AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #1 Del Skrevet 31. juli 2020 Vet at jeg kan jakte litt på menn om jeg blir interessert. Kan dette skremme de bort? Anonymkode: a34d3...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #2 Del Skrevet 31. juli 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet at jeg kan jakte litt på menn om jeg blir interessert. Kan dette skremme de bort? Anonymkode: a34d3...2d5 Du skremmer garantert noen, mens du tiltrekker deg noen. Det kan du ikke vite på forhånd. Menn er ulike og reagerer ulikt. Anonymkode: bbef3...764 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 31. juli 2020 #3 Del Skrevet 31. juli 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skremmer garantert noen, mens du tiltrekker deg noen. Det kan du ikke vite på forhånd. Menn er ulike og reagerer ulikt. Anonymkode: bbef3...764 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skremmer garantert noen, mens du tiltrekker deg noen. Det kan du ikke vite på forhånd. Menn er ulike og reagerer ulikt. Anonymkode: bbef3...764 Du skremmer bare ikke bort de som faktisk er interessert! De som ikke er akkurat dette helt klart at de da vil skremmes bort, men det er vel like greit. Om de er interessert i sex med deg vil de aldri bli skremt bort før du har gitt de akkurat dette, men så stikker de raskt. Føler de er litt slik med kvinner også, har aldri opplevd at en som er interessert har blitt skremt bort, de som er lunkne liker ikke at du henger på de som en klegg. Da må man gå mye mer forsiktig frem. Slikt må en vurdere hele tiden om det er verdt tiden man skal bruke på det eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 31. juli 2020 #4 Del Skrevet 31. juli 2020 Jeg ble jaktet ned. Det hadde ikke blitt oss om hun ikke halte meg ned, grep fatt i meg og holdt meg fast. Hun var så tydelig og bestemt at jeg måtte lytte til henne, selv om jeg hadde hodet langt opp i endetarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #5 Del Skrevet 31. juli 2020 Sjekking og strategi har ingenting å si. Det eneste som avgjør er om jeg er interessert i henne eller ikke. Hilsen mann som blir godt kjent med damer før de blir aktuelle for dating/forhold/sex. Anonymkode: 0b64b...671 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #6 Del Skrevet 31. juli 2020 Nei. Dette er en livsløgn kvinner forteller seg selv fordi de ikke klarer å akseptere at fyren rett og slett aldri var interessert. Anonymkode: 417fa...552 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #7 Del Skrevet 31. juli 2020 NEI! Jeg er også jente og jakter! Herregud.. Hvis de ikke liker jakten,så har de ikke skjøt at vi spiller "gamet" og da er de ute uansett, kjederlig når alt er bestemt på forhånd! Med det sagt, du må jo være våken og plukke opp signaler, den kan være tøff,men da må du jo gjøre det beste du kan, og være direkte på og klar for å gjøre en innsats! KJØR Anonymkode: b362a...adb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarieLo Skrevet 31. juli 2020 #8 Del Skrevet 31. juli 2020 De aller fleste menn blir ikke det nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2020 #9 Del Skrevet 31. juli 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: NEI! Jeg er også jente og jakter! Herregud.. Hvis de ikke liker jakten,så har de ikke skjøt at vi spiller "gamet" og da er de ute uansett, kjederlig når alt er bestemt på forhånd! Med det sagt, du må jo være våken og plukke opp signaler, den kan være tøff,men da må du jo gjøre det beste du kan, og være direkte på og klar for å gjøre en innsats! KJØR Anonymkode: b362a...adb Er sikkert gøy det, man vet aldri om man ikke prøver👍 Anonymkode: 57542...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høyeheler Skrevet 1. august 2020 #10 Del Skrevet 1. august 2020 Skremt hadde jeg ikke blitt, hadde nok endt opp som hennes velvilige bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 1. august 2020 #11 Del Skrevet 1. august 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjekking og strategi har ingenting å si. Det eneste som avgjør er om jeg er interessert i henne eller ikke. Hilsen mann som blir godt kjent med damer før de blir aktuelle for dating/forhold/sex. Anonymkode: 0b64b...671 Dette er nok helt korrekt, og kan si akkurat det samme selv. Slik er også kvinner! Er det ikke interesse der kan du bare glemme strategi og sjekking uansett. Det er bare å gå videre og søke etter en annen. En trenger ikke å bli bekymret en gang for en "avvisning" og at man dermed kanskje går glipp av noe. Tar en kvinne kontakt og det er interesse, så merker hun det med en gang. Det samme om jeg tar kontakt med en kvinne og det er interesse, merker det med en gang. Så kan det nok være noen mennesker som er ekstremt introverte og beskjedne, men tror ikke mange passer sammen med de uansett. De sjekker man neppe over nettet. Det lar seg ikke gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 1. august 2020 #12 Del Skrevet 1. august 2020 Nope. De eneste du eventuelt "skremmer bort" er mennesker som ikke er interessert i utgangspunktet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #13 Del Skrevet 1. august 2020 Absolutt ikke. Men det betyr ikke at jeg skylder deg noe, eller at du har rett til å sutre om jeg ikke er interessert. Anonymkode: 2ce6b...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #14 Del Skrevet 1. august 2020 Det kan skremme bort særlig unnvikende menn og mannsjåvinistiske drittsekker som tror de er guds gave til kvinner. Begge grupper er jo ubrukelig, så.. Anonymkode: e4951...9e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #15 Del Skrevet 1. august 2020 Nei de fleste menn tar imot kvinner som byr seg frem. Du misforstår totalt. Du skal vise interesse som kvinne, men ikke jakte. Mannen skal jobbe litt med å få deg. Anonymkode: e1b2f...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 1. august 2020 #16 Del Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei de fleste menn tar imot kvinner som byr seg frem. Du misforstår totalt. Du skal vise interesse som kvinne, men ikke jakte. Mannen skal jobbe litt med å få deg. Anonymkode: e1b2f...14d 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #17 Del Skrevet 1. august 2020 Hvordan jakter dere? Anonymkode: 38081...7c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #18 Del Skrevet 1. august 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei de fleste menn tar imot kvinner som byr seg frem. Du misforstår totalt. Du skal vise interesse som kvinne, men ikke jakte. Mannen skal jobbe litt med å få deg. Anonymkode: e1b2f...14 Er jente og synes jakten gjør absolutt ALT mye mer spennende! Definer jakten:Når mener du jakten starter? Har den et høydepunkt, isåfall hvor er det? Når er jakten over? (Hvis den i det hele tatt blir det😂) Anonymkode: b362a...adb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2020 #19 Del Skrevet 1. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er jente og synes jakten gjør absolutt ALT mye mer spennende! Definer jakten:Når mener du jakten starter? Har den et høydepunkt, isåfall hvor er det? Når er jakten over? (Hvis den i det hele tatt blir det😂) Anonymkode: b362a...adb Du har tatt på deg en maskulin rolle, og du har misforstått. Spenningen for deg ligger i å vente på mannes fremsteg, eller vis interesse for en annen mann, dersom han ikke gjør fremsteg. Det er kvinnen som velger sine verdige partnere, ikke mannen. Han skal jobbe for å få deg. Jakten starter når han responderer på din interesse. Høydepunktet er når du velger han. Jakten er aldri over, der tar mange kvinner feil. Man skal alltid holde igjen noe, for mannen skal aldri føle at han har deg rundt lillefingeren. Da er du på utrygg grunn. Anonymkode: e1b2f...14d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 1. august 2020 #20 Del Skrevet 1. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet at jeg kan jakte litt på menn om jeg blir interessert. Kan dette skremme de bort? Anonymkode: a34d3...2d5 Det skremmer ikke meg ihvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå