AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #61 Del Skrevet 12. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Såre? Fordi hun kanskje ikke får meg? Det tviler jeg på. Når hun jakter så hardt på en som sitter nedi hullet sitt, så har hun nok jaktet hardt på (og blitt avvist av) flere andre også. Så, hun tåler nok en avvisning på et så tidlig stadie. Jeg håper da ikke du mener at jeg skylder noe til den fremmede som jakter på meg..? Mener du i så fall det samme om vi hadde byttet kjønn? Dersom en mann jakter på en dame, har hun noen plikter ovenfor ham? Hvis en mann hadde sjekket opp en fremmed dame, sendt henne drøssevis av meldinger, mast om «når skal vi treffes? Hallo, når har du tid? Kan vi treffes snart?», er det da hun som ikke er bra nok for ham, fordi hun kasserer ham fordi han ikke sjekker henne opp riktig? Jeg tror ikke det. Jeg tror du lar deg påvirke av at jeg er mann, og at det er uhørt at en mann skal avvise en ivrig dame. Sånn skal jo egentlig bare skje når det er ivrige menn som sjekker opp en dame. Hvis jeg først kommer ut av hullet mitt, så er jeg både lidenskapelig og kjærlig. Hvis vi først har et forhold, så lar jeg meg selvfølgelig ikke skremme vekk av ivrighet og kjærlighet. Hele denne diskusjonen handler om bli-kjent-fasen, det første som skjer etter at man har matchet på datingappen. Anonymkode: 000f8...ff1 Jeg mener at du skylder kvinner å behandle dem med respekt, fremfor å drive å ta ut kvinnehatet ditt på kvinner du tydeligvis ikke har møtt engang.. Det er helt hårreisende at du driver og hater på den dama for at hun liker deg, og antyder at det er noe feil med henne, at hun er løs og diverse fordi hun tar initiativ overfor deg og prøver avtale ett møte med deg. Da snakker vi ufortjent..Det er jo ikke alle som syns det er så forbannet interessant å snakke i skrift i det uendelige og når hun tydeligvis helst ikke si skal si noe til deg, blir jo det SÆRLIG kjedelig. Og selv om hun tar initiativ overfor deg, betyr ikke det at hun renner ned andre menn i det hele tatt eller alltid tar initiativ. Du sier jo selv at du aldri jakter..så hun har jo ikke noe reellt valg engang. Du virker bare vanskelig rett og slett. Anonymkode: e4951...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #62 Del Skrevet 12. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at du skylder kvinner å behandle dem med respekt, fremfor å drive å ta ut kvinnehatet ditt på kvinner du tydeligvis ikke har møtt engang.. Det er helt hårreisende at du driver og hater på den dama for at hun liker deg, og antyder at det er noe feil med henne, at hun er løs og diverse fordi hun tar initiativ overfor deg og prøver avtale ett møte med deg. Da snakker vi ufortjent.. Haha, her har du nok (heldigvis) misforstått kraftig. La meg gjøre noen punkter klinkende klare: 1. Jeg behandler alle med respekt, både kvinner og menn. 2. Jeg elsker kvinner. Det finnes intet kvinnehat hos meg. Jeg hater ikke på dama i det hele tatt. Tvert imot er jeg veldig fan av henne. Som nevnt er hun vakker, hun er velutdannet, og virker som en bra person. Jeg har verken sagt eller antydet at det er noe feil med henne i det hele tatt, og jeg har i alle fall ikke antydet at hun er «løs» i det hele tatt! Det eneste jeg har sagt er at hun kanskje er litt for «på» for min smak, og at jeg merker at jeg blir litt skremt bort av at hun er så veldig frampå. Det er overhodet ikke noe hat mot henne. Jeg liker henne fremdeles, jeg er fremdeles interessert – jeg er bare litt ... «skremt». Så jeg trenger nok litt mer bli-kjent-tid før jeg eventuelt vil treffe henne. Kommentaren din om at hun er «løs» stammer antakelig fra at jeg skrev at hun har jaktet på flere også? Det er da ingenting galt i det. Grunnen til at jeg skrev det, var for å understreke at hun nok tåler å bli avvist. Alle som jakter aktivt må nemlig tåle å bli avvist – ingen lykkes hver gang. Jeg synes det er bra at hun jakter, jeg. Hadde ingen jaktet, så hadde ingen funnet kjærligheten. Det hadde vel ikke vært noe bedre om jeg trodde jeg var den eneste hun hadde jaktet på? Det ville vel vært litt cocky, å sitte nedi hullet sitt og tro at man er en eller annen konge og den eneste damene prøver å sjekke opp. Nei, mange damer sjekker nok aktivt opp mange menn, og takk gud for det. Det er ingenting negativt med det! 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du virker bare vanskelig rett og slett. Ja, jeg har aldri sagt at jeg er enkel å få. De som spiller kortene rett kan imidlertid nyte fruktene. Hadde det ikke vært kjedelig om alle var enkle? Anonymkode: 000f8...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #63 Del Skrevet 12. august 2020 On 7/31/2020 at 2:49 PM, AnonymBruker said: Vet at jeg kan jakte litt på menn om jeg blir interessert. Kan dette skremme de bort? Anonymkode: a34d3...2d5 Jeg skulle ønske at ei dame kunne "jaktet" litt etter meg. Det hadde nok gjort underverker for selvtilliten. Men hadde det skjedd så hadde jeg nok blitt skremt ja, siden jeg ikke er vant til at kvinner er interesserte. Anonymkode: 4ca51...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #64 Del Skrevet 12. august 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Det dukker nok opp noen bra damer nå og da, men noen lidenskap får man ikke på den måten der. Fremgangsmåten din er en sikker vei til et dødt forhold, fordi både du og kvinnen da er tafatt eller undertrykker egne behov. Anonymkode: e4951...9e0 Det er ingen menneskerett å ha kjæreste Anonymkode: 2ce6b...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMinstelønn Skrevet 12. august 2020 #65 Del Skrevet 12. august 2020 På 31.7.2020 den 14.49, AnonymBruker skrev: Vet at jeg kan jakte litt på menn om jeg blir interessert. Kan dette skremme de bort? En binne, løvinne og en tigerinne er skremmende. Du er nok ikke spesielt skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemann Skrevet 21. august 2020 #66 Del Skrevet 21. august 2020 On 8/11/2020 at 5:29 PM, AnonymBruker said: Det er jo ingen vits å prøve lirke noen til å bli "mer interessert" med å spille spill? "Mer interessert"er jo ikke godt nok for noe som helst? Tenker at det har lite å si hvem som "jakter". Det viktige er at en part evner å ta initiativ for ellers skjer det aldri noe.. Anonymkode: e4951...9e0 De fleste blir ikke hodestups forelsket med en gang, skjønner du. For de fleste starter det med interesse, også blir man mer interessert etter hvert... Følelser vokser frem over tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 22. august 2020 #67 Del Skrevet 22. august 2020 På 12.8.2020 den 20.00, AnonymBruker skrev: Jeg skulle ønske at ei dame kunne "jaktet" litt etter meg. Det hadde nok gjort underverker for selvtilliten. Men hadde det skjedd så hadde jeg nok blitt skremt ja, siden jeg ikke er vant til at kvinner er interesserte. Anonymkode: 4ca51...1d3 Da må du faktisk stå opp for deg selv! Pokker ta heller da er det bare ikke verdt det. Jeg forventer at en kvinne viser sin interesse, og gjør hun det ikke? Da er det over og ut. Gidder ikke bruke tid på en kvinne som ikke viser interesse! Det skjer bare ikke flere ganger. Har opplevd dette en gang, og jeg har lært. Det skjer ikke en gang til. Kall det hva pokker du vil, jakt eller interesse! Er den ikke der går jeg videre raskt. Dveler ikke lenger over det heller. Er møkk lei det spillet der, vis interesse og det skal gå begge veier, eller vær mann til å avslutte det på redelig vis. Si det akkurat som det er, "ser ikke noen interesse der lenger, lykke til videre i livet ditt" Punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #68 Del Skrevet 22. august 2020 18 timer siden, guttemann skrev: De fleste blir ikke hodestups forelsket med en gang, skjønner du. For de fleste starter det med interesse, også blir man mer interessert etter hvert... Følelser vokser frem over tid. Selv om man ikke blir hodestups forelsket så tror jeg de aller fleste vet etter svært kort tid: om et menneske er noen de kan forelske seg i. Er ikke det der, er det ingen vits å dvele. Anonymkode: e4951...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttemann Skrevet 22. august 2020 #69 Del Skrevet 22. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Selv om man ikke blir hodestups forelsket så tror jeg de aller fleste vet etter svært kort tid: om et menneske er noen de kan forelske seg i. Er ikke det der, er det ingen vits å dvele. Anonymkode: e4951...9e0 Der tar du nok feil. Mange vet nok fort om det er noe interesse der, om man har noe kjemi. Men for mange er det et godt stykke derfra til forelskelse. Om den andre er for "på" for tidlig, kan man lett bli ukomfortabel eller oppleve det som stressende fordi det oppleves som et press om at man selv skulle vært kommet lenger følelsesmessig. I en sånn situasjon vokser følelsene sannsynligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #70 Del Skrevet 22. august 2020 3 timer siden, guttemann skrev: Der tar du nok feil. Mange vet nok fort om det er noe interesse der, om man har noe kjemi. Men for mange er det et godt stykke derfra til forelskelse. Om den andre er for "på" for tidlig, kan man lett bli ukomfortabel eller oppleve det som stressende fordi det oppleves som et press om at man selv skulle vært kommet lenger følelsesmessig. I en sånn situasjon vokser følelsene sannsynligvis ikke. Jammen da er man over på kompabiltet. Dersom en person er ekstremt emosjonelt treig, passer jo ikke den personen sammen med mer impulsive mennesker med rikere følesesliv uansett, så det vil jo uansett ikke være verdt å gi mer tid. Anonymkode: e4951...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #71 Del Skrevet 22. august 2020 On 7/31/2020 at 2:49 PM, AnonymBruker said: Vet at jeg kan jakte litt på menn om jeg blir interessert. Kan dette skremme de bort? Anonymkode: a34d3...2d5 Hvis de skremmes er det nok fordi de aller fleste kvinner gjør ikke det. Det er oftest motsatt og enkelte blir sikker sjokkert når rollene byttes. Anonymkode: b6c6a...9d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 22. august 2020 #72 Del Skrevet 22. august 2020 Damer som spiller hard to get ønsker jeg lykke til med videre jakt og går min vei. Det spillet orker jeg ikke. Det er flere som har bommet stygt med den til meg. Hvis de ikke kan vise sine følelser til meg når jeg sier at jeg liker dem får det bare være tenker jeg. Sparer meg masse styr senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå