AnonymBruker Skrevet 5. august 2020 #41 Del Skrevet 5. august 2020 På 1.8.2020 den 7.11, Høyeheler skrev: Skremt hadde jeg ikke blitt, hadde nok endt opp som hennes velvilige bytte. Uansett dama ? Tenk om det var en gammel, fet og stygg da. Anonymkode: 4bb90...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høyeheler Skrevet 10. august 2020 #42 Del Skrevet 10. august 2020 På 5.8.2020 den 14.01, AnonymBruker skrev: Uansett dama ? Tenk om det var en gammel, fet og stygg da. Med holdningen din, går det mye god fitte tapt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #43 Del Skrevet 11. august 2020 Ja, det kan skje. Det er et tveegget sverd med en tynn balansegang. Du må jakte på meg for å få tak i meg, for jeg kommer ikke til deg. Men du må jakte riktig! Case in point fra I DAG: Har snakket med en jente på datingapp de siste dagene. Interessen min er egentlig skyhøy. Hun er supervakker, er ferdigutdannet og har fast jobb, og jeg er i utgangspunktet veldig interessert i henne. Men hun er utrolig frempå, og har pushet flere ganger at vi må treffes, og spør når jeg har tid til å treffe henne. Kjenner allerede jeg begynner å bli «skremt vekk». Man må ofte jakte for å få de gode mennene, men jakten kan definitivt også drive noen bort, om du ikke gjør det riktig. Hilsen jaktet mann Anonymkode: 000f8...ff1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #44 Del Skrevet 11. august 2020 16 timer siden, Høyeheler skrev: Med holdningen din, går det mye god fitte tapt. Hahahaha morsom du 😂 Anonymkode: 4bb90...ddc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #45 Del Skrevet 11. august 2020 På 4.8.2020 den 23.14, guttemann skrev: Men det er jo selvfølgelig ikke gitt at vedkommende er forelsket. Grunnen til at man jakter er jo nettopp å få dem mer interessert. Det er jo ingen vits å prøve lirke noen til å bli "mer interessert" med å spille spill? "Mer interessert"er jo ikke godt nok for noe som helst? Tenker at det har lite å si hvem som "jakter". Det viktige er at en part evner å ta initiativ for ellers skjer det aldri noe.. Anonymkode: e4951...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2020 #46 Del Skrevet 11. august 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, det kan skje. Det er et tveegget sverd med en tynn balansegang. Du må jakte på meg for å få tak i meg, for jeg kommer ikke til deg. Men du må jakte riktig! Case in point fra I DAG: Har snakket med en jente på datingapp de siste dagene. Interessen min er egentlig skyhøy. Hun er supervakker, er ferdigutdannet og har fast jobb, og jeg er i utgangspunktet veldig interessert i henne. Men hun er utrolig frempå, og har pushet flere ganger at vi må treffes, og spør når jeg har tid til å treffe henne. Kjenner allerede jeg begynner å bli «skremt vekk». Man må ofte jakte for å få de gode mennene, men jakten kan definitivt også drive noen bort, om du ikke gjør det riktig. Hilsen jaktet mann Anonymkode: 000f8...ff1 Lol, er du liksom Hollywoodkjendis eller noe? Så uattraktivt og kvalmende å tenke så høyt om seg selv «jeg skal jaktes på av damene for jeg er for god for å ta kontakt selv, men det må gjøres riktig». Hadde jentene visst du tenkte sånn hadde du ikke hørt fra noen. Anonymkode: 280aa...3bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. august 2020 #47 Del Skrevet 11. august 2020 Er jo bare fint å vite hvor den andre står, og at det er en genuin interesse der. Jeg er ikke spesielt flink på det selv (sjenert og snodig), men det er jo en karaktersvakhet, ikke et sjarmerende trekk. Synes det der er, eller burde være, ganske kjønnsnøytralt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 11. august 2020 #48 Del Skrevet 11. august 2020 På 3.8.2020 den 8.28, AnonymBruker skrev: Mener du tar feil. Tror selv personer som normalt er ganske så grinete og opplever det aller meste som "mas", tåler helt fint å bli bombadert fra noen de er forelsket i. Anonymkode: e4951...9e0 Du har helt rett, de andre er helt på jordet som tror at man skremmer vekk en som er interessert i deg. Det vil aldri skje med normal oppførsel, det skal være ekstremt om dette skal skje. Så når noen ikke tar initiativ eller viser interesse! De er for pokker ikke interessert! Det er alltid slik! Kan være noen få unntak angående de med psykisk sykdom, men det er som oftest kjørt uansett å starte å innlede et forhold til slike mennesker som knapt nok forstår seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #49 Del Skrevet 12. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Lol, er du liksom Hollywoodkjendis eller noe? Så uattraktivt og kvalmende å tenke så høyt om seg selv «jeg skal jaktes på av damene for jeg er for god for å ta kontakt selv, men det må gjøres riktig». Hadde jentene visst du tenkte sånn hadde du ikke hørt fra noen. Nei, jeg er en helt normalt kjekk mann, som ikke tenker at jeg er noe spesielt, men det er tydelig godt nok til å bli jaktet på av mange damer likevel. Og det er ikke det at jeg har som prinsipp at jeg skal bli jaktet på. Det er heller det at jeg ikke er så utadvendt og sosial, så jeg er ikke flink til å aktivt sjekke opp damer selv. Men heldigvis så er det mer enn nok av supre damer som sjekker opp meg, så jeg lider ingen nød. Så dermed: skal du ha tak i meg, så «må» du faktisk jakte på meg, fordi det er faktisk den eneste måten å ende opp med meg på. Misunnelse og sjalusi har for øvrig aldri kledd noen. Anonymkode: 000f8...ff1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #50 Del Skrevet 12. august 2020 Er du en som jakter så er du gjerne en mer utadvendt og sterk personlighet, og har kanskje behov for noen som er roligere og mer introvert. I hvert fall så føler jeg at det ofte er de som blir tiltrukket av å bli jaktet. Jeg er relativt utadvendt, men har aldri jaktet noe særlig. Lar alltid mannen jakte meg, tør han ikke det så mister jeg interessen/tenningen helt. Jeg må ha en mann med selvtillit😁 Men jeg har flere venninner som selv er jakteren og som alltid faller for mer «rolige/introverte» menn. Anonymkode: 3a28c...bbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #51 Del Skrevet 12. august 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan skje. Det er et tveegget sverd med en tynn balansegang. Du må jakte på meg for å få tak i meg, for jeg kommer ikke til deg. Men du må jakte riktig! Case in point fra I DAG: Har snakket med en jente på datingapp de siste dagene. Interessen min er egentlig skyhøy. Hun er supervakker, er ferdigutdannet og har fast jobb, og jeg er i utgangspunktet veldig interessert i henne. Men hun er utrolig frempå, og har pushet flere ganger at vi må treffes, og spør når jeg har tid til å treffe henne. Kjenner allerede jeg begynner å bli «skremt vekk». Man må ofte jakte for å få de gode mennene, men jakten kan definitivt også drive noen bort, om du ikke gjør det riktig. Hilsen jaktet mann Anonymkode: 000f8...ff1 Dette er pirkete, og du høres kravstor ut. Ikke forvent at hun kommer til å vente til du er klar til å krype ut av det trange hullet ditt. Er du på en slik app må du MØTE vedkommende! Jo før jo bedre. Dere vet ingenting om hvorvidt det egentlig klaffer mellom dere før ett eller flere møter. Hva er det med folk?! Følg med i tida og stikk fingern i jorda, og handle! Action betyr mer enn ord! Anonymkode: 57f4d...13a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #52 Del Skrevet 12. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du på en slik app må du MØTE vedkommende! Nå har jeg nettopp lest gjennom 47 sider med Terms and Conditions, og jeg finner ingenting om dette kravet. Hvor står det hen? Ja, jeg er både kravstor og pirkete, men det er det eneste som funker for meg. Jeg har sikkert gått glipp av mange bra damer fordi jeg ikke jakter selv og takker nei til damer som jakter for hardt – men det går helt fint. Det funker for meg, jeg har det veldig bra, det renner inn med damehenvendelser hver eneste dag... Det du sier passer kanskje for noen, men ikke for meg. Jeg foretrekker å leve inni det lille, trange hullet mitt, og så heller komme ut og leke i ny og ne når det kommer noen og lykkes i å lokke meg ut. Men takk for den hyggelige omtanken! Anonymkode: 000f8...ff1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #53 Del Skrevet 12. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg nettopp lest gjennom 47 sider med Terms and Conditions, og jeg finner ingenting om dette kravet. Hvor står det hen? Ja, jeg er både kravstor og pirkete, men det er det eneste som funker for meg. Jeg har sikkert gått glipp av mange bra damer fordi jeg ikke jakter selv og takker nei til damer som jakter for hardt – men det går helt fint. Det funker for meg, jeg har det veldig bra, det renner inn med damehenvendelser hver eneste dag... Det du sier passer kanskje for noen, men ikke for meg. Jeg foretrekker å leve inni det lille, trange hullet mitt, og så heller komme ut og leke i ny og ne når det kommer noen og lykkes i å lokke meg ut. Men takk for den hyggelige omtanken! Anonymkode: 000f8...ff1 Det dukker nok opp noen bra damer nå og da, men noen lidenskap får man ikke på den måten der. Fremgangsmåten din er en sikker vei til et dødt forhold, fordi både du og kvinnen da er tafatt eller undertrykker egne behov. Anonymkode: e4951...