Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Manchester
Skrevet

Har vært sammen med en jente i snart to år. Vi har hatt bra stunder, men også mange dårlige.

Nå har det kommet til et punkt hvor ting har toppet seg. Vi kommuniserer dårlig, og kjefter og smeller. Da det ble for mye av det gode ble vi enige om å prøve å reparere og komme tilbake til de gode gamle stundene.

På en uke eller to har alt blitt "rosenrødt" igjen. Hun lager romantiske middager til meg, gir meg gaver, massasje og det som er.

Vi har "perfekte" dager, men jeg føler at det blir så kunstig. Har en ekkel følelse. Vet ikke helt hvorfor.

For opplysningens skyld har vi bodd sammen det siste året. Har nok vært litt for mye sammen i det siste.

Har noen her opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å bo sammen er det lett å klenge oppi hverandre for mye. Men uansett kan man gå litt lei. Det er kanskje bedre om dere har endel å gjøre hver for dere og når dere endelig sitter sammen så har dere mye å fortelle til hverandre om åssen dagene deres har vært. Å ha endel å gjøre = få følelsen av å glede seg til å komme hjem og til partneren. Kanskje det funker. Ikke helt sikkert. Men dere kan jo prøve.

Skrevet

Kan jo bare være at hun rett og slett jobber hardt med saken av frykt for å miste forholdet dere har.

Forstår at det blir rart når det plutselig snur seg, men sånn blir det jo når man forsøker å snu noe på hodet :-)

Den følelsen går nok mer og mer over når du slapper av selv. Kan ikke du lage en romantisk middag for henne, så kjenner du selv hvilken glede det gir og etter det tenker du kanskje ikke at det er noe ekkelt mer :-)

Verdt et forsøk da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...