AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Har lurt på en ting. Har truffet to menn, han ene for en date og han andre bare for å bli kjent (vennskap) Ikke noe kjekke overhodet, men de satt begge og pratet om veldig bakre kvinner de hadde sett. Hva er greia med det? Jeg ser nok helt gjennomsnittlig ut, jeg har fått høre at jeg er søt og pen, men ikke voldsom pen, jeg syntes ikke selv jeg er det hvertfall. Jeg hadde ikke sittet på date eller til en annen mann og fortalt om han ekstremt kjekke fyren som jeg så på butikken. Så da lurer jeg på om dette er en greie? Siden to menn nå har holdt på sånn. De sier typ «ikke akkurat en dame jeg hadde hatt sjans på» så de prøver ikke gi utrykk for at denne vakre kvinnen likte de. Merker jeg blir usikker på meg selv og lurer på om dette er en måte å si at de syntes jeg ikke er fin nok? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 406ca...9e2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Teit oppførsel, har vært bort det selv. Muligens tror de at det øker deres (mannfolka) attraktivitet, for da føler du som dame at du ikke når opp på samme måte som de uoppnåelige damene de snakker om. Hersketeknikk. Sikkert noe PUA-bullshit. Anonymkode: cf6b1...41d 4
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Teit oppførsel, har vært bort det selv. Muligens tror de at det øker deres (mannfolka) attraktivitet, for da føler du som dame at du ikke når opp på samme måte som de uoppnåelige damene de snakker om. Hersketeknikk. Sikkert noe PUA-bullshit. Anonymkode: cf6b1...41d Enig.. De forsøker manipulere deg. Bra du gikk videre. Anonymkode: a12aa...125 2
likestilling Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Dårlige sosiale antenner?Jeg vet ærlig talt ikke. Jeg kan ikke skjønne hva det skulle gjøre... Jeg kan ikke si jeg har opplevd det samme, men har opplevd at jenter går litt for mye i detaljer om ekser og slikt. Greit nok, jeg vet at de har en fortid, men jeg er jo ikke interessert i detaljene. Jeg har bare sagt fra på en fin måte. Når det gjelder jenter/mennesker man bare har SETT så gir det ikke mening for meg i det hele tatt, og uten å kunne noe om PUA eller "manipulering" så klarer jeg virkelig ikke å se at det du beskriver noen gang vil føre til noen "wow, den fyren må jeg bare ha for han har sett en vakrere kvinne enn meg". 1
Nooni Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 (endret) Jeg har ikke problem med at menn synes at andre kvinner er vakre, men det er litt merkelig at han har fokus på andre og ikke deg i en fase hvor dere forsøker å bli kjent. Jeg tolker det som usikkerhet og som et fåfengt forsøk på å øke et inntrykk om egen attraktivitet (jeg er så ettertraktet, ergo bør du forstå hvor bra jeg er og ønske å treffe meg igjen) Gi han noen år og betrakt han på avstand - han forstår nok etterhvert hvor feilslått den strategien er. Endret 31. juli 2020 av Nooni 1
Sam Jones Skrevet 31. juli 2020 #6 Skrevet 31. juli 2020 Jeg vet selvsagt at menn ser på kvinner og synes endel et vakre. Ingenting rart ved det. Det som er rart er å påpeke det i settinger der det ikke hører hjemme. Det vitner om lav sosial kompetanse og er veldig turn- off. 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Skrevet 31. juli 2020 Men betyr det da at jeg ikke er attraktiv? Jeg kom på en mann til som faktisk sa dette. Det var etter at jeg hadde sagt at jeg ikke følte den rette kjemien, å så på relasjonen mellom oss som mer vennskapelig. Da han og jeg var veldig ulike seksuelt. Jeg liker å kunne ha mulighet til å ha sex med fler, noe jeg er åpen om. Da sa han at han hadde en kompis som også praktiserte dette, hvor dama da ville ha med han på en trekant, men at han ikke kunne forstå hva hun så i han, da hun var en utrolig vakker dane. Så ønsker han å date meg, betyr det da at han ikke finner meg attraktiv? Jeg skjønner ikke.. Anonymkode: 406ca...9e2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #8 Skrevet 31. juli 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men betyr det da at jeg ikke er attraktiv? Jeg kom på en mann til som faktisk sa dette. Det var etter at jeg hadde sagt at jeg ikke følte den rette kjemien, å så på relasjonen mellom oss som mer vennskapelig. Da han og jeg var veldig ulike seksuelt. Jeg liker å kunne ha mulighet til å ha sex med fler, noe jeg er åpen om. Da sa han at han hadde en kompis som også praktiserte dette, hvor dama da ville ha med han på en trekant, men at han ikke kunne forstå hva hun så i han, da hun var en utrolig vakker dane. Så ønsker han å date meg, betyr det da at han ikke finner meg attraktiv? Jeg skjønner ikke.. Anonymkode: 406ca...9e2 Det betyr ikke at du ikke er attraktiv, antageligvis tenkte han at du var for attraktiv for han og forsøkte trekke deg litt ned for at du skulle synes han var bra nok. Det var det jeg mente med at han forsøkte å manipulere deg. La ikke slike folk ødelegge selvtilliten din. ❤️ Anonymkode: a12aa...125 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Skrevet 31. juli 2020 Har møtt mange sånne menn, skjønner ikke hva de tenker. Var på to fester her for litt siden, ganske nært oppi hverandre, og da gjorde jeg det samme om menn, og det utløste en konkurranse mellom disse mennene om alt fra størst kuk til flest partnere, hvor god det var i senga, høyest inntekt og alt mulig rart de skrøt om for å overgå den forrige Tok så av at tingene de skrøt på seg var helt latterlige:P Anonymkode: 42a5f...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå