AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Vurderer å adoptere bort babyen når den er født. Hva sier jeg til det andre barnet jeg har fra før som gleder seg til å bli søster? Hvordan best mulig forberede oss på det? Anonymkode: e3c55...649
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Har dere bare plutselig endret mening? Vel om dere har informert storesøster om at det kommer en baby, så blir jo ikke akkurat det en lett prat.. Avhengig av alder hvordan man bør legge det frem, men før dere sier noe bør dere ha landet helt sikkert på et valg. Det er heller ingen enkel prosess å adoptere bort. Anonymkode: 143c3...919 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Mange tråder om å adoptere bort/Ikke vil ha barnet for tiden - mistenker sterkt at dette er en trolletråd for å provosere, når det er så lite informasjon. Hvordan du forbereder barnet er jo avhengig av grunnen til at det adopteres bort. Dårlig råd? Sykdom? Dessuten burde du og eventuelt ha samtaler med barnet ditt sammen med en barnepsykolog om følelsene rundt. Avhengig av alder, så klart - så er "baby i magen" ganske diffust, og barnet ditt har ikke rukket å knytte seg til det enda. Men igjen, det er stor forskjell på en 2-åring og en 12-åring. Anonymkode: 5837e...48c 4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #4 Skrevet 3. august 2020 På 31.7.2020 den 18.33, AnonymBruker skrev: Mange tråder om å adoptere bort/Ikke vil ha barnet for tiden - mistenker sterkt at dette er en trolletråd for å provosere, når det er så lite informasjon. Hvordan du forbereder barnet er jo avhengig av grunnen til at det adopteres bort. Dårlig råd? Sykdom? Dessuten burde du og eventuelt ha samtaler med barnet ditt sammen med en barnepsykolog om følelsene rundt. Avhengig av alder, så klart - så er "baby i magen" ganske diffust, og barnet ditt har ikke rukket å knytte seg til det enda. Men igjen, det er stor forskjell på en 2-åring og en 12-åring. Anonymkode: 5837e...48c Ja hvis dette ikke er en trolletråd... Så søk hjelp via lege, amathea, helsestasjon osv for psykologisk hjelp både til dere selv om til største barnet. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å finne på noe slikt. Tenk å vite at man skulle ha et søsken men at mamma og pappa ga han/henne bort til noen andre. Nei bare tanken er så uforståelig at dere MÅ få profesjonell hjelp inn i bildet hvis dere virkelig mener dette. Men satser ganske mye på trolletråd - de færreste finner på noe slikt. Anonymkode: faecb...ec8
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #5 Skrevet 3. august 2020 På 31.7.2020 den 17.10, AnonymBruker skrev: Vurderer å adoptere bort babyen når den er født. Hva sier jeg til det andre barnet jeg har fra før som gleder seg til å bli søster? Hvordan best mulig forberede oss på det? Anonymkode: e3c55...649 Jeg tolker dette som en trolltråd pga du legger ikke ut spesifikke detaljer eller fra A til Å. Derfor blir ikke jeg gi deg noe veileding på dette eller noe henvisning til noe link på nettet. Anonymkode: 7e763...4cf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2020 #6 Skrevet 3. august 2020 Dårlig forsøk på trolling Anonymkode: 23395...5ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå