Gå til innhold

Litt vel frimodig ,, eller ??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en slektning, som ble myndig i dag. Ikke søsken eller tantebarn,,,lenger ut. Gratulerte vedkommende på Facebook, da vi er venner der. I virkeligheten kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger vi har møttes. Har aldri hatt en ordentlig samtale sammen...Ble overraska da det kom tikkende inn en Messenger - melding om at dersom noen ønsker å vippse gave, så er tlf.nr det og det.. Er ikke dette vel frimodig å sende ut til folk?? Eller er det jeg som er for gammeldags? Vil ikke føle meg kjip heller....

Anonymkode: baa0e...763

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

🤣 Er det mulig. 

Anonymkode: d68ad...563

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følte det var spesielt jeg også 😜 Så da er det vel innafor å ikke svare på den Messenger- meldingen. ?Jeg har jo allerede gratulert. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jøje meg! Det høres helt utrolig merkelig ut. Hva svarer man på slikt liksom? 

Anonymkode: 49fa3...e5f

• Liker 4
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Veldig frekt..

Skrevet

Helt klart frekt. Hadde ikke svart på den (og selvfølgelig ikke Vippset heller).

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

‘Nei, men du kan få boka ‘skikk-og-bruk’ i gave av meg.’

Anonymkode: 362c5...bb6

• Liker 13
Skrevet

Du vippser selvfølgelig ingenting.

• Liker 4
Skrevet

Haha, veldig frekt!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Seriøst? Så utrolig frekt. Ikke normalt. Og derfor vippser du ikke en dritt. Makan

Endret av BethD
Skrevet

Det er direkte frekt. Kan vedkommende ha vært full? Dvs. ikke så vant med alkohol, drukket siden det var 18-årsdag og lovlig osv.   Ikke at det er en god unnskyldning, men det kan være en slags forklaring.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har en slektning, som ble myndig i dag. Ikke søsken eller tantebarn,,,lenger ut. Gratulerte vedkommende på Facebook, da vi er venner der. I virkeligheten kan jeg telle på én hånd hvor mange ganger vi har møttes. Har aldri hatt en ordentlig samtale sammen...Ble overraska da det kom tikkende inn en Messenger - melding om at dersom noen ønsker å vippse gave, så er tlf.nr det og det.. Er ikke dette vel frimodig å sende ut til folk?? Eller er det jeg som er for gammeldags? Vil ikke føle meg kjip heller....

Sikkert en fellesmelding som ikke ble sendt til deg personlig, men til flere. Ikke sikkert vedkommende merker at du ikke svarer engang. Bare la det være:)

Skrevet

Sikker på at det er hans eget nummer? Mange som bruker bursdag som anledning til å samle inn til veldedig organisasjon via Facebook.  Kan det ha vært en sånn lenke? 

AnonymBruker
Skrevet

Det var ikke en sånn lenke 😊

AnonymBruker
Skrevet

Ikke vipps hvertfall. Jeg syns slikt er så frekt! Så at et person hadde laget en spleis for å få kjøpt det dyre designbordet de ønsket seg. 

Ikke gidd å svare. 

Anonymkode: b8d50...c3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...