AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Skrevet 31. juli 2020 Flere som har opplevd å bli vanvittig sulten de siste ukene av svangerskapet? Er det fordi babyen nå bare ligger og feter seg opp? Anonymkode: b0ec0...735
Amatariel Skrevet 31. juli 2020 #2 Skrevet 31. juli 2020 Ja, ikke uvanlig. Og det er bare starten! Fytti så sulten jeg har vært den første tiden etter fødsel. Har følt meg utsultet, og helt tom i magen. Sikkert psykisk at magen er "tom", men det skjer nok noe med hormonene når man ammer også. Mer behov for energi.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #3 Skrevet 31. juli 2020 2 minutter siden, Amatariel skrev: Ja, ikke uvanlig. Og det er bare starten! Fytti så sulten jeg har vært den første tiden etter fødsel. Har følt meg utsultet, og helt tom i magen. Sikkert psykisk at magen er "tom", men det skjer nok noe med hormonene når man ammer også. Mer behov for energi. Men skal man liksom la kroppen bestemme hvor mye mat man skal spise, eller bør man forsøke å begrense seg til bare litt mer enn vanlig? Hvis kroppen min får bestemme, blir det VELDIG mye mer enn vanlig nå, og gjerne mye søtt.... Anonymkode: b0ec0...735
Amatariel Skrevet 31. juli 2020 #4 Skrevet 31. juli 2020 (endret) Ikke noe gøy å være sulten iallefall, og man skal jo både ha energi til selve fødselen og tiden etterpå. Men det er nok best å prøve å begrense seg til sunn mat Men mengde ville jeg ikke bekymret meg for. Endret 31. juli 2020 av Amatariel 1
Thea82 Skrevet 31. juli 2020 #5 Skrevet 31. juli 2020 Samme her! Det er helt vilt, og har nesten bare lyst på usunn mat. Men samtidig er jo magen så «full» fra før at det er ikke plass til de mengdene jeg har lyst på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå