Gå til innhold

Tidlig utløsning

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med tidlig utløsning og har bestemt meg for å prate med fastlegen om det. Jeg er 33 år og har aldri klart å gjennomføre et samleie på grunn av det, så problemet er ganske alvorlig.

Jeg kommer til å gå til legen uansett hva som blir sagt her, men jeg er likevel litt nysgjerrig. Er det noen her har hatt behandling for noe tilsvarende, og hvilken virkning har det eventuelt hatt? 

Anonymkode: a1ec5...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du et fast forhold til en kvinne her? Mye eller lite sex?

Jeg hadde ikke fast partner så dette var et problem for meg når det gjerne gikk noen uker mellom gang jeg hadde sex. Løsningen for meg ble som følger : helt ærilg la jeg kortene på bordet,  sa det som det var, at utløsingen ville komme mer eller mindre i samme øyeblikket jeg fikk komme inn i henne. Meget flau og pilnlig berørt av dette kan jeg prøve å løse det på denne måten om det er greit for deg. Jeg onanerer først i håp om at det stopper en for tidlig utløsing. Det enkleste er ofte det beste sa hun. Det hjalp for meg.

AnonymBruker
Skrevet

Her i gården hadde vi det samme problemet og det var mye frustrasjon rundt det, for oss begge. Vi tok behandlingen, bokstavelig talt, i egne hender etter å ha surfet litt rundt for å finne metoder. Denne fra NRK er et bra sted å starte. 

Den start/stopp metoden er jo litt klinisk og fokusert på teknikk, så vi spritet det hele opp med litt rollespill og lek. For eksempel det å se pikken hans vippe opp og ned (rykningene) både like før og når den spruter synes jeg er sexy og han fascineres nok mest av at den "lever sitt eget liv". Da ble det en sensuell konkurranse om å stoppe stimuleringen av han i tide og se hvor mange ganger jeg greide det, eventuelt avtale på forhånd x antall ganger. 

Så gikk det selvfølgelig "galt" nå og da. Men det gjorde ingenting, om jeg traff perfekt (altså tok hendene vekk og stoppet all stimulering) med timingen så fikk han nesten den samme følelsen som en orgasme men utløsningen bare dryppet/rant ut. Han forble hard og fremdeles gira så da hadde vi sex og han holdt mye lengre. En slags pose-og-sekk effekt altså 

Anonymkode: 5e8f0...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...