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #54 Del Skrevet 12. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det dukker nok opp noen bra damer nå og da, men noen lidenskap får man ikke på den måten der. Fremgangsmåten din er en sikker vei til et dødt forhold, fordi både du og kvinnen da er tafatt eller undertrykker egne behov. Den påstanden forutsetter at alle deler dine behov og din definisjon av lidenskap. Og det er jo heldigvis ikke sant. Anonymkode: 000f8...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #55 Del Skrevet 12. august 2020 En som jakter => jeger Anonymkode: 9c487...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #56 Del Skrevet 12. august 2020 JA det skremmer meg. Kvinner som jakter er stort sett bare ute etter kroppen min. Når de har fått det de vil ha stikker de. Anonymkode: b94d6...3fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #57 Del Skrevet 12. august 2020 På 11.8.2020 den 0.49, Høyeheler skrev: Med holdningen din, går det mye god fitte tapt. 🤣🤣👍 Anonymkode: 56ac8...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #58 Del Skrevet 12. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den påstanden forutsetter at alle deler dine behov og din definisjon av lidenskap. Og det er jo heldigvis ikke sant. Anonymkode: 000f8...ff1 Men hvorfor skal f.eks den damen som du kommer til å såre nå, sitte igjen med en følelse at hun ikke er bra nok for deg? Det er jo du som ikke er bra nok for henne ettersom du kasserer henne bare fordi "hun ikke sjekker deg opp RIKTIG." Og det er jo ikke hennes feil at din forståelse av lidenskap er at ingenting helst skal skje.. Anonymkode: e4951...9e0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2020 #59 Del Skrevet 12. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor skal f.eks den damen som du kommer til å såre nå, sitte igjen med en følelse at hun ikke er bra nok for deg? Det er jo du som ikke er bra nok for henne ettersom du kasserer henne bare fordi "hun ikke sjekker deg opp RIKTIG." Og det er jo ikke hennes feil at din forståelse av lidenskap er at ingenting helst skal skje.. Såre? Fordi hun kanskje ikke får meg? Det tviler jeg på. Når hun jakter så hardt på en som sitter nedi hullet sitt, så har hun nok jaktet hardt på (og blitt avvist av) flere andre også. Så, hun tåler nok en avvisning på et så tidlig stadie. Jeg håper da ikke du mener at jeg skylder noe til den fremmede som jakter på meg..? Mener du i så fall det samme om vi hadde byttet kjønn? Dersom en mann jakter på en dame, har hun noen plikter ovenfor ham? Hvis en mann hadde sjekket opp en fremmed dame, sendt henne drøssevis av meldinger, mast om «når skal vi treffes? Hallo, når har du tid? Kan vi treffes snart?», er det da hun som ikke er bra nok for ham, fordi hun kasserer ham fordi han ikke sjekker henne opp riktig? Jeg tror ikke det. Jeg tror du lar deg påvirke av at jeg er mann, og at det er uhørt at en mann skal avvise en ivrig dame. Sånn skal jo egentlig bare skje når det er ivrige menn som sjekker opp en dame. Hvis jeg først kommer ut av hullet mitt, så er jeg både lidenskapelig og kjærlig. Hvis vi først har et forhold, så lar jeg meg selvfølgelig ikke skremme vekk av ivrighet og kjærlighet. Hele denne diskusjonen handler om bli-kjent-fasen, det første som skjer etter at man har matchet på datingappen. Anonymkode: 000f8...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 12. august 2020 #60 Del Skrevet 12. august 2020 Makan til bullshit skal man lete lenge etter! Såklart kjæresten skal vite at han har meg 100%! Jeg vil ikke at han skal tro jeg dropper han når som helst! Håper han som gir råd her er tenåring, det er det eneste som gir mening. Noen menn er kanskje sånn, men neppe de fleste! Både jeg og kjæresten var kjempepå helt fra start, det er det deiligste i verden å kunne slippe å spille cool når alt man vil er å hoppe opp og ned av forelskelse! Vi går for åpen kommunikasjon, så får tenåringene drive med spillet sitt! 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå