gjest ti10 Skrevet 1. august 2020 #12 Skrevet 1. august 2020 Det er direkte frekt. Kan vedkommende ha vært full? Dvs. ikke så vant med alkohol, drukket siden det var 18-årsdag og lovlig osv. Ikke at det er en god unnskyldning, men det kan være en slags forklaring.
Sizz- Skrevet 1. august 2020 #13 Skrevet 1. august 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en slektning, som ble myndig i dag. Ikke søsken eller tantebarn,,,lenger ut. Gratulerte vedkommende på Facebook, da vi er venner der. I virkeligheten kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger vi har møttes. Har aldri hatt en ordentlig samtale sammen...Ble overraska da det kom tikkende inn en Messenger - melding om at dersom noen ønsker å vippse gave, så er tlf.nr det og det.. Er ikke dette vel frimodig å sende ut til folk?? Eller er det jeg som er for gammeldags? Vil ikke føle meg kjip heller.... Anonymkode: baa0e...763 Sikkert en fellesmelding som ikke ble sendt til deg personlig, men til flere. Ikke sikkert vedkommende merker at du ikke svarer engang. Bare la det være:)
alabaster Skrevet 1. august 2020 #14 Skrevet 1. august 2020 Sikker på at det er hans eget nummer? Mange som bruker bursdag som anledning til å samle inn til veldedig organisasjon via Facebook. Kan det ha vært en sånn lenke?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #15 Skrevet 2. august 2020 Det var ikke en sånn lenke 😊 Anonymkode: baa0e...763
AnonymBruker Skrevet 2. august 2020 #16 Skrevet 2. august 2020 Ikke vipps hvertfall. Jeg syns slikt er så frekt! Så at et person hadde laget en spleis for å få kjøpt det dyre designbordet de ønsket seg. Ikke gidd å svare. Anonymkode: b8d50...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå