AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Er det flere her som er i uke 5 av svangerskapet? Dette er min første graviditet, så jeg aner ikke hva som er normalt og ikke. Er det normalt med smerte rygg/magesmerter så tidlig? Kan våkne midt på natta å vri meg i smerte. Varer en liten stund, så blir det litt mildere. Jeg er bare så redd for SA, men er vel vanlig at man blør også da? Merker at der skjer mye med brystene, de virker ganske tung og øm. Var ikke klar over at slikt kom så tidlig. Men det er verd det, uten tvil ☺️ Anonymkode: 34e04...bd2
Amatariel Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Du er veldig velkommen inn i skravletråden for oss som har termin i mars/april! Der er det mange som opplever forskjellige symptomer. Du er ikke alene
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 Ville sjekket om det er svangerskap utenfor livmoren om du har sterke smerter. Det er dog ikke uvanlig med menslignede smerter tidlig. Anonymkode: 44b79...8a9
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 Ville også sjekket for urinveisinfeksjon eller nyrebekkenbetennelse dersom du har hatt symptomer på det. Spesielt siden du er gravid. Anonymkode: 0f890...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå