Gå til innhold

Persona testpinner og MONITOR

tulipanen

Anbefalte innlegg

Brukte det for en tid tilbake siden. Jeg og samboeren min ble enige om at det sikkert var kjekt å begynne med den igjen hvis jeg får mensen nå den 22.09, noe jeg selvfølgelig ikke håper men føler at jeg får den..Da får jeg litt bedre oversikt over syklusen min og vet hvilke dager som er røde...hihi

Har noen erfaring med "restart" av persona apparatet?? Er det bare å gjøre som ingenting har skjedd og trykke inn m knappen? Prøvde å ringe Persona kundenr som står på pakka men det skjer ingenting, nummeret stemmer ikke. Arg.

Håper noen kan hjelpe meg, eventuelt si meg hvor jeg kan få hjelp.

Takk på forhånd jenter:-)

- Linejenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei!

Du har kanskje fått svar, men jeg skriver nå det som står i instruksjonsboken likevel.

For å tilbakestille monitoren trenger du en testpinne som du har til overs, i hvertfall må du ha en testpinne for å tilbakestille monitoren.

Åpne monitoren og vent til den slår seg av(30sek). Når monitoren har slått seg av, legg testpinnen i sporet for testpinnen. Kontroller nøye at testpinnen er riktig plassert ettersom det ikke vil blinke gult for å opplyse deg om at testpinnens plassering i sporet er korrekt.

Trykk inn og hold inne m-knappen til og med punkt 6. Trykk på låsen for å starte monitoren.

Boksymbol nr3 vil komme til syne. Fortsett med å holde m-knappen inne og la testpinnen bli liggende i sporet. Etter ca 15 sek kommer alle tre signalene til å blinke hurtig og alle symbolene vil komme til syne på skjermen. Boksymbol nr3 vil komme til syne. Nå kan du slippe m-knappen og fjerne testpinnen.

Du bør se følgende symbol på skjermen på monitoren: --m.

Persona monitoren er nå tilbakestilt og kalr til å brukes fra syklus 1.

Dette er det som står i instruksjonsboken. Håper du får nytte av det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...